Mistä voin saada tietää, olenko narsisti?
Olen päivän mittaan lueskellut erinäisiä keskusteluja täällä, ja esim. se narsistien lempilausahdukset -ketju oli aika täynnä sellaisia juttuja, mitä olen itse voinut sanoa.
Toki on persoonallisuushäiriö-testejä ynnä muuta, mutta sehän on vain minun oma tulkintani itsestäni.
Onko täällä narsisteja, jotka myöntävät olevansa narsisteja? Mistä tiedätte sen?
Kommentit (45)
Voiko narsistilla olla sosiaalisten tilanteiden pelkoa?
Vierailija kirjoitti:
Uudessa Tiede-lehdessä oli hyvä epätyypillinen artikkeli aiheesta, jonka pohjalta asiaa voi tarkastella.
Et viitsisi referoida?
Onko kukaan sanonut sulle että sä olet narsisti? Jopa useamman kerran? Se antaa kuule kivasti osviittaa siihen itsediagnosointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudessa Tiede-lehdessä oli hyvä epätyypillinen artikkeli aiheesta, jonka pohjalta asiaa voi tarkastella.
Et viitsisi referoida?
Oiskohan tämä https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/narsistin-palkitsemisjarjestelma…
Et ole narsisti jos pohdit oletko narsisti. Kaikissa on huonoja luonteenpiirteitä, eivät ne tee narsistiksi. Jos olisit narsisti olisit huonoista piirteistäsi ylpeä ja ja ajattelisit että sinulla on oikeus käyttäytyä niin koska juuri sinä olet erityinen ja muut ansaitsevat huonoa kohtelua. Et kyseenalaistaisi onko niin.