Ilta-sanomat sensuroi jälleen!
Homo saa vauvan- vain POSITIIVISET kommentit ovat julkaistu!
Komenttien sivuilla 5 oli kaksi negatiivissävyistä kommenttia näkyvissä noin 15 minuuttia- kunnes ne sensuroitiin! Omaa mielipidettäni ei julkaistu- TAASKAAN. Kirjoitin siiinä, että miten vauvanhankinnsta on tullut sijaissynnyttäjien välityksellä itsekästä toimintaa lapsen edusta välittämättä. Mikä tässä oli julkisen sanan neuvoston sääntöjen vastaista? Se on mielipide siinä missä muutkin ja ansaitsee tulla julkaistuksi. Miksi julkaistaan homoja suosivia kommentteja sitten? Eikös sekin ole aika puolueellista??!!
Kommentit (25)
Onko Toivolan tapauksessa kyse sijaissynnyttäjästä?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:17"]
Ehkä siinä on eroa, että haukkuuko toista, vai onko aidosti iloinen toisen puolesta. Tervetuloa elämään ihmisten parissa.
[/quote]
Ei ollut haukkumista kommenttini. Eikä ollut niiden muidenkaan, joiden oli poistettu. ETTÄ TERVETULOA TODELLISUUTEEN SULLEKKIN. TAIDAT OLLA ITSE HOMOSEKSUAALI!
Mitä voi odottaa kommenttien tasosta, jos jutun otsikointi on oikeasti Homo saa vauvan, minäkin olen homo ja voin saada lapsen jos haluan.
Minkä ihmeen takia menit mesoamaan sijaissynnyttäjistä, jos uutisessa vain kerrottiin että Toivolasta tulee isä? Menetkö normaalistikin ulvomaan sijaissynnyttämisestä, jos joku sinkkujulkkis saa vauvan? Taidat itse olla homoseksuaali.
Mua on niiiiin monet kerrat siepannut tuo IS:n tyyli! Huomaa ihan selvästi kuinka joistakin tyypeistä/asioista ei saa sanoa pientäkään eriävää mielipidettä. Todella rasittavaa, kun sensuroivat todella heikoin perustein!
Eli sä kommentoit ihan eri asiaa kuin mitä juttu käsitteli ja sitten ihmettelet että miksei sun kommenttia julkaista? Juttu kertoi että Jani Toivola saa lapsen ja sä alat kommentoida sijaissynnyttäjien käytön itsekkyyttä.
Koitapa nyt hiukan skarpata niin saat kyllä kommenttisi julkaistua. Luet jutun ja kommentoit sitä, etkä keksi kommenttisi aiheeksi ihan jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:19"]
Minkä ihmeen takia menit mesoamaan sijaissynnyttäjistä, jos uutisessa vain kerrottiin että Toivolasta tulee isä? Menetkö normaalistikin ulvomaan sijaissynnyttämisestä, jos joku sinkkujulkkis saa vauvan? Taidat itse olla homoseksuaali.
[/quote]
HAHAHAHAHAHAHHA!!!!
Kuulle, minusta, keski-ikäisestä tätistä on homous yhtä kaukana kuin maa kuusta. Minulla on kolme aikuista lasta (onneksi fiksumpia kuin sinä) ja olen avioliitossa miehen kanssa ollut vuodesta 1985. Kommenttisi on lapsellinen ja kuvastaa ikääsi ja kypsyystasoasi.
Voi kun sinunki´n äitisi olisi edes jotenkin kasvattnut sinusta ajattelevan ihmisen. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
Ap, homo ei tarvitse sijaissynnyttäjää. Kommenttisi poistettiin, koska se oli asiaton ja olisi voinut viedä lehden käräjille. Sijaissynnytys on Suomessa laitonta, joten on aika törkeää syyttää kansanedustajaa siitä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:22"]
Mua on niiiiin monet kerrat siepannut tuo IS:n tyyli! Huomaa ihan selvästi kuinka joistakin tyypeistä/asioista ei saa sanoa pientäkään eriävää mielipidettä. Todella rasittavaa, kun sensuroivat todella heikoin perustein!
[/quote]
Eli on ihan liikaa vaadittu että kommentoi itse juttua? Pitää saada kommentoida just sitä mitä itse haluaa. Mulla on oikeus kommentoida esim. sääjuttuun sitä kuinka inhoan Tarja Halosta, mulla on oikeeeeuuuuussss.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:25"]
HAHAHAHAHAHAHHA!!!!
Kuulle, minusta, keski-ikäisestä tätistä on homous yhtä kaukana kuin maa kuusta. Minulla on kolme aikuista lasta (onneksi fiksumpia kuin sinä) ja olen avioliitossa miehen kanssa ollut vuodesta 1985. Kommenttisi on lapsellinen ja kuvastaa ikääsi ja kypsyystasoasi.
