Ratsasin miehen lompakon. Ei hitto!
Mies lainasi mun asiakaskorttia, kun hukkasi omansa. Jätti palauttamatta ja kun aloin etsiä korttiani takaisin sen lompakosta, niin hups! Siltähän löytyi kortsu... Mulla on kierukka ollut kohta 2 vuotta, joten mua varten ne tuskin siellä oli? Kun tivasin tippa silmässä asiaa, niin mies sanoi unohtuneensa sen sinne joskus silloin synnytyksen jälkeen, kun alettiin taas harrastaa seksiä ja eikä mulla ollut vielä muuta ehkäisyä. Uskoiskohan? Siitä on sentään jo reilut 2,5 vuotta.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:48"]
Miksi epäilet miehesi uskollisuutta, ap? Miksi et usko hänen sanaansa? Ei suhteenne voi olla jostakin vanhasta kortsusta kiinni.
[/quote]
Ap... Oon ollut kait liian pitkään lapsen kanssa kotona ja tullut luettua aivan liikaa näitä palstoja.
Sitte vielä kun tuttu ja läheinen pariskunta erosivat kesällä miehen petettyä, niin... No jotenkin siinä vaan iski sellainen paniikkireaktio, vaikka ehkä tuo mies totta puhuu.
Ainakin minusta tuo on hyvin inhimillistä:)
miksi pitää RATSATA oman miehen lompakko, kysympä vaan
Juuri viikonloppuna siivosin oman yöpöytäni laatikon ja huomasin, että siellä on kortsu. On ollut varmaan vähintään 10 v.. Olen nainen, enkä muista kortsun historiaa.
Olen kyllä kanssa sitä mieltä että tuskin se mies sitä kortsua olis lompakkoon laittanu jos olis vaimon kanssa ajatellut käyttävänsä...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:54"]
Juuri viikonloppuna siivosin oman yöpöytäni laatikon ja huomasin, että siellä on kortsu. On ollut varmaan vähintään 10 v.. Olen nainen, enkä muista kortsun historiaa.
[/quote]Olisiko tästä apua? http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Fakta/Kondomin%20historia_fi.pdf?epslanguage=fi
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:54"]
[/quote]Olisiko tästä apua? http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Fakta/Kondomin%20historia_fi.pdf?epslanguage=fi
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:43"]
[/quote]
rahaa, katsos!
kolme vuotta tai jopa enemmän on kortsun parastaennen.
kolme vuotta tai jopa enemmän on kortsun parastaennen.
[/quote]
Tähän sun kysymykseen Ap antoi vastauksen jo aloituskirjoituksessaan. Harjoittele siis luetun ymmärtämistä, senkin viisastelija!
Löysin "vanhan" kortsupaketin, joka on ostettu keväällä 2012 tai aikaisemmin. Päiväys siinä oli 2016-08. Vielä sitä voisi muutaman vuoden pitää lompakossa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:39"]
aika usein sen kortusun sai vaihtaa, koska sen kuori meni lompakossa rikki.
[/quote]
Höpöhöpö. Vai rikki lompakossa, no just.
Ap, ole huoletta. Kortsun parasta ennen päiväys on vuosien päähän eli miehesi kortsu oli menossa just vanhaksi eli se on vuosien ikäinen.
[/quote]No ehkä joku kävi sitten nitkuttelemassa ne rikki mun lompakosta... Ehkä kuoret oli huonompia 25 vuotta sitten?
ed.
[/quote]
No ompa kysymys! Kumpa oppisimme luottamaan toisiimme! Empä tiiä mittää kauhiampaa ku tuommoine ratsaaminen!
No kyllä mullakin on yksi meikkilaukussa. Pari vuotta sitten kun oli kortsut hetken käytössä laitoin sinne mökkireissua varten, jos saunassa iskisi himot (meikkilaukussa silmämeikinpoistoaineet ym ym...)
Miehen kanssa löydettiin juuri yksi auton hanskalokerostakin, ollaan viljelty niitä vähän joka paikkaan ;) suihkun kaapissa ja yöpöydän laatikossa on myös muutama. Kuka niitä alkaa pois siivoilla vaikka ei enää käytössä olisikaan? Olen varma, että munkin miehen lompakosta löytyy vielä.
Itse pidän kortsua lompakossa jos vastaan sattuu joku nykyistä puolisoa parempi. Yhdessä on oltu monta vuotta enkä ole pettänyt, mutta eihän sitä tiedä koskaan mitä tapahtuu. Mitä jos ihastaa päräytän johonkin hottikseen ja sitten täytyy saman tien painua hommiin. Tai jos tulee vastaan nainen, jota en kykene seksuaalisesti vastustamaan, parempihan se on kondomia käyttää. Miehen kannattaa olla realisti!!
Jos sattuisi olemaan vieraissakäyntiä varten, niin onhan se kortsun käyttö vaimon kunnioitusta.
Minusta se, että menit miehen lompakolle, oli syy mikä tahansa, kertoo suhteenne kohtalon. Samoin se, että kirjoitit asiasta tänne. Itsehän tunnet miehesi parhaiten ja sen, onko luotettava. Itse en olisi tyytyväinen, jos miehellä olisi kortsu lompakossa. Sehän viittaa kodinulkopuoliseen käyttöön ja me ei olla harrasteltu ravintolan vessoissa, hotelleissa tmvs. Päätä itse mihin uskot ja unohda sen jälkeen koko juttu.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 23:15"]
Jos sattuisi olemaan vieraissakäyntiä varten, niin onhan se kortsun käyttö vaimon kunnioitusta.
[/quote]
Näin on! VASTUULLINEN MIES kantaa aina lompakossaan kortsua. VASTUULLINEN MIES ei halua tuoda sukupuolitauteja aviovuoteeseen saati siittää lehtolapsia :) :)
Miksi epäilet miehesi uskollisuutta, ap? Miksi et usko hänen sanaansa? Ei suhteenne voi olla jostakin vanhasta kortsusta kiinni.