Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratsasin miehen lompakon. Ei hitto!

Vierailija
21.10.2013 |

Mies lainasi mun asiakaskorttia, kun hukkasi omansa. Jätti palauttamatta ja kun aloin etsiä korttiani takaisin sen lompakosta, niin hups! Siltähän löytyi kortsu... Mulla on kierukka ollut kohta 2 vuotta, joten mua varten ne tuskin siellä oli? Kun tivasin tippa silmässä asiaa, niin mies sanoi  unohtuneensa sen sinne joskus silloin synnytyksen jälkeen, kun alettiin taas harrastaa seksiä ja eikä mulla ollut vielä muuta ehkäisyä. Uskoiskohan? Siitä on sentään jo reilut 2,5 vuotta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:43"]

miksi pitää RATSATA oman miehen lompakko, kysympä vaan

[/quote]

Tähän sun kysymykseen Ap antoi vastauksen jo aloituskirjoituksessaan. Harjoittele siis luetun ymmärtämistä, senkin viisastelija!

[/quote]

No kyllähän siellä lukee, mutta eikö tuossa ole ratkaisevaa se, et pyytikö mies itse ap:ta ottamaan sen häneltä lainaamansa asiakaskortin takaisin lompakostaan, vai menitkö ap. omin päin ilman lupaa penkomaan sen lomppakolle?

[/quote]

Aivan. Miltä teistä naiset tuntuisi, jos miehenne tonkisi teidän käsilaukun?

Vierailija
2/53 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:30"]

[/quote]

Tähän sun kysymykseen Ap antoi vastauksen jo aloituskirjoituksessaan. Harjoittele siis luetun ymmärtämistä, senkin viisastelija!

[/quote]

No kyllähän siellä lukee, mutta eikö tuossa ole ratkaisevaa se, et pyytikö mies itse ap:ta ottamaan sen häneltä lainaamansa asiakaskortin takaisin lompakostaan, vai menitkö ap. omin päin ilman lupaa penkomaan sen lomppakolle?

[/quote]

[/quote]

Ohis. Mä viimeksi tänään pyysin miestä kaivamaan mulle mun käsilaukusta yhden käyntikortin. Ei ole salattavaa, miksipä se miltään tuntuisi.

Itse en ole penkoja tyyppiä, mutta meillä on kaikki avointa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mies saa ihan vapaasti ottaa mun laukusta purkkaa jne, ihan ilman lupaakin.

Vierailija
4/53 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saa katsoa ja saa mennä mun lompakollekin ja meikkipussiin ja vessan kaappiin joka on mun käytössä. Pääsee mun s.postiinkin jos vaan haluais kun se on auki koneella aina :D En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
5/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato sen kortsun päiväys nyt ekaksi.

Vierailija
6/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen onko kortsu pyörinyt lompakossa pitkään; ensinnäkin päivämäärä, toiseksi onko kortsun ääriviivat jo piirtyneet lompakon pintaan.

Vierailija
7/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun otit puheeksi, niin mullakin on kortsu lompakossa. viiden vuoden takaa ja nyt sen heitin pois. Se on vaan jäänyt sinne perukoille ja välillä miehen kanssa naurettu, että siellä se vaan köllii edelleen. Meni vanhaksikin jo neljä vuotta sitten.

enkä oo vieraissa käynyt, vaan aikaa ennen kierukkaa.

Vierailija
8/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä huomaa onko uusi vai kulunut. Katso päivämäärä. Onko nahistunut pakkaus? 

Onko mies pettäjätyyppiä? Usein viinkoloppuisin poissa tai paljon työmatkoilla? Salilla menee yömyöhään?

Vierailija
9/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... No kun en siinä tyrmistyneenä heti tajunnut ja mies heitti sen heti pois, kun aloin tivata siltä. Samaa merkkiä se kyllä oli, mitä silloin käytettiin.

Vierailija
10/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pillerit ja silti sekä mies että minä kannetaan lompakossa kondomeja. Jos joskus tekee mieli spontaaneja pikapanoja jossain muualla kuin kotona, niin kondomit on käteviä, ei tule sotkua. Ainahan on vaihtoehtona ottaa suihin lopussa, mutta aina ei välttämättä tee mieli, joten kondomi on ihan tarpeellinen kapistus edelleen pillereistä huolimatta.

