Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratsasin miehen lompakon. Ei hitto!

Vierailija
21.10.2013 |

Mies lainasi mun asiakaskorttia, kun hukkasi omansa. Jätti palauttamatta ja kun aloin etsiä korttiani takaisin sen lompakosta, niin hups! Siltähän löytyi kortsu... Mulla on kierukka ollut kohta 2 vuotta, joten mua varten ne tuskin siellä oli? Kun tivasin tippa silmässä asiaa, niin mies sanoi  unohtuneensa sen sinne joskus silloin synnytyksen jälkeen, kun alettiin taas harrastaa seksiä ja eikä mulla ollut vielä muuta ehkäisyä. Uskoiskohan? Siitä on sentään jo reilut 2,5 vuotta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi tapaus oli mulla ehkä kun miesystävän kans mentiin sen

mökille. Miehen tuttava saarelta kyseli olenko uus tyttöystävä. 

Sitten kerran satuin vilkaisemaan yhden kaapin päälle.

Siellä oli ehk.välineitä joita me emme koskaan  käyttäneet. 

Ikävältä tuntui.

Vierailija
42/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies pitäisi kortsua lompakossaan jos olisi teitä varten oleva kortsu? meillä ainakin ihan yöpöydän laatikossa. mukaan otetaan jos mennään matkalle, mutta ei todellakaan mihinkään lompakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu mies sulla. omalla miehella on kortsuja matkalaukussa (matkustaa tyokseen). ei ole niita koskaan kayttanyt, mutta parempi kortsu pano kuin HIV jos siihen pisteeseen tullaan. 

Vierailija
44/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 23:39"]

fiksu mies sulla. omalla miehella on kortsuja matkalaukussa (matkustaa tyokseen). ei ole niita koskaan kayttanyt, mutta parempi kortsu pano kuin HIV jos siihen pisteeseen tullaan. 

[/quote]

Näiden kommenttien jälkeen voikin kysyä miksi olette miestenne kanssa? Rahan?

Vierailija
45/53 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 23:39"]

[/quote]

Näiden kommenttien jälkeen voikin kysyä miksi olette miestenne kanssa? Rahan?

[/quote]

Olipa ajattelematon kommentti toi viimeinen. Varmaan paljon ihmisiä joiden parisuhde ei kaatuisi uskottomuuteen, ainakaan kertaluonteiseen. Johan ne uskottomuustilastotkin sen varmaan kertoo. Ja kyllä, jos mun pitäs valita kumpi pahempi, että erehtyy pettämään ilman kumia vai kumilla, niin ei tartte kauaa miettiä. Ihanne tottakai uskollisuus, ja kaikki muutkin moraaliset hyveet, mutta kun on kyse ihmisistä erehtyväisistä...

Vierailija
46/53 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:43"]

miksi pitää RATSATA oman miehen lompakko, kysympä vaan

[/quote]

Tähän sun kysymykseen Ap antoi vastauksen jo aloituskirjoituksessaan. Harjoittele siis luetun ymmärtämistä, senkin viisastelija!

[/quote]

No kyllähän siellä lukee, mutta eikö tuossa ole ratkaisevaa se, et pyytikö mies itse ap:ta ottamaan sen häneltä lainaamansa asiakaskortin takaisin lompakostaan, vai menitkö ap. omin päin ilman lupaa penkomaan sen lomppakolle?

Vierailija
47/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde voi kaatua yhteen kumiin. On pelkästään vastuullista pitää kumia mukana.

Vierailija
48/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten keksit nostaa näin vanhan ketjun?

Vierailija
49/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastuullinen aviovaimo pitää aina lompakossaan kondomia. Onhan aina mahdollista, että yöelämässä pörrätessä iskee halut. Kyseessä on suuri kunnioituksen osoitus omalla miehelle, että näin ajattelee miehensä terveyttä.

Vierailija
50/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ykskään teistä uunoista lukenut ekaa viestiä? Siksi koska, äijä oli lainannu ämmänsä asiakaskorttia, ja unohtanu palauttaa. Ja toimeliaana naisena oli ite menny hakemaan sitä äijänsä lompakosta. :)

Vierailija
51/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta tähän Porvoolaiseen aloitukseen, kuka pitkässä suhteessa elävä, avo/aviopariskunta muka laittaa kortsuja lompakkoon? Onko ne siellä siltä varalta, että alkaa panettamaan puistossa kun käytetään koiraa ulkona, ja sit hässitään puistossa? Tai prisman vessassa kesken kauppareissun? Kortsuja pidetään sinkkuna baarireissulla lompakossa, mitä ihme virkaa ne siellä tekee jos asutaan saman katon alla... Ja matkalle lähdettäessä ne menee meikkipussiin shampoiden yms. sekaan...

Vierailija
52/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua häiritsee todellla nämä kommentit "miks menet toisen lompakolle jne".

ollaan oltu miehen kanssa kohta 10 vuotta yhdessä ja ei meillä ole mitään salattavaa.

käydään molemmat toistemme lompakoissa(yhteisiä kortteja), sähköpostissa, taskuissa yms.

esim auton avaimet voivat olla toisen taskuissa.

Pitäisikö silloin puolison tulla niitä erikseen sinne eteiseen taskusta kaivamaan?

mieheni joskus selailee puhelintani läpi aikansa kuluksi, mitä sitten?

itse en sitä tee, mutta saisin jos haluaisin.

ehkäpä ap oli samanlainen tyyli kotona?

Vierailija
53/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:28"]

Näkeehän sen onko kortsu pyörinyt lompakossa pitkään; ensinnäkin päivämäärä, toiseksi onko kortsun ääriviivat jo piirtyneet lompakon pintaan.

[/quote]

ei mun kortsukukkarossa oo mitään ääriviivoja vaikka olleet siellä 6 vuotta. Päiväys on 2014 näköjään