Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain ns. jännät iskevät minua esim. baarissa?

Vierailija
09.09.2020 |

Koskaan ei kukaan ns. tavismies tule, vaan aina joko suosittu, poikkeuksellisen hyvännäköinen, entinen vankilakundi tai lieviin laittomuuksiin sortuva.

En pukeudu provosoivasti, baarissa aina arkiset vaatteet - farkut ja pitkähihainen, ei tatuointeja, en ole liian kännissä koskaan jne.

Miksi tuollaiset miehet hakeutuvat seuraani? Vai onko niin, ettei tavismiehet uskalla iskeä ketään?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset miehet ei luuraile baareissa ja suuri osa jo napattu parisuhteeseen.

Vierailija
42/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse j ä n nätyttö?

Todennäköisesti ki lt ti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvännäköinen, veikkaan.

T. Ap

Ei ap, mutta olen hoikka ja keskivertoa paremman näköinen (varmaan synti tiedostaa tämä). En kuitenkaan näe, että miksei tavis voisi iskeä, en kuitenkaan ole 10/10 kaunotar.

Olis kiva nähdä kuva susta. Keskivertoa paremmannäköinen on jo aika paljon.

Minulle on pari kertaa sanottu, että näytän Jenni Vartiaiselta.

Miksi et ilmoittanut tätä jo avausviestissä?

Vierailija
44/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhunkin iskee silmänsä usein narkit. Olen kiltin ja ystävällisen näköinen enkä koekaan itseäni paremmaksi kuin muut, olen ystävällinen myös laitapuolenkulkijoille.

Narkki on silloin oikea tasosi.

Vierailija
45/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ap, mutta olen hoikka ja keskivertoa paremman näköinen (varmaan synti tiedostaa tämä). En kuitenkaan näe, että miksei tavis voisi iskeä, en kuitenkaan ole 10/10 kaunotar.

En kokenut oleellisena.

Vierailija
46/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistavat sinussa valmiin uhrin? Kohenna itsetuntoasi, niin pääset "jännä" miehistä eroon.

Vierailija
47/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kukaan nainen halua mitään kilttinössykkää. Ainahan sitä naistenpalstoilta saa lukea kuinka pahat pojat on kuumaa kamaa. Jos olet kaunis nainen niin kaikki tavismiehet ovat jo luovuttaneet ja antavat suoraan tietä niille pahoille pojille joita kuitenkin todellisuudessa haluat.

Olet väärässä. Miehet tuota propagandaa levittävät, että valtaosa naisista haluaisi pahan pojan. Se on vain puolustusmekanismi syyttää naisia, kun itse ei kelpaa jostain ihan muusta syystä kun kiltteydestä.

Aha. Muuten vaan naiset on tussu märkänä porvoon poliisiammuskelijaveljeksillekin? 

Varmaan niiden sympaattisuuden ja ihanan luonteen takia. 

Älä yleistä joidenkin vinksahtaneiden naisten miesmakua kaikkiin naisiin. Rikollisia ihannoivat ovat ihan oma rotunsa.

Vierailija
48/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

En kokenut oleellisena.

Mielestäsi ulkonäkösi ei ole oleellista jos näytät Jenni Vartiaiselta ja sinua tullaan jatkuvasti iskemään? 😂😂😂

Vierailija
49/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännismiehet etsivät semmoisia arkipäiväisen oloisia mutta sieviä naisia koska niistä voi saada itselleen "pelastajan". Semmoisen joka pitää huolta ja lainaa rahaa ja jolta saa aina vaniljaseksiä. Semmoisia voi olla jänniksellä puolen tusinaakin, kun yhden kanssa menee sukset ristiin niin seuraavan luo voi mennä tuhlaajapoikana. Jotkut eivät katsele loputtomiin niin silloin pitää hakea uusia. Ja aina on hyvä ottaa joitakin varasijoille. Tunnen pari semmoista kaveria.

Vierailija
50/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ne jännikset ovat sanoneet? Ilman muuta totta sitten...

Vierailija
51/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee tosiaan siitä että jännyyteen taipuvaiset tekevät varmasti moninkertaisen määrän erilaisia lähestymisiä verrattuna keskivertomieheen. Itsekin saatan pikkuhutikassa sukkuloida baarista puolet läpi ohi kulkiessa ja tehdä viatonta "kartoitusta" paikallaolijoihin. Yleensä innokkaille naisile riittää jo keskustelunavaus, mistä pallo sitten pyöriikin kauniisti kammarin puolelle.

Tavallisemmat ja varautuneet kaverit taas eivät juuri aloitteita tee, joten ei sitä sutinaakaan liiaksi ole.

