En ymmärrä converseja
En vaan voi käsittää miksi nuo tossut ovat niin suuressa suosiossa. Maksavat suht paljon, eivät ole istuvuudeltaan tai pohjiltaan mitenkään kummoiset.. Ihmettelen miksi katukuvassa suurin piirtein joka kolmannella näkyy sellaiset olevan? Mitä hienoa siinä on että kaikilla on samanlaiset tossut.. Ollaan niin erikoisia mutta silti niin massaa :D
Kommentit (67)
Olen ihastunut converseihin koska ne kestävät tuhat kertaa pidempään kuin markettitennarit. Väritkin on ihania ja ne tuntuvat jalassa mukavilta. Soveltuvat hyvin kaupunkikävelyyn eivätkä näytä tyhmiltä. Toki saa olla pitämättä niistä, mutta on myös monia syitä miksi niin monet tykkäävät niistä arkikenkinä. :)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:17"]
Niin, siis oliko niin että muut tennarit ovat ok, Converset vaan eivät? Ja onko merkitystä, jos käyttää siis jonkun muun merkkisiä tennareita, että ovatko ne kalliimmat vai halvemmat kuin conssit? Nämä olis nyt oleellisia tietoja tässä.
[/quote]
Ei kun kiinnostavaa on, miksi kaikilla pitää olla ne Converset, vaikka tennareita on olemassa noin miljoona merkkiä ja merkittömät vielä päälle.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:32"]
Niin, siis oliko niin että muut tennarit ovat ok, Converset vaan eivät? Ja onko merkitystä, jos käyttää siis jonkun muun merkkisiä tennareita, että ovatko ne kalliimmat vai halvemmat kuin conssit? Nämä olis nyt oleellisia tietoja tässä.
[/quote]
Ei kun kiinnostavaa on, miksi kaikilla pitää olla ne Converset, vaikka tennareita on olemassa noin miljoona merkkiä ja merkittömät vielä päälle.
[/quote]
No eikö se ole jo moneen kertaan kerrottu?
Ja mistä tiedät mitä muita tennareita ihmisten komeroista löytyy? Mulla on Conversejen lisäksi myös esim Vansit ja True Religionit + parit "merkittömät" tennaritkin. Ja käytän ihan mielen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
Enpä ole itse huomannut että pitäisi jotenkin erityisesti olla Converset just vaikka mulla nyt onkin sellaiset. Mulla on myös Adidas-verkkarit, Peugeot-merkkinen auto, Iittalan lasit, Mocca Master, Sony TV - voi minua trendipelleä, miksi yritän liikaa, voi miksi? Miksi menin halpaan, olen mainonnan uhri.
mulla on elämässäni ollut noin 15 converset ja varmaan aina tulee olemaan muutamat käytössä. Ekat ostin 12 vuotiaana vuonna 89. Ne on hyvät jalassa, helppo yhdistää moniin eri vaatteisiin.
mulla on varmaan 60 paria kenkiä ja yhdet niistä on ne Converset. Mikä noissa tennareissa on niin mystistä että ne niin huvittaa ja ihmetyttää?
Ite käytän converseja siksi, että ne on ku tehty mun jalkoihin ja niillä on hyvä kävellä pitkiäkin matkoja :)