Haluaisin, että joku kertoisi minulle suoraan, miten minun tulisi elää elämääni
Ihmiset inhoavat minua, mutta kukaan ei sano tarkkaan, mikä minussa on vikana. Olen joskus koettanut läheisiltäni kysellä, mutta kukaan ei kehtaa vastata avoimesti ja rehellisesti. Mitä kautta voisin selvitellä tuollaista asiaa ihan oikeasti?
Kommentit (43)
Liian pienet piirit. Tuollaista käytöstä yleensä tulee kun on pieniä sisäsiittoisia piirejä ja ryhmittymiä joissa on käynnissä monelaiset pelit kuitenkaan ei todella tunneta ketään. maaseutujen kylät, kaupunkien tietyt paikat jne Aletaan olettaa huhuta spekuloida luulotella ja lopulta näistä tulee totuuksia faktoja
Vierailija kirjoitti:
Älä odota, että muut kertovat sinulle miten elää elämääsi. Eiväthän he edes tiedä, miten elää omia elämiään. Tee mikä hyvältä tuntuu, äläkä mieti muiden suhtautumista.
Tämähän se aloittajan ongelma juuri on. Hänestä tuntuu parhaalta metsästää sitä nappulaa, josta painamalla hän voi saada tunteen, että hänen ylipäätään sopii olla olemassa. Eli haaveilla sopivasta ulkonäöstä ja ulkoa ohjatusta käytöksestä, joka takaisi hänelle rentoudentilan. Eli sen, että nappula jää riittävästi taottuna pohjaan jumiin ja hyväksyvä katse kelpuuttaa hänet ja hän voi rentoutua sen lämmössä, eikä onnellinen asiaintila mene enää ohi.
Mutta hänen pitäisi suostua lähtemään nappulansa luota päinvastaiseen suuntaan, kohti elämää ja surutyötä, että sitä alkuperäistä rauhantunnetta ei enää saavuta. Perusturvattomuutta on opittava sietämään ja hoitamaan tavoilla, jotka eivät ole vahingoksi. Jonain päivänä voi löytää riittävän rauhan ilmankin.
Älä odota, että muut kertovat sinulle miten elää elämääsi. Eiväthän he edes tiedä, miten elää omia elämiään. Tee mikä hyvältä tuntuu, äläkä mieti muiden suhtautumista.