Vierailija
52/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät tyypit iskevät eniten ylipäänsäkin. Heillä ei ole mitään hävittävää tai jännitettävää, koska heille kukaan nainen ei ole erityinen ja joku aina lähtee pantavaksi. Tavalliselle miehelle, joka kiinnostuu jostakin naisesta erityisesti, on iso kynnys lähestyä ja kova jännitys, koska jos tulee pakit niin se tuntuu menetykseltä ja pahalta. Mutta arvatkaapa ketkä ne naiset sieltä mukaansa vievät?

Vierailija
53/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei enää lähesty kukaan, mutta itselläni oli nuorena just sama ongelma. Aina jos joku lähestyi niin se oli joku supersosiaalinen suupaltti ja naistennaurattaja jonka olemus ja läsnäolo lähinnä ahdisti ja ärsytti kaltaistani enempi introverttia naista. Tai sitten se lähestyjä oli just joku pikkukriminaali tai pilvenpolttelija. Tai mies millä oli jo pari lasta eri naisten kanssa ja josta oli yleisessä tiedossa ettei sillä housut pysy jalassa..

Itse taas viehätyin juurikin kunnollisesta, hiljaisesta ja aidosti kiltistä ja ystävällisestä miehestä mutta ei nämä minua ikinä lähestyneet. Itse jouduin olemaan aloitteellinen vain huomatakseni että tämä itseäni miellyttävä miestyyppi haluaa tehdä aloitteet naiselle eikä päinvastoin.

Vierailija
54/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ne jännikset ovat sanoneet? Ilman muuta totta sitten...

Ei, ihan selvin päin olevat ja naiset. En koe näyttäväni Vartiaiselta siinä mielessä, että minut voisi häneen sekoittaa, joitain samoja piirteitä kyllä. Nämä miehet sanovat nätiksi tai kauniiksi.

Vierailija
55/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu itsensä pussukkaan.

On keskivertoa paremman näköinen, muttei kuitenkaan 10/10 kaunotar. Näyttää kuitenkin Jenni Vartiaiselta. Miltähän se 10/10 kaunotar ap:n mielestä näyttää?

Vierailija
56/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet eivät enää uskalla lähestyä koska metoo.

Ethän sä uskaltanut iskeä aikaisemminkaan, joten ei mitään merkitystä.

Vierailija
57/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se baari paikkakunnan ainoa illanviettopaikka? Isommissa kaupungeissa oluen hinta seuloo asiakaskuntaa siten, että ne jännät ovat siellä halvimmassa juottolassa. Kokeile onnea seuraavalla kerralla siellä, missä tuoppi maksaa euron enemmän.

No nytpä tuli stereotypia :D Mä olen vanha naisten naurattaja ja aina haen seurani ns. paremmista paikoista. En ole koskaan ollut pikkurahan päälle, ihan mukavasti tienaan. T. akateeminen jännis

Vierailija
58/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännismiehet etsivät semmoisia arkipäiväisen oloisia mutta sieviä naisia koska niistä voi saada itselleen "pelastajan". Semmoisen joka pitää huolta ja lainaa rahaa ja jolta saa aina vaniljaseksiä. Semmoisia voi olla jänniksellä puolen tusinaakin, kun yhden kanssa menee sukset ristiin niin seuraavan luo voi mennä tuhlaajapoikana. Jotkut eivät katsele loputtomiin niin silloin pitää hakea uusia. Ja aina on hyvä ottaa joitakin varasijoille. Tunnen pari semmoista kaveria.

Tässä on asiaa, Pena haluaa uutta pantavaa haaremiinsa.

Vierailija
59/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu itsensä pussukkaan.

On keskivertoa paremman näköinen, muttei kuitenkaan 10/10 kaunotar. Näyttää kuitenkin Jenni Vartiaiselta. Miltähän se 10/10 kaunotar ap:n mielestä näyttää?

Mutta en näytä Vartiaiselta, on vain joitain samoja piirteitä. Olen itse ehkä 8/10.

Vierailija
60/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin ei enää lähesty kukaan, mutta itselläni oli nuorena just sama ongelma. Aina jos joku lähestyi niin se oli joku supersosiaalinen suupaltti ja naistennaurattaja jonka olemus ja läsnäolo lähinnä ahdisti ja ärsytti kaltaistani enempi introverttia naista. Tai sitten se lähestyjä oli just joku pikkukriminaali tai pilvenpolttelija. Tai mies millä oli jo pari lasta eri naisten kanssa ja josta oli yleisessä tiedossa ettei sillä housut pysy jalassa..

Itse taas viehätyin juurikin kunnollisesta, hiljaisesta ja aidosti kiltistä ja ystävällisestä miehestä mutta ei nämä minua ikinä lähestyneet. Itse jouduin olemaan aloitteellinen vain huomatakseni että tämä itseäni miellyttävä miestyyppi haluaa tehdä aloitteet naiselle eikä päinvastoin.

Näin juuri. Suomalaista miestä ei kannata edes yrittää iskeä, koska se on mieluummin yksin. Kiltit miehet ovat kaikkein nirsoimpia ja siksi ovat yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän