Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:

Vierailija
21.10.2013 |

kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?

Kommentit (404)

Vierailija
81/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 17:56"]

Se, että äitisi oli paljon pois.. Usein itse vanhempana tekee samoja asioita kuin omat vanhempansa teki joten se ei ehkä yllätä jos sinulle ei tee tiukkaa olla lapsesta erossa. 

[/quote]

Niin että tulevaisuus on jo kirjoitettu? Ei kai nyt sentään.

ap

[/quote]

No miltä se kuulostaa? No, toivotaan että lastenhoitaja on lapselle hyvä huoltaja.

Vierailija
82/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:06"]

Et voikaan, siksi kannattaa miettiä sitä hyvin realistista ajatusta että spontaanius voi kadota joksikin aikaa kokonaan. 

Jos se on suuri osa teidän suhdetta niin... 

Kutsut haastatteluun heti kun plussa tulee? Mulla ei oo sanoja enää.. 

Sä et vaan voi olla tosissasi erilaisten tapojesi kanssa. Mä epäilen että tuutko sä palkkaamaan lapsellesi kasvattajan hoitajan sijaan.

[/quote]

Minkä tapojen? Hoitaja tekee käytännön hommia, vanhemmat kasvattavat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:09"]

Et voikaan, siksi kannattaa miettiä sitä hyvin realistista ajatusta että spontaanius voi kadota joksikin aikaa kokonaan. 

Sä et vaan voi olla tosissasi erilaisten tapojesi kanssa. Mä epäilen että tuutko sä palkkaamaan lapsellesi kasvattajan hoitajan sijaan.

[/quote]

ap

[/quote]

Eli hoitaja hoitaa sen lapsen pienestä pitäen ja vanhemmat nauttii ne kivat ajat lapsesta. 

Vierailija
84/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:10"]

[/quote]

ap

[/quote]

Eli hoitaja hoitaa sen lapsen pienestä pitäen ja vanhemmat nauttii ne kivat ajat lapsesta. 

[/quote]

Onko kasvattaminen sinusta siis kivoista ajoista nauttimista?

ap

Vierailija
85/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:18"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Jos sun mielestä vanhemmuus on sitä että jo plussan pärähtäessä aletaan etsimään hoitajaa niin toki, kasvatus on kivoja aikoja. 

Vierailija
86/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:18"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Jos sun mielestä vanhemmuus on sitä että jo plussan pärähtäessä aletaan etsimään hoitajaa niin toki, kasvatus on kivoja aikoja. 

[/quote]

No se nyt oli kärjistetty ilmaisu. Tosin, ei mun lastani hoida kuka tahansa marketin seinältä repäisty pitkäaikaistyötön. Henkilöitä olisi kuulemma hyvä olla kaksi, jaksamisenkin vuoksi. Olisi hauskaa, jos toinen olisi nuori mies, jotta lapsi saisi erilaisia kontakteja ja aidon kuvan yhteiskunnasta. 

ap

Vierailija
87/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suunnitelma sulla, mutta oletko varma että miehesi suostuu vielä lapsen saatuaan pistämään piuhat poikki, entä jos haluaa toisen lapsen? Mieli voi muuttua, ja lapsikin voi olla millainen vain, terve tai ei, helppo tai ei jne. raskausaikakin voi olla mitä vain, voi mennä halut tai ei, voit olla terve tai sitten et. Varaudu kaikkeen, näihin asioihin et voi rahalla  juurikaan vaikuttaa.

Vierailija
88/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:30"]

Hieno suunnitelma sulla, mutta oletko varma että miehesi suostuu vielä lapsen saatuaan pistämään piuhat poikki, entä jos haluaa toisen lapsen? Mieli voi muuttua, ja lapsikin voi olla millainen vain, terve tai ei, helppo tai ei jne. raskausaikakin voi olla mitä vain, voi mennä halut tai ei, voit olla terve tai sitten et. Varaudu kaikkeen, näihin asioihin et voi rahalla  juurikaan vaikuttaa.

[/quote]

Miten sellaiseen voisi varautua etukäteen? Eivätkö vastoinkäymiset ole aina järkytys ja pettymys?

ap

Vierailija
89/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:28"]

No se nyt oli kärjistetty ilmaisu. Tosin, ei mun lastani hoida kuka tahansa marketin seinältä repäisty pitkäaikaistyötön. Henkilöitä olisi kuulemma hyvä olla kaksi, jaksamisenkin vuoksi. Olisi hauskaa, jos toinen olisi nuori mies, jotta lapsi saisi erilaisia kontakteja ja aidon kuvan yhteiskunnasta. 

ap

[/quote]

Ei ketään kiinnosta kuka sun lasta hoitaa jollette te itse. 

Kuka sulle suotaa soopaa kahdesta hoitajasta? 

Kaksi työvuoroa, päivä ja ilta vai?

Ja takuulla, sinut tietäen olisi hauskaa jos toinen olisi nuori mies.. :) Lisää draamaa.

Vierailija
90/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:32"]

ap

[/quote]

Ja takuulla, sinut tietäen olisi hauskaa jos toinen olisi nuori mies.. :) Lisää draamaa.

[/quote]

Mua kiinnostaa. Siksi teen valinnat huolella. Olen saanut neuvoja esim. vanhemmiltani, kavereiltani (ulkomailla) ja mun omalta hoitajalta. Ihana ihminen :) Ihmiset kun voivat sairastua ja joskus voi tulla eteen yömenoja. Mites noi naishoitsut ja isät? Näetkö niissäkin draamaa?

ap

Vierailija
91/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee jo niin yli että huuhhhhhhhuuuuuhhhhh =D
Kaksi hoitajaa ja haastatteluja heti plussan jälkeen =D

Jos oot tosissas... niin toivon että ette saa lapsia, anteeksi nyt vain =)

Vierailija
92/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:32"]

ap

[/quote]

[/quote]

Mua kiinnostaa. Siksi teen valinnat huolella. Olen saanut neuvoja esim. vanhemmiltani, kavereiltani (ulkomailla) ja mun omalta hoitajalta. Ihana ihminen :) Ihmiset kun voivat sairastua ja joskus voi tulla eteen yömenoja. Mites noi naishoitsut ja isät? Näetkö niissäkin draamaa?

ap

[/quote]

Vanhemmiltasi. Paljon poissa oleva äiti ja pettävä lahjova isä.:) Siinäpä neuvon antoa

Näen sussa ja nuoressa lapsenhoitaja-miehessä draamaa, miksikö? Mieti sitä. :)

Vierailija
93/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaja sairastuu tai tulee yömenoja niin miten olisi että hoidatte lapsenne itse?

Vierailija
94/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:46"]

Jos hoitaja sairastuu tai tulee yömenoja niin miten olisi että hoidatte lapsenne itse?

[/quote]

Miten olisi, että pitää mennä vaikka töihin? Joskus pitää myös levätä, nukkua yöllä ihan omassa sängyssäkin. En minä tiedä, mitä tapahtuu, kunhan pohdiskelen. Enkä päätä asioita yksin. Mä kuuntelen neuvoja mielelläni. Täällähän ollaan näköjään sitä mieltä, että älä vain yritä helpottaa asioita vaan kärsi, koska muutkin ovat kärsineet.

ap

Vierailija
95/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan pitää olla lapseton, sinkku, naishoitajan pitää olla ruma, mies saa olla hottis.....

Hoitajan pitää olla sitä mieltä että Muru on universumin keskipiste, ja valmis uhraaman kaiken Murun hyvinvoinnin eteen.

Vierailija
96/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:51"]

[/quote]

Miten olisi, että pitää mennä vaikka töihin? Joskus pitää myös levätä, nukkua yöllä ihan omassa sängyssäkin. En minä tiedä, mitä tapahtuu, kunhan pohdiskelen. Enkä päätä asioita yksin. Mä kuuntelen neuvoja mielelläni. Täällähän ollaan näköjään sitä mieltä, että älä vain yritä helpottaa asioita vaan kärsi, koska muutkin ovat kärsineet.

ap

[/quote]

Jos työ ja muut menot ovat tärkeämmät kuin lapsi, lapsia ei tehdä.

Vierailija
97/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:51"]

[/quote]

ap

[/quote]

Niin, kun muut äidit jää sen lapsen kanssa kotiin kun katsos kun vanhemmalla on OIKEUS jäädä esim sairaan lapsen kanssa kotiin. 

Ja mitä tarkoittaa että levätä, nukkua ihan omassa sängyssä?

Täällä yritetään paukuttaa sun päähän sitä että jos haluaa lapsen, se kuuluisi hoitaa itse edes suurimmalti osin. Ja se ei ole aina helppoa. Rahalla saa kaikkea, mutta onko se todella sen arvoista? Mulla olis myös rahaa, tuhlata lastenhoitajaan mutten sitä tee. En koe elämää raskaaksi, vaan hyvin palkitsevaksi. Muutoksia pitää vaan elämässä tehdä lapsen takia.

Vierailija
98/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua puistattaa....

Vierailija
99/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:56"]

Mua puistattaa....

[/quote]

No älä.. Ja kerta toisensa jälkeen muru ei usko, ei mitään. Ja onko yllätys että valittaa asiaa myöhemmin palstalla.. 

Vierailija
100/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vauva on ruma jätetään synnärille, sanotaan että se kuoli ja tehdään uus yritys.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi