Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä

Vierailija
08.09.2020 |

Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.

Kommentit (271)

Vierailija
221/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut taas nainen poisti matcheista, vaikkei yhtään viestiä oltu vaihdettu. Miten nopeasti yleensä pitää laittaa viestiä, pitääkö HETI, vai voiko odottaa rauhassa pari päivää?

Todennäköisesti oli antanut tykkäyksen vahingossa ja siksi poisti ennen kuin keskustelu oli ehtinyt alkaa.

Vierailija
222/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosovelluksen tarkoitus on, että kettu käy kolossa. Jos ei ole WA:ssa estänyt, niin pääsit pooliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies haki panoseuraa. Kun et tullut kotiinsa niin kokeilu, josko se onnistuisi kahvilan jälkeen, mutta tajusi siinä tapaamisessa, ettei tää ole panoseuraa. Tää nainen näköjään etsii jotain muuta.

Meitä moneen junaan. Itse sinkkuilun alussa usein ehdotin naiselle treffejä kotonani ruuan merkeissä. Ensinnäkin itselle tietysti helppoa, kun ei tarvinnut lähteä minnekään ja toisekseen ajattelin kokkaamalla tekeväni vaikutuksen. En toiminut seksiä saadakseni.

Vierailija
224/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut taas nainen poisti matcheista, vaikkei yhtään viestiä oltu vaihdettu. Miten nopeasti yleensä pitää laittaa viestiä, pitääkö HETI, vai voiko odottaa rauhassa pari päivää?

Todennäköisesti oli antanut tykkäyksen vahingossa ja siksi poisti ennen kuin keskustelu oli ehtinyt alkaa.

No ei voi odottaa paria päivää. Naiselle sellainen on vain mätsien keräilijä. Menee makuu jos jää sinne roikkumaan.

Vierailija
225/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuin kiveä mennä työhaastatteluun, eikun treffeille, kun työnantaja, eikun nainen, shoppailee uutta työntekijää, eikun miesystävää...

Kirjoitin joskus deittisivustolle oman kauvaukseni työpaikkailmoituksen muotoon. Sain monelta kehuja, että olisi kivalla huumorimielellä haettu parisuhdetta.

Vierailija
226/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua asia vaivaa, voithan sä kysyä. Jos et halua paljastaa, että tarkkailet tilannetta tinderissä, voit aina sanoa että menit katsomaan hänen kuviaan ja huomasit, että mätsi onkin poistunut.

"Mä tässä aamuni iloksi ajattelin käydä katsomassa sun kuvat mutta hitsi eihän sua enää löytynyt sieltä. Apua, joko sä muhun kyllästyit? :) Tykkäsin erityisesti (siitä ja siitä) kuvasta, voisitko mitenkään laittaa mulle sitä täällä?"

Kaikki tykkää kehuista ja yleensä ottaen huumorin kautta asiat usein selviää parhaiten. En mä tiedä minkä tyylinen sä olet mutta itse toimisin näin.

Siis apua, EI näin 🙈 Stalkkaa ja ruinaa samalla, vähemmästäkin alkaa ahdistaa.

Vierailija
227/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua asia vaivaa, voithan sä kysyä. Jos et halua paljastaa, että tarkkailet tilannetta tinderissä, voit aina sanoa että menit katsomaan hänen kuviaan ja huomasit, että mätsi onkin poistunut.

"Mä tässä aamuni iloksi ajattelin käydä katsomassa sun kuvat mutta hitsi eihän sua enää löytynyt sieltä. Apua, joko sä muhun kyllästyit? :) Tykkäsin erityisesti (siitä ja siitä) kuvasta, voisitko mitenkään laittaa mulle sitä täällä?"

Kaikki tykkää kehuista ja yleensä ottaen huumorin kautta asiat usein selviää parhaiten. En mä tiedä minkä tyylinen sä olet mutta itse toimisin näin.

Totta, nykyään ahdistutaan vähemmästäkin. Kokonaista sukupolvea vain ahdistaa kaikki. Parempi, että oikeastaan ei olisi millään tavalla vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä, ettei vain sano mitään, joka alkaisi toista ahdistaa. Tai, ehkä paremmin välttää omaakin sukupuolta. Ja kaikkia muitakin. Kamalan ahdistuneita ihmiset nykyään. 

Vierailija
228/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi myös noin. Sama mies oli tehnyt noin monille muillekin. Tapaisimme vielä kuitenkin muutaman kerran tuon matchin poistamisen jälkeenkin. Jotenkin siitä kuitenkin tuli hieman negatiivinen tunne, kun mies poisti. Luultavasti se poistaminen ei ole ainakaan positiivinen merkki. Mies selitti, että poistaa aina jossain vaiheessa matchin kun ollaan tultu tutuiksi. Tapailumme kuitenkin loppui jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
229/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, jos ei ymmärrä antaa niin samantein pois mätseistä. Torilla voi jutella ihmisten kanssa jos etsii juttu seuraa.

Vierailija
230/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi odottaa paria päivää. Naiselle sellainen on vain mätsien keräilijä. Menee makuu jos jää sinne roikkumaan.

