Olen ihastunut ystävääni, kannattaako tehdä aloitetta jos...
Ollaan tunnettu yli vuosi ja ollaan samassa lukiossa. Ujo, kohtelias tyyppi. Hänellä on pari kaveria, eivät kuitenkaan ole niin läheisiä vaan puhuvat lähinnä pinnallisista asioista.
Minulle hän on uskaltautunut kertomaan jotain henkilökohtaisempaakin, varmaan koska meillä on aika paljon yhteistä ja ymmärrän häntä. Hänellä on ollut rankka lapsuus eikä kehtaa avautua muille (en viitsi yksityiskohtaisesti kertoa, ettei tule tunnistetuksi.)
Olen huono sosiaalisissa tilanteissa, mutta ihastus on ainut jonka seurassa en väsy, päinvastoin. Puolustamme ja autamme toisiamme aina kun toinen sitä tarvitsee, ja pystytään puhumaan melkein mistä vaan. Meillä on melko samanlaiset tavoitteet elämässä.
En kuitenkaan uskalla vielä kertoa, että olen ihastunut. En halua pilata ystävyyttä, enkä tiedä voiko toinen haluta parisuhdetta, jos hänestä ei pidetty kunnolla huolta lapsena vai olisiko se liian kuormittavaa tai pelottavaa :/ Ollaan molemmat siis poikia, mikä tekee tästä vielä vaikeampaa. Monet tytöt pitävät hänestä ulkonäön ja hyvien käytöstapojen takia, mutta häntä ei tunnu kiinnostavan vaan vetäytyy pois tilanteesta. Meillä on yhteinen naispuolinen kaveri, jonka kanssa hengataan joskus, mutta ihastukseni on useammin kahden kesken minun kanssani kuin tämän tytön kanssa.
Hän hymyilee ja punastelee seurassani usein ja on sanonut olevansa onnellinen siitä että voi luottaa minuun, mutta voihan tuollaista ihan kaverimielessäkin sanoa? Hänessä on tyttömäisiä piirteitä (esim. siro, herkkä, käyttää vaaleanpunaisia tai kukkakuvioisia vaatteita) ja pitää kai jotain miesjulkkista hyvännäköisenä. Hän on usein meillä yötä ja nukahti kerran sängylleni naama tyynyssä mutta tuntuu törkeältä mennä tuosta tekemään mitään johtopäätöksiä, kun oli kuitenkin nukkunut niin huonosti edellisenä yönä. Joskus myös takertui minuun kiinni, kun kerrottiin kauhutarinoita ja talossa räsähti joku 😁
Suurin osa täällä on varmaan heteroja, mutta monilla on jonkinlaista kokemusta rakkauselämästä, niin olisi kiva jos joku voisi vähän neuvoa 😊
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
3/5
Kerrankin edes vähän parempi kuin keskiverto ): Sori, olen tosissani.
T. ap
toivon että parannut pian sairaudestasi. kirkossa käyminen saattaa helpottaa😊💞. toivottavasti voitte olla vielä ystäviä vaikka kertoisitkin jörkytähän uutisesi.
Tämän perusteella sanoisin, että kyllä teillä on jotain meneillään. Pitäisi vaan sitten päästä siitä kaveritasosta pitemmälle.
Ei se oo homoo jos teil on sukat jalas