Voi kun sinunki´n äitisi olisi edes jotenkin kasvattnut sinusta ajattelevan ihmisen. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
[/quote]
No kun kerran vertauksesi viet tuonne avaruuteen ja planeettojen välisiin mittasuhteisiin, niin maa ja kuu ovat kyllä hyvin, hyvin lähellä toisiaan...
Mutta joo, jos kirjoituksesi tyyli oli edes vähänkään sinnepäin, miten täällä mesoat niin ei tarvitse kyllä ihmetellä, miksi ne jätetään julkaisematta. Kertakaikkiaan epäkypsää ja asiatonta tekstiä!
Ilta-Sanomat sensuroi myös aivan asialinjalla olevaa tekstiä, jos vähänkin kipakammin ottaa kantaa... Monta kertaa on itselleni näin käynyt ja olen takuuvarma siitä, että kommentit ovat olleet laillisia, moraalisia ja ketään syrjimättömiä. Toisaalta sitten julkaistaan täydellisen typeriä "rajatapaus"kommentteja.
IS:lla ei siis mitään linjaa ole, ilmeisesti satunnaisotannalla vaan poistetaan osa kommenteista.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:25"]
HAHAHAHAHAHAHHA!!!!
[/quote]
No kun kerran vertauksesi viet tuonne avaruuteen ja planeettojen välisiin mittasuhteisiin, niin maa ja kuu ovat kyllä hyvin, hyvin lähellä toisiaan...
Mutta joo, jos kirjoituksesi tyyli oli edes vähänkään sinnepäin, miten täällä mesoat niin ei tarvitse kyllä ihmetellä, miksi ne jätetään julkaisematta. Kertakaikkiaan epäkypsää ja asiatonta tekstiä!
[/quote]
No mutta muista nyt kuitenkin että hän on ollut naimisissa miehen kanssa jo vuodesta 1985! Kun on noin pätevä hetero niin kyllä silloin saa kommentoidakin mitä itse haluaa :)
Omien lasten haluaminen on AINA itsekästä! t. kolmen äiti
Ilta-Sanomat ei aina julkaise kommettikentässä positiivisiakaan asioita. En tiedä miksi näin on. Jos esim. kommentoin jotain vain toisella sp-osoitteella, sitä ei julkaista. Toisella julkaistaan. Ihme juttu tuokin, julkaeevat mitä viittiivät.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:30"]
[/quote]
Vain pikkulapset eivät ymmärrä vertauskuvallisia ilmaisuja. Mikä on oma ikäsi?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:37"]
Omien lasten haluaminen on AINA itsekästä! t. kolmen äiti
[/quote]
Niinpä! Oli hetero tai homo, itsekästä puuhaahan se on.
Lapsi tehdään kun se halutaan!
t.neljän äiti.
Otat asian aika henkilökohtaisesti ja tänne purkautuvan raivon määrästä voisin epäillä, että viestisi ei ehkä ollut kaikkein korrekteimmin muotoiltu ja joku on siitä ottanut herneet nenukkaan ja ilmoittanut asiattomana.
siellä on tosiaan melkoisen mielivaltainen meininki kommenttien julkaisun suhteen.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:32"]
Ilta-Sanomat sensuroi myös aivan asialinjalla olevaa tekstiä, jos vähänkin kipakammin ottaa kantaa... Monta kertaa on itselleni näin käynyt ja olen takuuvarma siitä, että kommentit ovat olleet laillisia, moraalisia ja ketään syrjimättömiä. Toisaalta sitten julkaistaan täydellisen typeriä "rajatapaus"kommentteja.
IS:lla ei siis mitään linjaa ole, ilmeisesti satunnaisotannalla vaan poistetaan osa kommenteista.
[/quote]
Nimenomaan näin. Tätä kans tarkoitin enkä mitään tuollaista mitä tuo joku tuossa ylempänä (joka lainasi tekstiäni) antoi ymmärtää.
Yksi käsittämätön esimerkki IS:n tyylistä on se, kun taannoin oli juttu kannabiksesta. Sivukaupalla tuli kannabista ylistäviä kommentteja, mutta vähissäpä oli ne kielteiset kommentit. Ja yllätys yllätys, mun kannabisvastaista viestiä ei julkaistu! Eikö tuo nyt ole jo moraalisesti väärin luona huumeesta, laittomasta aineesta, median kautta hyväksytty ja positiivinen mielikuva julkaisemalla vain niitä hehkutuskommentteja? Kyllä sitä edelleen suurin osa ihmisistä vastustaa vaikka niistä kommenteista sai toisen kuvan.
7.
Ehkä siinä on eroa, että haukkuuko toista, vai onko aidosti iloinen toisen puolesta. Tervetuloa elämään ihmisten parissa.