Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin saada tietää, olenko narsisti?

Vierailija
08.09.2020 |

Olen päivän mittaan lueskellut erinäisiä keskusteluja täällä, ja esim. se narsistien lempilausahdukset -ketju oli aika täynnä sellaisia juttuja, mitä olen itse voinut sanoa.

Toki on persoonallisuushäiriö-testejä ynnä muuta, mutta sehän on vain minun oma tulkintani itsestäni.

Onko täällä narsisteja, jotka myöntävät olevansa narsisteja? Mistä tiedätte sen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole narsisti jos pohdit oletko narsisti. Kaikissa on huonoja luonteenpiirteitä, eivät ne tee narsistiksi. Jos olisit narsisti olisit huonoista piirteistäsi ylpeä ja ja ajattelisit että sinulla on oikeus käyttäytyä niin koska juuri sinä olet erityinen ja muut ansaitsevat huonoa kohtelua. Et kyseenalaistaisi onko niin.

Vierailija
42/45 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko narsistilla olla sosiaalisten tilanteiden pelkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Tiede-lehdessä oli hyvä epätyypillinen artikkeli aiheesta, jonka pohjalta asiaa voi tarkastella.

Et viitsisi referoida?

Vierailija
44/45 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan sanonut sulle että sä olet narsisti? Jopa useamman kerran? Se antaa kuule kivasti osviittaa siihen itsediagnosointiin.

Vierailija
45/45 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Tiede-lehdessä oli hyvä epätyypillinen artikkeli aiheesta, jonka pohjalta asiaa voi tarkastella.

Et viitsisi referoida?

Oiskohan tämä https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/narsistin-palkitsemisjarjestelma…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän