Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
Kommentit (404)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:12"]
Kyllä mua harmittaa, että olen se, joka tuo suhteeseen mutkia.
ap
[/quote]
Miksi?
Ja eihän tuo nyt niin kamala mutka ole.
[/quote]
No, se on iso ja tärkeä osa meidän suhdetta ja minua. Mieluummin mä ongelmia ottaisin jollekin muulle alueelle kuin tälle, joka on suhteen kannalta herkkä alue.
ap
[/quote]
Mutta on täysin normaalia ja vastuullista lykätä lastenhankintaa jos ei halua lasta juuri nyt, ja hormoniasia taas ei ole millään lailla sinun päätettävissäsi. Minusta sinun kannattaisi miettiä, miksi haluat miellyttää miestäsi "täydellisesti". Mitä se sinulle merkitsee, jos hän on tyytymätön?
Te, jotka ette halua käyttää kondomia - oletteko koskaan kokeillut ns. "laadukkaampia" kumeja erikoisliikkeistä? Niissä on yllättävän paljon eroja!
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:12"]
Kyllä mua harmittaa, että olen se, joka tuo suhteeseen mutkia.
ap
[/quote]
Miksi?
Ja eihän tuo nyt niin kamala mutka ole.
[/quote]
No, se on iso ja tärkeä osa meidän suhdetta ja minua. Mieluummin mä ongelmia ottaisin jollekin muulle alueelle kuin tälle, joka on suhteen kannalta herkkä alue.
ap
[/quote]
Mutta on täysin normaalia ja vastuullista lykätä lastenhankintaa jos ei halua lasta juuri nyt, ja hormoniasia taas ei ole millään lailla sinun päätettävissäsi. Minusta sinun kannattaisi miettiä, miksi haluat miellyttää miestäsi "täydellisesti". Mitä se sinulle merkitsee, jos hän on tyytymätön?
[/quote]
En todellakaan pysty miellyttämään miestäni täydellisesti :) En ole mikään suuri kodinhengetär. Teen ruokaa mutta siihen se jää. Tuon suhteeseen taloudellista turvaa, mutta en huolehdi läheskään kaikista asioista itsenäisesti. Tiedostan puutteeni varsin hyvin. Mies on alusta asti sanonut, että haluaa lapsen mun kanssani. Hän puhuu siitä jopa mun vanhempieni kanssa, mikä on tavallaan suloista.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 17:32"]
Toivon, että ehdin aloittaa uuden työni kuitenkin sitä ennen, koska poissa pitää varmasti olla useita kuukausia, ainakin osittain. Hyvin kaikki menee :)
ap
[/quote]
No onhan sun pakkokin aloittaa uusi työ ja olla kotoa pois pitempiä ajanjaksoja ennen vauvaa. Miten muuten voisit meille kirjoittaa, ettet oikeastaan edes tiedä, kuka lapsen isä on?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:51"]
Toivon, että ehdin aloittaa uuden työni kuitenkin sitä ennen, koska poissa pitää varmasti olla useita kuukausia, ainakin osittain. Hyvin kaikki menee :)
ap
[/quote]
No onhan sun pakkokin aloittaa uusi työ ja olla kotoa pois pitempiä ajanjaksoja ennen vauvaa. Miten muuten voisit meille kirjoittaa, ettet oikeastaan edes tiedä, kuka lapsen isä on?
[/quote]
??? Oikeastaan tiedän, että jos mulla joskus on lapsi, sen isä on mun nykyinen mieheni.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:51"]
ap
[/quote]
[/quote]
Sorry, luin tuon lainaamani viestin väärin.
En kyllä pätkääkään luottaisi a:n miehen sanaan vasektomiasta.
123
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 17:59"]
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
[/quote]
Minä ,kohta 40v, olen koko ikäni vuotta lukuunottamatta pärjännyt kondomilla. Vuoden kokeilin pillereitä ja lopetin kun ne eivät todellakaan sopineet. Pillereihin painostamista on ollut aina ja viimevuosina olen saanut kuunnella palopuheet kierukan puolesta.Hormonaaliseen ehkäisyyn en koske pitkällä tikullakaan. Kondomilla pärjää oikein hyvin.
Jos sulle vaan "ei suositeltu" kuparikierukkaa, koska olet luultavasti synnyttämätön niin unohda se suosittelemattomuus ja laita se kuitenkin. Ei se ole mikään ongelma! Myös hormonikierukka on paljon vähempihormoninen kuin pillerit, joten voi sekin toimia. Mene ehkäisyneuvolaan, siellä osataan laittaa paremmin kuin jossain missä heti sanotaan ettei kierukkaa suositella synnyttämättömälle... Helsingissä ja useassa muussakin kunnassa eka kierukka on maksuton, joten jos kokeilu ei onnistu, se ei ainakaan tullut kalliiksi.
Otsikon olisi pitänyt olla "Mua harmittaa mieheni suhtautuminen ehkäisyyn".
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:30"]
Anaaliseksillä meillä ratkaistiin tuo sama ongelma, mitä ap:llä.
[/quote]
ja mitenkäs nainen siitä saa nautintoa? mä vaihtaisin miestä jos ei mies pystyisi pilluun panemaan kumin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:13"]
Oikeesti, ettikää vaihtoehtoja. Ei seksin oo aina pakko olla sitä et pippeli menee pimppiin ja ruiskii sinne spermaa. Ehkä mies suhtautuu kondomiin suopeammin, jos on välillä muutakin kuin sitä tavallista jyystöä. Varmojen päivien aikana keskeytetty yhdyntä ei tietty ole 100% turvallinen mutta niin mies pääsee ainakin vähän fiilistelemään miltä tuntuu vedellä siihen reikään paljaaltaan.
Ei nää jutut oo niin vaikeita. Väliaikainen juttu tää on teillekin.
[/quote]
No, on se muutakin kuin sitä tavallista :) Ei nyt löytynyt siitäkään ratkaisua. Mikään kovin lyhyt väliaikainen juttu tämä ei ole, kun vanhaan ei pitäisi olla paluuta.
ap
[/quote]
Sitten ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin että miehesi kasvaa aikuiseksi, mitä hänen ikänsä puolesta jo tulisi ollakin.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:06"]
[/quote]
ja mitenkäs nainen siitä saa nautintoa? mä vaihtaisin miestä jos ei mies pystyisi pilluun panemaan kumin kanssa.
[/quote]
Kokeile niin saatat yllättyä.
T.nainen
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:06"]
[/quote]
[/quote]
Kokeile niin saatat yllättyä.
T.nainen
[/quote]
Ohis, mutta kaikki eivät siitä kykene nauttimaan. Testattu on ja ei ikinä uudelleen.
Ihme hulluja tää palsta taas täynnä.
Ap:n kysymykseen kuitenkin vastauksena suosittelen lämpimästi tutustumaan persona-ehkäisymonitoriin sekä siihen uuteen ehkäisytietokoneeseen Lady comp.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:58"]
[/quote]
Minä ,kohta 40v, olen koko ikäni vuotta lukuunottamatta pärjännyt kondomilla. Vuoden kokeilin pillereitä ja lopetin kun ne eivät todellakaan sopineet. Pillereihin painostamista on ollut aina ja viimevuosina olen saanut kuunnella palopuheet kierukan puolesta.Hormonaaliseen ehkäisyyn en koske pitkällä tikullakaan. Kondomilla pärjää oikein hyvin.
[/quote]
Käykö se myös sinun miehellesi? Eikö hän ole koskaan toivonut muuta?
ap
Siis.... Eihän siinä kauan kestä kun sen kortsun nykäisee paikoilleen....? Miten spontaanius kärsii siitä? Jos nyt huolehtii siitä että ne kumit on mukana, niin en ymmärrä ongelmaa....
Olen kyllä onnistunut monta kertaa spontaanisti harrastamaan seksiä, ja ihan rennostikin vaikka on ollut kortsu käytössä =D
Ihan kuin luulisitte että kortsujen kanssa seksiä on mahdollista vain omassa sängyssä koska yöpöydän laatikossahan niitä kumeja säilytetään....
Kyllä se rento ja spontaaninen seksi kärsii paljon enemmän jos teette nyt lapsen siksi että mies ei halua kortsuja käyttää =D
(Voi luoja mitä kakaroita.......)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:58"]
[/quote]
[/quote]
Käykö se myös sinun miehellesi? Eikö hän ole koskaan toivonut muuta?
ap
[/quote]
Ehkä mies rakastaa naista niin paljon että tiedostaa sen että hän kärsii vähemmän kortsun käytöstä, kuin nainen hormonien käytöstä?
Ehkä apn mies rakastaa häntä niin paljon
että haluaa apn kanssa lapsen.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:51"]
Onko sun mies tosiaan niin pentu että se kondomiasia on täysin poissuljettu ja ehdoton?
[/quote]
On se vähän sitäkin, mutta ei se poissuljettua ole. Tai siis nyt siihen on pakko siirtyä. Mies ei kylläkään itse pidä itseään pentuna vaan haluaa säilyttää spontaanisuuden ja rajattomat mahdollisuudet. Se kuuluu kuulemma meidän suhteeseen, on aina kuulunut.
ap
[/quote]
Spontaanius ja rajattomat mahdollisuudethan tosiaan teidän suhteeseen on aina kuulunut. Mies on spontaanisti joutunut sairaalan ja sinä olet spontaanisti ja rajattomasti pannut ja touhunnut muutakin muiden miesten kanssa. :)
[/quote]
Ja tuo hymiökö kieltää loukkaantumasta?
ap