Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
Kommentit (404)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 17:45"]
On siinäkin syy hankkia....
Kasvakqaa aikuisiksi ensin!
Voi luoja, odotan sitä ensimmäistä kertaa kun huomaatte että te ja teidän tarpeet eivät ole enää nr.1.........
[/quote]
Perheissä on yhtä paljon keskenään yhtä tärkeitä tarpeita kuin on jäseniäkin.
ap
[/quote]
Vauvan tarpeet, nälkä, vaipanvaihto, väsy ja lohduntarve ovat tärkeämmät kuin vanhempien tarpeet. Aina.
Vai annatko muksun parkua nälkää/märkää vaippaa sillä aikaa kun tyydytät omia tarpeitasi?
[/quote]
Eihän murun tarvii, koska lastenhoitaja.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:12"]
Voi luoja, odotan sitä ensimmäistä kertaa kun huomaatte että te ja teidän tarpeet eivät ole enää nr.1.........
[/quote]
ap
[/quote]
Vauvan tarpeet, nälkä, vaipanvaihto, väsy ja lohduntarve ovat tärkeämmät kuin vanhempien tarpeet. Aina.
Vai annatko muksun parkua nälkää/märkää vaippaa sillä aikaa kun tyydytät omia tarpeitasi?
[/quote]
Eihän murun tarvii, koska lastenhoitaja.
[/quote]
Muru palkkaa varmaan imettäjää.
Jos osaisitte lukea, olisitte tajunneet, että ap kirjoitti jo vauvan akuuteista tarpeista.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:34"]
Jos osaisitte lukea, olisitte tajunneet, että ap kirjoitti jo vauvan akuuteista tarpeista.
[/quote]
"Tiedostan kyllä, että pienen vauvan tarpeet ovat akuutimpia, mutta aikuisen ovat yhtä tärkeitä - niiden hoitamiseen paneudutaan eri tavalla."
Niih, aikuisen himot ovat yhtä tärkeitä. Siksi lastenhoitaja, joka hoitaa ne akuutit lapsen tarpeet.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:13"]
HEi muru, et ole tähän vastannut vielä:
[/quote]
huhuu?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:36"]
[/quote]
"Tiedostan kyllä, että pienen vauvan tarpeet ovat akuutimpia, mutta aikuisen ovat yhtä tärkeitä - niiden hoitamiseen paneudutaan eri tavalla."
Niih, aikuisen himot ovat yhtä tärkeitä. Siksi lastenhoitaja, joka hoitaa ne akuutit lapsen tarpeet.
[/quote]
Olis mullakin lastenhoitaja jos olis varaa. Niin olis kaikilla muillakin. Ei se estä hoitamasta omaa lasta niin paljon kuin haluaa. Murullahan on itellä kokemus siitä, että on lastenhoitaja kotona.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
Olis mullakin lastenhoitaja jos olis varaa. Niin olis kaikilla muillakin. Ei se estä hoitamasta omaa lasta niin paljon kuin haluaa. Murullahan on itellä kokemus siitä, että on lastenhoitaja kotona.
[/quote]
Ja kaikkihan näemme mitä murusta on tullut.
Minäminäminä-tyylinen ihminen, joka pettää ja valehtelee eikä pysty ymmärtämään miksi sitä pidetään itsekeskeisenä.
Kuparikierukkaa ei suositella oikein kenellekään, mutta saat sen kun pyydät ja otat pois jos ei sovi. Vai onko sinulla nyt paha ongelma kuukautisten runsaudesta?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mulla olis varaa, mutta lastenhoitajaa ei todellakaan tule ja ihmettelen miksi muka "kaikki" muut sen palkkaisivat?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:13"]
HEi muru, et ole tähän vastannut vielä:
[/quote]
No mä kurkkaan.
ap
Mihin tuossa pitäisi vastata? Viimeisissä viesteissä riemuittiin tökeröistä vastauksista.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:46"]
Argh, ihan oikeasti. Et muuta aikataulua koska sä et todellakaan.. _TODELLAKAAN_ ole valmis äidiksi.
[/quote]
Mun migreenit on helvetillisiä, hormoneihin ei ole paluuta, kierukka ei lääkärin mukaan mulle sovi enkä halua sen myötä uusia ongelmia, joten jäljelle jää kondomi. Mä sanoin miehelleni tänään, että lasta ei aleta tekemään, mutta jos niin käy, me tyydytään yhteen ja mies saa luvan käydä nipsautettavana sen jälkeen. Ei sanonut ei. Mä olen melkein 30 ja mies jo yli, eli ihan oikeassa iässä me ollaan, meillä on työpaikat ja muutenkin asiat ihan hyvin. Mulle sopii kyllä, että se lykkäytyy eteenpäin, sitä mä oikeastaan toivon.
ap
[/quote]
Yleensä raskaus on käytännössä paljon epätodennäköisempi kuin luulisi. Voi riittää, että vältätte seksiä pari kriittistä päivää kuussa ja käytätte kondomia +/- pari päivää niiden ympärillä. Tämä tietenkin jos mahdollinen raskaus ei ole täydellinen katastrofi.
Muuten sun pitäisi ehkä hieman vahvistaa itsetuntoasi tai itsearvostustasi tai jotain. Ei sun tarvitse hävetä tai harmitella sitä, että mies joutuu käyttämään kondomia vastoin tahtoaan. Se on elämää. Ja sillä, joka ei halua lapsia, on aina veto-oikeus asiaan, ihan sen lapsen oikeuksienkin tähden.
Ja ei, muita vaihtoehtoja ei ole kuin kortsu tai selibaatti tai sterilisaatio.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:46"]
Argh, ihan oikeasti. Et muuta aikataulua koska sä et todellakaan.. _TODELLAKAAN_ ole valmis äidiksi.
[/quote]
Mun migreenit on helvetillisiä, hormoneihin ei ole paluuta, kierukka ei lääkärin mukaan mulle sovi enkä halua sen myötä uusia ongelmia, joten jäljelle jää kondomi. Mä sanoin miehelleni tänään, että lasta ei aleta tekemään, mutta jos niin käy, me tyydytään yhteen ja mies saa luvan käydä nipsautettavana sen jälkeen. Ei sanonut ei. Mä olen melkein 30 ja mies jo yli, eli ihan oikeassa iässä me ollaan, meillä on työpaikat ja muutenkin asiat ihan hyvin. Mulle sopii kyllä, että se lykkäytyy eteenpäin, sitä mä oikeastaan toivon.
ap
[/quote]
Yleensä raskaus on käytännössä paljon epätodennäköisempi kuin luulisi. Voi riittää, että vältätte seksiä pari kriittistä päivää kuussa ja käytätte kondomia +/- pari päivää niiden ympärillä. Tämä tietenkin jos mahdollinen raskaus ei ole täydellinen katastrofi.
Muuten sun pitäisi ehkä hieman vahvistaa itsetuntoasi tai itsearvostustasi tai jotain. Ei sun tarvitse hävetä tai harmitella sitä, että mies joutuu käyttämään kondomia vastoin tahtoaan. Se on elämää. Ja sillä, joka ei halua lapsia, on aina veto-oikeus asiaan, ihan sen lapsen oikeuksienkin tähden.
Ja ei, muita vaihtoehtoja ei ole kuin kortsu tai selibaatti tai sterilisaatio.
[/quote]
Totta puhut. Mä vain olen kovin epäsäännöllinen rytmiltäni, mutta toki jonkinlainen laskeminen kannattaa. Tai kannattaisi, sillä yhdessähän me nämä asiat päätetään. Mutta voi olla, että ainakin jonkin aikaa toiminkin niin. Kyllä mua harmittaa, että olen se, joka tuo suhteeseen mutkia.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:12"]
Kyllä mua harmittaa, että olen se, joka tuo suhteeseen mutkia.
ap
[/quote]
Miksi?
Ja eihän tuo nyt niin kamala mutka ole.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 21:12"]
Kyllä mua harmittaa, että olen se, joka tuo suhteeseen mutkia.
ap
[/quote]
Miksi?
Ja eihän tuo nyt niin kamala mutka ole.
[/quote]
No, se on iso ja tärkeä osa meidän suhdetta ja minua. Mieluummin mä ongelmia ottaisin jollekin muulle alueelle kuin tälle, joka on suhteen kannalta herkkä alue.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:10"]
Et luota mieheesi laittaako hän kondomin paikoilleen? Miksi ihmeessä et laita sitä itse hänelle?
[/quote]
Kädet köytettynä sängynpäätyyn se on vähän hankalaa....
[/quote]
Ei varmaan ollut tarkotus vihjata siihen mutta ap on ite vihjannut että exä käytti johonkin vyötään kun oli apn kanssa kun ap ei halunnut.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:51"]
Onko sun mies tosiaan niin pentu että se kondomiasia on täysin poissuljettu ja ehdoton?
[/quote]
On se vähän sitäkin, mutta ei se poissuljettua ole. Tai siis nyt siihen on pakko siirtyä. Mies ei kylläkään itse pidä itseään pentuna vaan haluaa säilyttää spontaanisuuden ja rajattomat mahdollisuudet. Se kuuluu kuulemma meidän suhteeseen, on aina kuulunut.
ap
[/quote]
Spontaanius ja rajattomat mahdollisuudethan tosiaan teidän suhteeseen on aina kuulunut. Mies on spontaanisti joutunut sairaalan ja sinä olet spontaanisti ja rajattomasti pannut ja touhunnut muutakin muiden miesten kanssa. :)
[/quote]
ap
[/quote]