Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain ns. jännät iskevät minua esim. baarissa?

Vierailija
09.09.2020 |

Koskaan ei kukaan ns. tavismies tule, vaan aina joko suosittu, poikkeuksellisen hyvännäköinen, entinen vankilakundi tai lieviin laittomuuksiin sortuva.

En pukeudu provosoivasti, baarissa aina arkiset vaatteet - farkut ja pitkähihainen, ei tatuointeja, en ole liian kännissä koskaan jne.

Miksi tuollaiset miehet hakeutuvat seuraani? Vai onko niin, ettei tavismiehet uskalla iskeä ketään?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhunkin iskee silmänsä usein narkit. Olen kiltin ja ystävällisen näköinen enkä koekaan itseäni paremmaksi kuin muut, olen ystävällinen myös laitapuolenkulkijoille.

Joihinkin pahiksiin vetoaa sellaiset oikein kunnollisen oloiset naiset. Ehkä ovat äitihahmoa vailla.

Vierailija
22/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavikset iske ketään tai edes yritä. Jännikset ei muuta teekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä yleensä tiedät, mikä kukakin on miehiään? Tuleeko se heti puheeksi, että "oon muuten linnassakin istunut" tai "harrastan laittomuuksia"? Tai mistä tiedät, että tyyppi on suosittu? Ramppaatko yöelämässä niin usein, että tunnet joka kuppilan vakioasiakkaat?

Vierailija
24/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavikset iske ketään tai edes yritä. Jännikset ei muuta teekään.

Miksi? Haluaisin iskeä tavismiehen, mutta pelkään pakkeja. Voisi kyllä kokeilla joskus jos tavismieskin kiinnostuisi.

Vierailija
25/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aina yhtä huvittavia keskustelunavauksia. Kysellään anonyymillä palstalla miksi joku kiinnostuu juuri Minusta. Miten me voimme sen tietää? Luulisi sinun itse tietävän paremmin ihan vaikka peiliin katsomalla. Jos sieltä näkyy keskivertoa paremmannäköinen mimmi, niin vastaus on se, että heitä kiinnostaa keskivertoa paremmannäköinen mimmi. Jos taas peilistä katsoo tavallinen naapurintyttö, niin vastaus on siinä. Mitä hyötyä tällaisista avauksista on? Näitä näkee vieläpä tosi usein.

Vierailija
26/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä yleensä tiedät, mikä kukakin on miehiään? Tuleeko se heti puheeksi, että "oon muuten linnassakin istunut" tai "harrastan laittomuuksia"? Tai mistä tiedät, että tyyppi on suosittu? Ramppaatko yöelämässä niin usein, että tunnet joka kuppilan vakioasiakkaat?

Olisiko vaikkapa tunnin keskustelun aikana ilmi tulevista asioista?

Vierailija
27/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvännäköinen, veikkaan.

T. Ap

Vierailija
28/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli harmittaa, että "vääränlaiset" tyypit tekevät tuttavuutta, mutta heidän kanssaan viitsii kuitenkin jäädä tunniksi jauhamaan? Ok.

Vierailija
29/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ap, mutta olen hoikka ja keskivertoa paremman näköinen (varmaan synti tiedostaa tämä). En kuitenkaan näe, että miksei tavis voisi iskeä, en kuitenkaan ole 10/10 kaunotar.

Vierailija
30/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli te naiset olette itse kiinnostuneita niistä jännittävistä miehistä. Normi mies olisi saanut pakit jo moi-sanan jälkeen. Ei todellakaan olisi jutellut tuntia. 

Vierailija
31/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan vain ne iskevät. Ei se sun tasostas korkeaa tee.

no mua ei iske kukaan koskaan baarissa tai muualla.. mitä se kertoo mun tasosta? :D

Kertoo sen, että et kelpaa kenellekään.

Vierailija
32/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli harmittaa, että "vääränlaiset" tyypit tekevät tuttavuutta, mutta heidän kanssaan viitsii kuitenkin jäädä tunniksi jauhamaan? Ok.

No mieluummin seurassa kuin yksin, varsinkin jos on jo hetken ehtinyt olla yksin. Eikä se luonne ja historia ensimmäisellä tutustumishetkellä paljastu vaan vaatii juttelua.

Vierailija
33/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ap, mutta olen hoikka ja keskivertoa paremman näköinen (varmaan synti tiedostaa tämä). En kuitenkaan näe, että miksei tavis voisi iskeä, en kuitenkaan ole 10/10 kaunotar.

Olis kiva nähdä kuva susta. Keskivertoa paremmannäköinen on jo aika paljon.

Vierailija
34/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kiltit ei käy baareissa.

Vierailija
35/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain niillä "jänniksillä" on munaa, itsevarmuutta ja rohkeutta koettaa iskeä ketään.

Vierailija
36/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaiset miehet hakeutuvat seuraani? Vai onko niin, ettei tavismiehet uskalla iskeä ketään?

Juurikin näin.

Vierailija
37/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olis kiva nähdä kuva susta. Keskivertoa paremmannäköinen on jo aika paljon.

Minulle on pari kertaa sanottu, että näytän Jenni Vartiaiselta.

Vierailija
38/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehet, minä ja muut, löytävät naisensa tavallisista ympyröistä, töistä, harrastuksista, opiskeluista, kaveripiiristä, ym.

Vierailija
39/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eli jälleen kerran tällainen "keskivertoa paremman näköisen" tekemä ihmettelyavaus siitä, miksi X-miehet kiinnostuvat. Olisit muuten voinut ilmoittaa jo aloitusviestissä, että olet hoikka ja keskivertoa paremman näköinen...

Vierailija
40/67 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vain niillä "jänniksillä" on munaa, itsevarmuutta ja rohkeutta koettaa iskeä ketään.

Naisen iskeminen sopii parikymppisille. Aikuiselle miehelle se on noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi