Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen elämälle vieras, kylmä nipottaja on ihminen joka ei koskaan syö mitään makeaa?

Vierailija
08.09.2020 |

Sellaiseen ihmiseen EN halua tutustua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just samat ihmiset vihaa kesää ja sanovat rakastavansa talvea. Hyi!

Mä rakastan sekä talvea että karkkeja!

Vierailija
22/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi söisin makeaa, kun sipsitkin on keksitty.

Herkuttelen suolaisella. Pizzaa, sipsejä, juustoja... Olenpa kamala ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tulisesta, en makeasta. En käytä alkoholia.

Vierailija
24/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kun mm. yhdestä leivoksesta tai pullasta tai suklaapatukasta seuraavat 2-4 viikkoa kasvojen iho on täynnä paiseita/näppylöitä ja on kirkuvan punainen ja hiukan turvoksissa (ruusufinni + (hormonaalinen) akne kyseessä), niin ei kovin useasti makeaa viitsi syödä. Siis sellaista makeaa jossa on käytetty ns. valkoista sokeria ja on paljon lisäaineita.

Erehdyin heinäkuussa syömään n. 300g irtokarkkeja ja tuntuu ettei vieläkään ole kasvojen iho palautunut tuosta. Olihan karkit hyviä, mutta kaduttaa nyt hemmetisti, koska silloin kun noita otin, ihoni oli mitä ihanin (jos ruusufinni/akneiho voi koskaan sellainen olla, ainakaan muiden silmissä).

Töissä aina sanovat, että eihän nyt yksi tai kaksi karkkia haittaa, tai se korvapuusti, mutta pakko kieltäytyä. Ei vaan voi aina ottaa lomapäiviä tai tekeytyä sairaaksi, kun kasvot ovat sen näköiset että olisivat palaneet tai saanut turpiinsa. Harmi että joitain häiritsee se etten syö makeaa.

Vierailija
25/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle makea tuntuu suussa kirvelevälle, voimakkaalle , vähän samalta kuin ylisuolainen.

Vierailija
26/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä naiset jotka kieltäytyvät kaikista makeista tarjottavista ovat niitä kauheimpia stressaajia joilla ei ole kavereita.

Tämä. Ollaankohan samassa työpaikassa.

Tämä myös täällä. En ole tullut ajatelleeksikaan että  makeista herkuista ja jälkiruuista kieltäytyminen liittyy jotenkin neuroottiseen ja epämiellyttävään persoonaan, mutta kyllä näköjään liittyy.

Vierailija
27/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se katkera nipo. Enpä haluaisi tutustua sinuun.

Olisiko siinä syy miksi muut kieltäytyvät herkuista.

Mikä narsisti täällä tekee näitä haukkumaketjuja kuin liukuhihnalta. Onko sinulla paha olla.

Vierailija
28/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minkälainen. No hoikka ihminen luultavasti on kyseessä. Makea on epäterveellistä ja siinä on paljon turhia kaloreita, ja on helpompi pitää kilot kurissa kun ei syö makeaa. Toki rasvainen ja epäterveellinenkin ruoka voi lihottaa, mutta kyllä niistä pitävälle monasti makeakin maistuu ja kilot karttuu... Itse en enää syö makeaa,ja olen kyllä nykyisin kivempi ja pirteämpi ihminen, kun verensokeri ei heittelehdi makean syömisen takia. Tosin varmaan omankin työpaikan mammat ihmettelee miksen makeaa syö, ja onpa outo ihminen, mutta eipä paljon kiinnosta. Olen mieluummin hoikka kuin välitän moisesta kyttäämisestä.

Vierailija
29/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kun mm. yhdestä leivoksesta tai pullasta tai suklaapatukasta seuraavat 2-4 viikkoa kasvojen iho on täynnä paiseita/näppylöitä ja on kirkuvan punainen ja hiukan turvoksissa (ruusufinni + (hormonaalinen) akne kyseessä), niin ei kovin useasti makeaa viitsi syödä. Siis sellaista makeaa jossa on käytetty ns. valkoista sokeria ja on paljon lisäaineita.

Erehdyin heinäkuussa syömään n. 300g irtokarkkeja ja tuntuu ettei vieläkään ole kasvojen iho palautunut tuosta. Olihan karkit hyviä, mutta kaduttaa nyt hemmetisti, koska silloin kun noita otin, ihoni oli mitä ihanin (jos ruusufinni/akneiho voi koskaan sellainen olla, ainakaan muiden silmissä).

Töissä aina sanovat, että eihän nyt yksi tai kaksi karkkia haittaa, tai se korvapuusti, mutta pakko kieltäytyä. Ei vaan voi aina ottaa lomapäiviä tai tekeytyä sairaaksi, kun kasvot ovat sen näköiset että olisivat palaneet tai saanut turpiinsa. Harmi että joitain häiritsee se etten syö makeaa.

Täällä kohtalotoveri!! Mulla kans ihme punoitusta /kuivuutta + loppumatonta kutinaa ja hilseilyä naamassa jo puolen vuoden ajan. Huomaan selkeästi, että ns. paskaruoka voimistaa ja lehauttaa efektin entistä pahemmaksi. En osaa tarkalleen yhdistää onko se sokeri, jauhot vai joku lisäaine. Ihan kamalaa ja alkaa huvitus sekä usko loppua, että tämä koskaan helpottaisi.

Vierailija
30/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothing tastes as good as skinny feels.

En syö makeaa koska en tykkää ja mielestäni sokeri on tosi epäterveellistä.

Pulla - ei mistään hinnasta

Keksit - ei kiinnosta

Leivonnaiset - yäk, jos on marjoja päällä voin syödä ne

Kakut - sama kuin yllä

Jälkiruoat - ei, vatsa on jo täynnä

Makeiset - pussillinen lakritsia menee kerran vuodessa joululomalla

Suklaa - voin ottaa yhden palan tai konvehdin jos on väh. 70% kaakaota

Mehut, limsat - ei maistu

Sokerittomat virvoitusjuomat - jyrkkä ei makeutusaineille

Jogurtit - en käytä maitotuotteita

Hedelmät - ei koska fruktoosi

Elämäni on kuitenkin oikein mukavaa vaikka en makeisiin tarjottaviin koske.

Vierailija
31/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä naiset jotka kieltäytyvät kaikista makeista tarjottavista ovat niitä kauheimpia stressaajia joilla ei ole kavereita.

Tämä. Ollaankohan samassa työpaikassa.

Kuka teidän työpaikoissanne on huonokuntoisin ja epäesteettisin läski?

Vierailija
32/32 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen joka saa nautintoa jostain muista asioista.

ps. jos makeaan ei ole addiktoitunut, siitä ei saa nautintoa. Sinulle "sopivan makea" maistuu minun suussani ällöttävältä mössöltä. Aika lailla sama kuin tarjoaisit ei-tupakoitsijalle tupakkaa.

Kyllä mulle vaan makea maistuu vaikka en ole siihen addiktoitunut. Riittää vain ihan pieni määrä.