Vierailija
11/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies kantaa aina kortsua lompakossa, ei välttämättä ole tullut tarpeeseen mutta eihän tuo hyvältä kuulosta.

Minunkin mieheni kanniskelee mukanaan, tosin hän käyttääkin niitä jos vain tilaisuuden saa, illanvietoissa sormus menee lompakkoon kortsun kaveriksi.

Ei tunnustanut tietenkään mitään mutta auki unohtuneesta meilistä ja puhelimesta on varmistus saatu jo moneen otteeseen. 

Olen hankkinut itsellenikin rakastajan, ei harmita miehen toilailut.

Vierailija
12/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... Tää vaivaa mua, joten kaivoin sen kortsun vaivihkaa tuolta roskiksesta ja tutkin kääreen paremmin. Vähän nuhjaantuneelta se näyti, mutta päiväyksessä luki 12/2013. Eli ihan olis käyttökelpoinen vielä.

Kysynkin tietääkö kukaan, miten pitkälle nuo päiväykset nuissa on? Onko ne vaan joitain kuukausia, vaiko ihan vuosia..?

Meinaan vaan sitä, että viimeksi mies mun kanssani panemista varten on hankkinut kumeja joskus 2011 loppukesällä.

Vierailija
13/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen vuotta on ainakin mulla viime kuussa ostetuissa päivämäärää jäljellä. Eli voi hyvin puhua tottakin.

Vierailija
14/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin noi omat, ns. vanhat kortsut mitä multa löytyy: ne on ostettu toukokuussa 2011, parasta ennen 12/2014.

Vierailija
15/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo kuulostaa ihan siltä, että on kyseessä muutaman vuoden vanha kortsu, kun on menossa parin kuukauden kuluttua vanhaksi. Eri asia olisi (ehkä), jos olisi menossa vanhaksi vasta vuonna 2015 tai 2017 tai jotain. Mutta kyllä miehen selitys on minusta looginen ja oikean kuuloinen, täysin. Sinuna unohtaisin asian.

Vierailija
16/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4,5 vuotta yleensä. No worries.

Vierailija
17/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:28"]

Näkeehän sen onko kortsu pyörinyt lompakossa pitkään; ensinnäkin päivämäärä, toiseksi onko kortsun ääriviivat jo piirtyneet lompakon pintaan.

[/quote]Kun itse kantelin kortusua mukana ennen kuin olin saanut koskaan vielä pillua, niin aika usein sen kortusun sai vaihtaa, koska sen kuori meni lompakossa rikki.

Vastuuntuntoisen oloinen mies, jos kantaa kumia lomakossa. Kotikäyttöön sillä tuskin on varauduttu, parempi paikka siihen on yöpöydän laatikossa.

t. mies 42v

Vierailija
18/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaapin perällä varmuuden vuoksi yli 3 vuotta sitten ostettuja kortsuja ja niissä on päivämääräys 2013/08. Selvisit säikähdyksellä.

Vierailija
19/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:24"]

Ap... Tää vaivaa mua, joten kaivoin sen kortsun vaivihkaa tuolta roskiksesta ja tutkin kääreen paremmin. Vähän nuhjaantuneelta se näyti, mutta päiväyksessä luki 12/2013. Eli ihan olis käyttökelpoinen vielä.

Kysynkin tietääkö kukaan, miten pitkälle nuo päiväykset nuissa on? Onko ne vaan joitain kuukausia, vaiko ihan vuosia..?

Meinaan vaan sitä, että viimeksi mies mun kanssani panemista varten on hankkinut kumeja joskus 2011 loppukesällä.

[/quote]Jos miehellä olisi sivusuhde, niin kumit ei ehtisi nuhjaantumaan lompakossa, eli kumi voi todennäköisesti olla niiltä ajolta kun niitä käytitte. Toinen kysymys on sitten se että miksi hän on kantanut sitä mukanaan, jotan on ehkä ollu mielessä, muttei ole toteutunut.

Vierailija
20/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:39"]

aika usein sen kortusun sai vaihtaa, koska sen kuori meni lompakossa rikki.

[/quote]

Höpöhöpö. Vai rikki lompakossa, no just.

Ap, ole huoletta. Kortsun parasta ennen päiväys on vuosien päähän eli miehesi kortsu oli menossa just vanhaksi eli se on vuosien ikäinen.