Näkijä vastaa muutamalle
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko mun elämässä mitään? Pitkään aikaan ei ole tapahtunut mitään millään saralla.
Ei tule muutosta jos et itse ryhdy aktiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten selviydyn opiskelusta?
Voimasi ovat hieman heikot nyt. Se korjaantuu syksyn mittaan. Sitten kaikki näyttää paremmalta. Selviydyt opiskelusta hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selviydyn opiskelusta?
Voimasi ovat hieman heikot nyt. Se korjaantuu syksyn mittaan. Sitten kaikki näyttää paremmalta. Selviydyt opiskelusta hyvin.
Kiitos :)
Tee minulle ennustus! Haluan tietää, muutetaanko syksyllä/talvella. Rakastaako henkilö x minua vielä ja päädymmekö suhteeseen? Onko terveyteni suhteen tulossa mitään parannusta? Ja näkyykö muuta jännää minulle.
Kehittyykö meneillään olevasta seurustelusta ikinä vakavaa parisuhdetta, syntyykö välillemme syvää rakkautta?
N43
Vierailija kirjoitti:
Miten minun kannattaisi nyt ihmissuhteissani oikein toimia?
Näen edessäsi on polun ja polulla käpyjä. Menet vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Missä näet lapseni 5 vuoden päästä?
Viisi vuotta vanhempana.
Onko minulla korona? Odotan testituloksia ja haaveilen, että pääsen huomenna jo töihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän asuntokaupan kanssa käy? Saammeko asunnon?
Kristallipallostani näen pariskunnan asumassa asuntovaunussa, jonka ikkunat on peitetty foliolla. Kuulostaako tämä teiltä? Naisella on punaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla korona? Odotan testituloksia ja haaveilen, että pääsen huomenna jo töihin.
Teelehdistäni näen räkää poskella. Sinulla saattaa siis olla korona.
Sopeutuuko lapseton miesystäväni koskaan uusperhe-elämäämme? Kannattaisiko vain erota ja etsiä mies, jolla on lapsia? Löytyisikö jostain joku yhtä ihana mutta sopivampi?