Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain ns. jännät iskevät minua esim. baarissa?

Vierailija
09.09.2020 |

Koskaan ei kukaan ns. tavismies tule, vaan aina joko suosittu, poikkeuksellisen hyvännäköinen, entinen vankilakundi tai lieviin laittomuuksiin sortuva.

En pukeudu provosoivasti, baarissa aina arkiset vaatteet - farkut ja pitkähihainen, ei tatuointeja, en ole liian kännissä koskaan jne.

Miksi tuollaiset miehet hakeutuvat seuraani? Vai onko niin, ettei tavismiehet uskalla iskeä ketään?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvännäköinen, veikkaan.

T. Ap

Ei ap, mutta olen hoikka ja keskivertoa paremman näköinen (varmaan synti tiedostaa tämä). En kuitenkaan näe, että miksei tavis voisi iskeä, en kuitenkaan ole 10/10 kaunotar.

Olis kiva nähdä kuva susta. Keskivertoa paremmannäköinen on jo aika paljon.

Minulle on pari kertaa sanottu, että näytän Jenni Vartiaiselta.

Ne jännikset ovat sanoneet? Ilman muuta totta sitten...

Ei, ihan selvin päin olevat ja naiset. En koe näyttäväni Vartiaiselta siinä mielessä, että minut voisi häneen sekoittaa, joitain samoja piirteitä kyllä. Nämä miehet sanovat nätiksi tai kauniiksi.

Naiset nyt kehuu vaikka minkä näköisiä kaunottariksi. Usein niitä kauneimpia edes kehuta eikä varsinkaan sanota muistuttavan tunnettuja kaunottaria.

Vierailija
62/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu itsensä pussukkaan.

On keskivertoa paremman näköinen, muttei kuitenkaan 10/10 kaunotar. Näyttää kuitenkin Jenni Vartiaiselta. Miltähän se 10/10 kaunotar ap:n mielestä näyttää?

Mutta en näytä Vartiaiselta, on vain joitain samoja piirteitä. Olen itse ehkä 8/10.

8/10 ulkonäkö on sen verran paljon, että miksi ihmettelet että ne suosituimmat komistus-jän nikset kiinnostuvat sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin ei enää lähesty kukaan, mutta itselläni oli nuorena just sama ongelma. Aina jos joku lähestyi niin se oli joku supersosiaalinen suupaltti ja naistennaurattaja jonka olemus ja läsnäolo lähinnä ahdisti ja ärsytti kaltaistani enempi introverttia naista. Tai sitten se lähestyjä oli just joku pikkukriminaali tai pilvenpolttelija. Tai mies millä oli jo pari lasta eri naisten kanssa ja josta oli yleisessä tiedossa ettei sillä housut pysy jalassa..

Itse taas viehätyin juurikin kunnollisesta, hiljaisesta ja aidosti kiltistä ja ystävällisestä miehestä mutta ei nämä minua ikinä lähestyneet. Itse jouduin olemaan aloitteellinen vain huomatakseni että tämä itseäni miellyttävä miestyyppi haluaa tehdä aloitteet naiselle eikä päinvastoin.

Näin juuri. Suomalaista miestä ei kannata edes yrittää iskeä, koska se on mieluummin yksin. Kiltit miehet ovat kaikkein nirsoimpia ja siksi ovat yksin.

Mitenhän muuttuisi kulttuuri jos maailmalta tuotaisiin vaikkapa yhteensä miljoona kaunista hehkeää naista hajasijoitettuna joka kaupunkiin ja miksei kausityöntekijäksikin pelloille jne. Ainakin suomalaismiesten tieteellisesti tutkittu maailman paras lisääntymislaatu saisi ansaitsemansa mahdollisuuden auttaa tulevien sukupolvien eläkkeitä innovaatioita ja yleistä yhteiskunnallista hyvinvointia.

Vierailija
64/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvännäköinen, veikkaan.

Pelimiesten helpoimmat kohteet ovat kauniita, kilttejä ja ujoja naisia. Näitä ei tule kukaan ujo mies iskemään niin tässä on markkinarako.

Vierailija
65/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin ei enää lähesty kukaan, mutta itselläni oli nuorena just sama ongelma. Aina jos joku lähestyi niin se oli joku supersosiaalinen suupaltti ja naistennaurattaja jonka olemus ja läsnäolo lähinnä ahdisti ja ärsytti kaltaistani enempi introverttia naista. Tai sitten se lähestyjä oli just joku pikkukriminaali tai pilvenpolttelija. Tai mies millä oli jo pari lasta eri naisten kanssa ja josta oli yleisessä tiedossa ettei sillä housut pysy jalassa..

Itse taas viehätyin juurikin kunnollisesta, hiljaisesta ja aidosti kiltistä ja ystävällisestä miehestä mutta ei nämä minua ikinä lähestyneet. Itse jouduin olemaan aloitteellinen vain huomatakseni että tämä itseäni miellyttävä miestyyppi haluaa tehdä aloitteet naiselle eikä päinvastoin.

Näin juuri. Suomalaista miestä ei kannata edes yrittää iskeä, koska se on mieluummin yksin. Kiltit miehet ovat kaikkein nirsoimpia ja siksi ovat yksin.

Mitenhän muuttuisi kulttuuri jos maailmalta tuotaisiin vaikkapa yhteensä miljoona kaunista hehkeää naista hajasijoitettuna joka kaupunkiin ja miksei kausityöntekijäksikin pelloille jne. Ainakin suomalaismiesten tieteellisesti tutkittu maailman paras lisääntymislaatu saisi ansaitsemansa mahdollisuuden auttaa tulevien sukupolvien eläkkeitä innovaatioita ja yleistä yhteiskunnallista hyvinvointia.

Ei ole mitään merkitystä, koska eivät nämä miehet lähesty ketään naista.

Vierailija
66/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät. Mitkä helvetin jännät??

Pysykäähän huithapelit näin korona-aikaan kämpillänne.

Vierailija
67/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkitystä, koska eivät nämä miehet lähesty ketään naista.

Ei vaan kysyntä ja tarjonta ehkä pakottaisi silloin ne naiset tekemään aloitteita miehille suorastaan hakemaan kotoa seukkaamaan, kun ne naiset olisi hajasijoitettu siten että miesten ei tarvitsisi edes muuttaa. Toki kääntäen jos naisia olisi miljoona enemmän kuin miehiä niin tällöin miehellä olisi myös varaa tehdä aloite halvemmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän