Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ? Kuka ostaa kiven pihalle 1300 eurolla?? YHDEN!

Vierailija
17.10.2013 |

Kodin Terrassa myydään yhtä kiveä. Musta tuntuu, että mä lähden tästä nyt vähän metsään kottikärryjen ja lapion kanssa keräämään kiviä!

http://piha.s-verkkokauppa.fi/fi/ktpiha/pihakivet/lapinjarkale-650-kg

Lapinjärkäle 650 kg

Kauniisti sammaloitunut siirtolohkare näyttäväksi pihan keskipisteeksi. Kivi on yksittäiskappale ja se on painoltaan 650 kg. Kivi toimitetaan nosturiautolla, joka pystyy nostamaan sen noin 10 metrin etäisyydelle paikasta, johon voi ajaa kuorma-autolla.

1 300 €

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi edullinen kivi .kun jo lauantai makkara maksaa 4 euroo kilo , mutta

eihän se kelpaa ..

Vierailija
2/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:17"]

Kodin Terrassa myydään yhtä kiveä. Musta tuntuu, että mä lähden tästä nyt vähän metsään kottikärryjen ja lapion kanssa keräämään kiviä!

http://piha.s-verkkokauppa.fi/fi/ktpiha/pihakivet/lapinjarkale-650-kg

Lapinjärkäle 650 kg

Kauniisti sammaloitunut siirtolohkare näyttäväksi pihan keskipisteeksi. Kivi on yksittäiskappale ja se on painoltaan 650 kg. Kivi toimitetaan nosturiautolla, joka pystyy nostamaan sen noin 10 metrin etäisyydelle paikasta, johon voi ajaa kuorma-autolla.

1 300 €

[/quote]

Oho. Meillähän on mökillä tuhansien eurojen arvoisia kiviä. Pitääpä tästä lähteä vähän raivaushommiin. Kiitti vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluisin pihalleni ison kiven, niitä saa kyllä ilmaiseksi mutta kuljetus on se mikä maksaa. Kuten varmaan tuossakin kivessä.

Vierailija
4/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kyllä ton kokoista kiveä sieltä metsästä tuo kottikärryilla ja lapiolla :) Ja kai muistat muutenkin hakea ne kivet ihan omasta metsästäsi, et muiden.

Vierailija
5/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä myydäänkin :D

Vierailija
6/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:20"]

Minä haluisin pihalleni ison kiven, niitä saa kyllä ilmaiseksi mutta kuljetus on se mikä maksaa. Kuten varmaan tuossakin kivessä.

[/quote]

Aivan tautinen hinta silti. Kaikkea ihmiset ostaakin. Pitäiskö alkaa myydä kauniita syyslehtiä, merivettä, katupölyä..

Vierailija
7/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaivettiin useita tuollaisia kiviä pellosta muun kaivuutyön aikana; kyllä tuli komea kiviaita ja yksi suuri järkäle laitettiin pihaan erityiseen paikkaan.

Vierailija
8/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:28"]

[/quote]

Aivan tautinen hinta silti. Kaikkea ihmiset ostaakin. Pitäiskö alkaa myydä kauniita syyslehtiä, merivettä, katupölyä..

[/quote]

Ala ihmeessä jos meinaat saada kaupaksi :)

Vierailija
9/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin, niitä syyslehtiä, merivettä ja katupölyä saa meistä jokainen haettua ihan helposti itsekin. Sen sijaan 650kg painavan kiven raahaaminen ei ihan onnistu lapiolla ja henkilöautolla. Ja se tuossa maksaa, kuljetus ja nostaminen.

Vierailija
10/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin ostaakin. Jos olisi piha. Ja sitä rahaa. Sopiva vaikka synttärilahjaksi ihmiselle, jolla on jo kaikkea.

Vierailija
11/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te urpot tajua, että jos kiiven nimi on "Lapinjärkäle", se on tuotu etelään aina Lapista saakka!

Vierailija
12/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, me saatiin ihan ilmaiseksi tollainen, enpäs tiennytkään mikä arvotavara meidän pihassa kököttää. Tossa tiellä tehtiin kaapelihommia ja kaivurikuski oli nostanut sen kiven vähän sivummalle. Mun mies meni kysymään että mitä meinaatte tehdä tolle kivelle, se kaivurinkuljettaja sanoi että enpä tosiaan tiedä mutta ei sitä tonne kuoppaankaan voi laittaa kaapelien sekaan. Mieheni tarjoutui ystävällisesti, että meidän pihaan saa laittaa ja niin tehtiin.

Vierailija
13/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva vaikka synttärilahjaksi ihmiselle, jolla on jo kaikkea.

"ONNEA onnea Veikko-setä, sitä on nyt 60 mittarissa, miltä tuntuu? Just. Kuule, me tässä ihan lähipiirissä ajateltiin, että kun sulla nyt on kaikkea - on terveys, on tuo vanha Nissani pihassa, on rompetta ja roinaa, että halutaan yllättää nyt jollain ihan erilaisella. Kyyyllä me pitkään mietittiin ihan jotain Thaimaan reissua, mutta sitten mää keksin, mitä sulla ei oo. Tai onhan sulla näitäkin, piha väärällään, mutta ei tässä mittasuhteessa... Joko arvaat?? Et varmaan arvaa! Tuuppa kattoo, tohon pihalle, mihin laitettiin rahamme. ... Joo-o, on se totta, usko silmiäsi! KIVI! Oikee lapinjärkäle! Ai että, kyllä nyt on kiveä kerrakseen, kuka sitä mitään Thaimaan reissua kaipaa. Se on... mitä, itketkö sinä? Voooi kattokaa, Veikko liikuttui kyyneliin asti!"

Vierailija
14/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:39"]

Ettekö te urpot tajua, että jos kiiven nimi on "Lapinjärkäle", se on tuotu etelään aina Lapista saakka!

[/quote]

:) Niin varmasti. Lappikin on avara käsite.

Vierailija
15/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lappia nähnytkään, meillä on samanlaisia pohjanmaalla pitkin metsiä. Ihan uniikkeja kaikki, pitäisiköhän alkaa myymään niitä. Ei ole ede kova kilohinta, tuokin painaa 650kg, miettikää nyt, harvoin saa noin halvalla mitään!

Vierailija
16/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pihalla pitäis olla kivi?

Vierailija
17/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:42"]

Heh, me saatiin ihan ilmaiseksi tollainen, enpäs tiennytkään mikä arvotavara meidän pihassa kököttää. Tossa tiellä tehtiin kaapelihommia ja kaivurikuski oli nostanut sen kiven vähän sivummalle. Mun mies meni kysymään että mitä meinaatte tehdä tolle kivelle, se kaivurinkuljettaja sanoi että enpä tosiaan tiedä mutta ei sitä tonne kuoppaankaan voi laittaa kaapelien sekaan. Mieheni tarjoutui ystävällisesti, että meidän pihaan saa laittaa ja niin tehtiin.

[/quote]

Ei kannata leuhkia yhtään, onhan teillä vakuutukset kunnossa, arvotavarat pitää aina muistaa vakuuttaa. Voi tulla nosturirekka vaikka ensi yönä ja viedä kiven!

Vierailija
18/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta mää oon aaaina halunnu!

Vierailija
19/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: olisin peukuttanut useammankin kerran, just noin meidänkin Veikko-setä reagoisi asiaan!

Vierailija
20/28 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Merivettä myydään jo apteekissa. 428e/l

http://www.apteekkiverkko.fi/korvien-puhdistus/998/dg