Miksi odottaisin päri päivää, jos kyseessä joko vahinkotykkäys tai Tinderin sekoilu? Normaalisti laitan matchille heti viestin ja vastaavasti väärän matchin poistan heti.

Vierailija
231/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla joskus kävi näin ja ihmettelin itsekkin koska oli ollut kivaa.. kävi ilmi että mies oli tykkännyt, mutta kuulema poisti aina kun oli tavannut jonkun, ettei voi seurata kilometrejä, että missä menee.. 

Siis pelkäsikö mies, että olisit stalkkeri? Onko tuo nyt niin mairittelevaa, jos ajattelee sinun heti roikkuvan hänessä? Haittaisiko todella kiinnostunutta miestä oikeasti, vaikka tietäisitkin missä hän menee? Vai pelkäsikö hän, että alkaisi itse stalkkaamaan sinua?

Vierailija
232/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkäsikö mies, että olisit stalkkeri? Onko tuo nyt niin mairittelevaa, jos ajattelee sinun heti roikkuvan hänessä? Haittaisiko todella kiinnostunutta miestä oikeasti, vaikka tietäisitkin missä hän menee? Vai pelkäsikö hän, että alkaisi itse stalkkaamaan sinua?

Luultavasti henkilöllä useampi keskustelu menossa. Vaikka olisi hyvät ensitreffit jonkun kanssa, niin voi olla muitakin treffikumppaneita. Voi herättää keskustelua, jos toinen huomaa Tinderistä että nyt oltu yötä jossain muualla kuin kotona kun kilsat jotain muuta kuin normaalit. Taisi tälläkin foorumilla olla joskus ketju aiheesta, kun yksi mietti deittikumppaninsa menoja.

Vierailija
233/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet varma että on vain poistanut sinut matcheista eikä poistanut tai laittanut telakalle koko Tinderiä sinun vuoksesi niin unohda koko mies, hän ei pitänyt sinua itselleen mieluisana naisystävän. Se että juttu luistaa ja naurattaa ei todellakaan kerro mitään siitä että viehättyykö toisesta parisuhdemielessä. Asia voi olla täysin päinvastoin. Moni ei pidä riekkujista. 

Myös liian rentoutunut tunnelma tutustuessa voi meinata kaverillista suhdetta, omalla kokemuksella tosi kiinnostavan seurassa jännittää ja niin jännittää sitä toistakin jos on tosimielellä mukana. Vaikka muuten olisi rempseä ja itsevarma tyyppi. Ei silleen kiusallisesti, mutta panokset on kovemmat.

Vierailija
234/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti henkilöllä useampi keskustelu menossa. Vaikka olisi hyvät ensitreffit jonkun kanssa, niin voi olla muitakin treffikumppaneita. Voi herättää keskustelua, jos toinen huomaa Tinderistä että nyt oltu yötä jossain muualla kuin kotona kun kilsat jotain muuta kuin normaalit. Taisi tälläkin foorumilla olla joskus ketju aiheesta, kun yksi mietti deittikumppaninsa menoja.

Toi kilometrien seuraaminen on oikeesti aika hyvä tapa selvittää onko sillä toisella muita tapailukumppaneita. Harrastin tuota itsekin silloin tällöin, mutten tietenkään ottanut puheeksi. Sen kun panee menemään, mutta minun kumppanini sellainen ei ole.

Vierailija
235/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kilometrien seuraaminen on oikeesti aika hyvä tapa selvittää onko sillä toisella muita tapailukumppaneita. Harrastin tuota itsekin silloin tällöin, mutten tietenkään ottanut puheeksi. Sen kun panee menemään, mutta minun kumppanini sellainen ei ole.

Nyt tällainen viimeksi joskus Deitti.netin ja suomi24:n aikana deittailua harrastanut fossiili järkyttyi. Siis voiko Tinderissä oikeasti kytätä toisten menemisiä :-0 Apua, oikeesti. 

Vierailija
236/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla päässä vikaa jos tuollaisia kyttäilyjä edes harkitsee

Vierailija
237/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tällainen viimeksi joskus Deitti.netin ja suomi24:n aikana deittailua harrastanut fossiili järkyttyi. Siis voiko Tinderissä oikeasti kytätä toisten menemisiä :-0 Apua, oikeesti. 

Joo, siellä mätsin profiilissa näkyy millä etäisyydellä sinusta hän on. Tietenkään mitään tarkkaa paikkaa/suuntaa Tinder ei kerro, mutta kilometrilukeman näyttää.

Vierailija
238/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kuin mennä katselemaan sen söpön mätsin kuvia niin siinähän se etäisyys näkyy, ilman ihmeempää kyttäilyä.

Vierailija
239/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi olen jo siis pois tinderhommista. :)  En varmaan enää nykymenossa pärjäisi ollenkaan. Vielä viisi vuotta sitten sai olla ihan oma hölmö itsensä ja löysi lopulta vastineensakin. 

Vierailija
240/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kuin mennä katselemaan sen söpön mätsin kuvia niin siinähän se etäisyys näkyy, ilman ihmeempää kyttäilyä.

Jos tuosta alkaa tuntemattoman ihmisen menoja sen enempää ihmettelemään, päässä on silloin jo isompi vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan