Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaatekaupanmyyjä paikalla, kysy jotain

Vierailija
18.10.2013 |

ev

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavatko ihmiset enää "täyteen hintaan" mitään? Kun tuntuu että jatkuvasti joka paikassa ale... Siis ainakin ketjuliikkeissä, monta kertaa vuodessa. Tuntuu minusta hullulta ostaa vaate täyteen hintaan, jos muutaman viikon päästä saan sen puolet edullisemmin. Mä nyt en itse tosin osta juuri mitään koskaan vaatekaupoista... Mietin vaan.

Vierailija
2/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako kun viikattuja vaatepinoja pengotaan? Mun mielestä ne on sitä varten, että kasoista etsitään omaa kokoa ja joskus ne pinot lakoaa, mutta sitten huomaan, että myyjiä ärsyttää todella paljon se, että pinoihin kajotaan. Eihän sitä nyt asiakkaana tarvii kiusaa tehdä, mutta toisaalta sehän on myyjän työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaan normihintaisia. Meillä ainakin aleen menee "vanhan" sesongin tuotteita. Elikkä neuleet ja talvitakit, mitkä on ajankohtaisia, niin ei alene pitkään aikaan

Vierailija
4/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita mua ainakaan pinoihin kajoaminen. Mitä mä en voi tajuta on nää jotka tiputtaa vaatteita pitkin lattioita, niin ei voi nostaa vaan kävellään päältä tai potkastaan pois edestä. Ja toi on ihan jokapäiväistä.

Vierailija
5/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikeaa arvioida ihmisten kokoa? Itse ainakin joudun aina pyytämään myyjää arvioimaan koon esimerkiksi farkkuihin, koska ostan niitä vain parin kolmen vuoden välein, eikä vanha koko ole muistissa.

Vierailija
6/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ihmiset käyttävät myyjien apua ja ammattitaitoa? Saatko useinkin suunnitella kokonaisuuksia asiakkaille tai etsiä vaatetta tiettyyn tarkoitukseen vai onko auttaminen vain oikean koon etsimistä tai kysymyksiin vastaamista.

Vierailija
7/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanot asiakkaalle, jos jokin vaate ei sovi hänen päällensa, ja kysyy mielipidettä? Uskovatko asiakkaat myyjän sanaa, siis että ostavat esim kaiken mitä kehut, kenties jotain ylimäärästäkin?

Vierailija
8/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on neuvottu olemaan rehellisiä. jos joku väri ei sovi, niin neuvotaan kokeilemaan tota toista väriä. moni suomalainen pukeutuu liian isoihin vaatteisiin. vaikka sanois että toi koko on hyvä, niin ostetaan kuitenkin se isompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi