Onko meillä vaan tämä yksi elämä?
Mitä mieltä olette?
Jatkuvaa kilpailua paremmuudesta kaikilla. Loukataan toisiamme tahtomatta ja tahallaan. En vain ehkä ymmärrä elämää
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:35"]Ihminen elää tyhjänpäiväisen, pintapuolisen, itsekkään ja täysin yhdentekevän elämän. Miksi sen pitäisi jatkua seuraavassa elämässä.
[/quote]
Sä teet sen ite pintapuoliseksi. Katsos kun on olemassa henkinen ulottuvuus jota ei tavoita materialla.
Seuraava elämä voi olla muuta.
[/quote]
Henkinen ulottuvuus on yhtä pintapuolinen kuin matearistillinenkin.
[/quote]
Aika heikkoa sulla on tuo tietämys.
[/quote]
Se ei perustu tietoon, vaan aivan muuhun.
[/quote]
No, mulla on sekä tieto että kokemus.
Mitä sulla on?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:35"]Ihminen elää tyhjänpäiväisen, pintapuolisen, itsekkään ja täysin yhdentekevän elämän. Miksi sen pitäisi jatkua seuraavassa elämässä.
[/quote]
Sä teet sen ite pintapuoliseksi. Katsos kun on olemassa henkinen ulottuvuus jota ei tavoita materialla.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, mulla on sekä tieto että kokemus.
Mitä sulla on?
[/quote]
Ajatukseton tietoisuus.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:12"]
Minä uskon jälleensyntymiseen, en vain yhteen elämään. Näin uskon siksi, että koen että minulla on muistoja aiemmista elämistä.
[/quote]
Jep. Mehän eletään siis oikeasti vaan tietokonepelissä jota joku tyyppi pelailee. Ne muistot on ajalta ennen kuin se viimeeksi ajautui tuhoon ehtimättä tallentaa välissä. Mullekin tulee aina välillä niitä muistoja jostain 4. tai 5. leveliltä kun pari kaveria tässä vasta puhui että nyt eletään varmasti level 16.
Mutta sitä ei voida varmaksi tietää, että onko sekään tyyppi joka meillä pelaa oikeasti olemassa. Voihan ihan hyvin olla, että sekin elää vain jossain pelissä. Ja tätä voi jatkua - ei äärettömiin, mutta äärimmäisen monta kerrosta sisäkkäin.
Ei ole mitään syytä uskoa, että olisi olemassa kuolemanjälkeistä elämää. Heikko ihmismieli tietenkin takertuu tällaiseen mahdollisuuteen kuolemanpelon edessä, mutta mitään syytä tällaiselle luulottelulle ei ole.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:05"]Ei ole mitään syytä uskoa, että olisi olemassa kuolemanjälkeistä elämää. Heikko ihmismieli tietenkin takertuu tällaiseen mahdollisuuteen kuolemanpelon edessä, mutta mitään syytä tällaiselle luulottelulle ei ole.
[/quote]
Ei ole syytä uskoa? Se on sun ajatus. Minä muistan muutaman elämän.
Seuraava voi olla parempi.
Eikö kärsivillä ole oikeus saada hyvä elämä myöhemmässä?
Me ollaan täällä oppimassa ja lähdetään sinne mistä tultiinkin.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 11:30"]
On toinen elämä sitten ylösnousemuksen jälkeen. Joillain (uudestisyntyneillä uskovilla) se kestää ikuisesti ja joillain jonkin aikaa (eli kunnes KAIKKI pahuus hävitetään samalla nämä ihmiset kuolevat lopullisen kuoleman kuin myös saatana). Mutta siis 2 elämää.Onkin siis todella tärkeää miten elämme NYT ja mitkä ratkaisut teemme tässä elämässä.
[/quote]
Vittu mitä paskaa.
Nimenomaan ajatuksen voimalla liikun. Olen käynyt aika monissa paikoissa ja kokenut hyvin erikoisia tapahtumia "matkoillani". Maailma ei kuitenkaan näytä eikä tunnu samalta kuin "normaalisti" ja pelkkä tietoisuus kiinnittää huomion aivan erilaisiin asioihin kuin silloin kun on ruumiissa. Kaikki on erilaista ja itsekin toimii ja ajattelee tyystin eritavalla. Tietää olevansa itsensä, mutta samalla on erilainen kuin kehossa ollessaan.
