Näkijä vastaa muutamalle
Kommentit (50)
Mitä näet kun katsot ikkunasta ulos?
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko mun elämässä mitään? Pitkään aikaan ei ole tapahtunut mitään millään saralla.
Ei tule muutosta jos et itse ryhdy aktiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten selviydyn opiskelusta?
Voimasi ovat hieman heikot nyt. Se korjaantuu syksyn mittaan. Sitten kaikki näyttää paremmalta. Selviydyt opiskelusta hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selviydyn opiskelusta?
Voimasi ovat hieman heikot nyt. Se korjaantuu syksyn mittaan. Sitten kaikki näyttää paremmalta. Selviydyt opiskelusta hyvin.
Kiitos :)
Saanko koskaan biologisia lapsia?
Omat ja lasten asiat mietityttää. Kerro, mitä näet meille.
Tuleeko minusta lääkäri? Saavutanko elämässäni arvostusta?
Tee minulle ennustus! Haluan tietää, muutetaanko syksyllä/talvella. Rakastaako henkilö x minua vielä ja päädymmekö suhteeseen? Onko terveyteni suhteen tulossa mitään parannusta? Ja näkyykö muuta jännää minulle.
Kehittyykö meneillään olevasta seurustelusta ikinä vakavaa parisuhdetta, syntyykö välillemme syvää rakkautta?
N43
Kuinka monen näet hurahtavan tähän huuhaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Miten minun kannattaisi nyt ihmissuhteissani oikein toimia?
Näen edessäsi on polun ja polulla käpyjä. Menet vaan eteenpäin.
Missä näet lapseni 5 vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Missä näet lapseni 5 vuoden päästä?
Viisi vuotta vanhempana.
Miten tämän asuntokaupan kanssa käy? Saammeko asunnon?
Onko minulla korona? Odotan testituloksia ja haaveilen, että pääsen huomenna jo töihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän asuntokaupan kanssa käy? Saammeko asunnon?
Kristallipallostani näen pariskunnan asumassa asuntovaunussa, jonka ikkunat on peitetty foliolla. Kuulostaako tämä teiltä? Naisella on punaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla korona? Odotan testituloksia ja haaveilen, että pääsen huomenna jo töihin.
Teelehdistäni näen räkää poskella. Sinulla saattaa siis olla korona.
Sopeutuuko lapseton miesystäväni koskaan uusperhe-elämäämme? Kannattaisiko vain erota ja etsiä mies, jolla on lapsia? Löytyisikö jostain joku yhtä ihana mutta sopivampi?