Useimmiten kuitenkin kehostairtaantuminen on minulle lyhytaikaista, pienen hetken tiedostan olevani pois kehostani. Tiedän, että tietoisuuteni, minäni on esim. huoneen nurkassa ja näen sieltä ruumiini. Pian olen jo takaisin. Ensimmäisillä kerroilla vain irtosin ja olin melkein heti takaisin. Sitten aloin ihmetellä enemmän olotilaani, tutustua kehottomuuteen, tein kuperkeikkoja, hyppelin, menin läpi katosta yms, tuossa vaiheessa en edes hoksannut katsoa ruumistani.
Näitä on vähän vaikea selittää, luulen, että kertomani voi ymmärtää täysin vain toinen saman kokenut. Onneksi olen heihinkin tutustunut, yllättävänkin moneen ja aika yllättäviin ihmisiin. Eihän näistä ihmiset kauheasti kehtaa julkisuudessa tai edes lähimmilleen puhua.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 11:30"]
On toinen elämä sitten ylösnousemuksen jälkeen. Joillain (uudestisyntyneillä uskovilla) se kestää ikuisesti ja joillain jonkin aikaa (eli kunnes KAIKKI pahuus hävitetään samalla nämä ihmiset kuolevat lopullisen kuoleman kuin myös saatana). Mutta siis 2 elämää.Onkin siis todella tärkeää miten elämme NYT ja mitkä ratkaisut teemme tässä elämässä.
[/quote]
Voisitko laittaa linkin tähän tieteellisesti todistettuun faktaan?
[/quote]
Laitan sen heti kun olet tieteellisesti todistanut, että sinulla on älyä. Et ole koskaan sitä nähnyt, haistanut, maistanut, koskettanut tms joten onko sinulla äly vaiko ei? Tieteellisesti voidaan todistaa vain että sinulla on aivot mutta se ei todista että sinulla olisi myös ÄLY!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:33"]Nimenomaan ajatuksen voimalla liikun. Olen käynyt aika monissa paikoissa ja kokenut hyvin erikoisia tapahtumia "matkoillani". Maailma ei kuitenkaan näytä eikä tunnu samalta kuin "normaalisti" ja pelkkä tietoisuus kiinnittää huomion aivan erilaisiin asioihin kuin silloin kun on ruumiissa. Kaikki on erilaista ja itsekin toimii ja ajattelee tyystin eritavalla. Tietää olevansa itsensä, mutta samalla on erilainen kuin kehossa ollessaan.
Useimmiten kuitenkin kehostairtaantuminen on minulle lyhytaikaista, pienen hetken tiedostan olevani pois kehostani. Tiedän, että tietoisuuteni, minäni on esim. huoneen nurkassa ja näen sieltä ruumiini. Pian olen jo takaisin. Ensimmäisillä kerroilla vain irtosin ja olin melkein heti takaisin. Sitten aloin ihmetellä enemmän olotilaani, tutustua kehottomuuteen, tein kuperkeikkoja, hyppelin, menin läpi katosta yms, tuossa vaiheessa en edes hoksannut katsoa ruumistani.
Näitä on vähän vaikea selittää, luulen, että kertomani voi ymmärtää täysin vain toinen saman kokenut. Onneksi olen heihinkin tutustunut, yllättävänkin moneen ja aika yllättäviin ihmisiin. Eihän näistä ihmiset kauheasti kehtaa julkisuudessa tai edes lähimmilleen puhua.
[/quote]
Siis samaa kuin henkenä liidellessä. Niin kuin toiselle puolelle siirtynyt läheiseni joka tuli "käymään".
Ja itse asiassa useampikin on käynyt.
Ystävälleni kävi kerran niin että hän oli ollut huoneen
toisella puolella ja muisti sen. Unessa tapahtui.
Keho siis sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]