Gallup: kuinka monennella yrityskerralla raskaaksi?
laitetaan gallup pystyyn:
kuinka monennella yrityskerralla tulitte raskaaksi? Itsellä puoli vuotta yritystä takana ja epätoivo valtaa jo mielen :(
Kommentit (56)
Ensimmäinen yk 3, toiseen menikin vuosi ja 4 kuukautta.
Vuosi yritettiin ja ruvettiin mieheni kanssa jo epäilemään ettei meille tulisi lapsia kun itselläni on ollut jonki verran tulehduksia. Yhteenä kertana mieheni työkaveri kertoi hyvän konstin miten voisi tulla raskaaksi. "tyynyjä alle sen jälkeen kun mies on tullut sisälle ja odottaa 10 min" sitä kokeiltiin niin sen jälkeen tärppäsi. Nyt odotan innolla esikoista <3 jonka pitäis syntyä 2 viikon päästä.
Yk 7. Oltiin aluksi perinteisellä "tulee jos on tullakseen" meiningillä, ei laskettu ovispäiviä tai muutenkaan tarkkailtu kiertoa. No ei tärpännyt ja seitsemännen kierron alkaessa päätettiin alkaa oikein tekemällä tekemään ja silloin tärppäsi. Eli mulla juuri päinvastoin kun yleensä, heti kun aloin stressaamaan ja tikuttamaan ovulaatiota niin johan tärppäs.
yk 4 ja yk1. Kummallakaan kerralla ei tosin oo yrittämällä yritetty, annettu "lupa" tulla, jos on tullakseen :)
Pillerit lopetettiin marraskuussa, ja nyt tuli plussaa huhtikuussa ja olen 5+5. Toivotaan että kaikki menee hyvin <3
Nappasi 7kk yrittämisen jälkeen, kun aloin testaamaan oviksen.
Ekasta yrityskierrosta. Olin erinäisistä syistä varma, että raskautuminen tulisi olemaan haasteellista, joten kun testiin ilmestyi plussa heti ekan ehkäisemättömän kierron jälkeen, tuntui se hyvin epätodelliselta ja suurelta ihmeeltä. Olin ajatellut, ettei niin käy juuri kenellekään.
Ehkäisy jätettiin pois 1.1. ja tänään tein positiivisen raskaustestin <3 Muutama kuukausi meni minulla kuukautiskierron tasaantumiseen Nuvaring renkaan poisottamisen jälkeen ja siis n. 3 kk tärppäämiseen.
Olimme kans vaipuu epätoivoon ja päätimme että ei lasketa kiertopäiviä tai mitään ja niinhan se sitten tärppäs, puolivuotta meni(= Aivan alussa ollaan 5+1 toivoa täynnä!<3
Keskenmenosta puoli vuotta, ja nyt tärppäsi. Toivotaan että tämä pysyy matkassa alusta loppun saakka. Tsemppiä!
Kaksi ekaa raskauttani tärppäsi ekasta kierrosta, mutta molemmat päättyivät tuulimuna tuomioon. Nyt tärppäsi kolmannesta kierrosta ja nyt porskutetaan viikolla 17+5. <3
Meillä esikoisen yritystä nyt 2v 5kk ja yhtään plussaa/haamua ei ole tullu. Kierto on säännöllinen 27-28 pv ja ykn laskemisen lopetin kierros 16.. ja nuori 22 ja 23v pariskunta ollaan :/
Pillerit lopetin 6/12, eka tärppi 11/12, joka meni kesken. Toinen tärppi 1/13, josta syntyi terve tyttö.
Esikko tärppäs kolmannesta, ja jo siinä ajassa kiipeilin seinille, olin ihan varma etten saa lasta, kun sitä niiiin kovasti halusin.
Mutta sitten tämä toinen, jota nyt siis odottelen, tärppäsi ekasta, että en sitten tiiä, oli siitä apua, kun en stressannut asiasta yhtään.
Yritä olla vaipumatta sinne epätoivon syövereihin, mikä on kyllä helpommin sanottu kun tehty... Toivottavasti teilläkin tärppää pian! (:
Joo, epätoivo ei ainakaan auta asiaa. Pitää yrittää pitää pää kylmänä.
Kun 14v ja 11v sitten sain poikani tulin hyvin nopeasti raskaaksi - esikoinen oli ns. vahinko (yksi suojaamaton kerta kolmen vuoden parisuhteen aikana) ja toista kun alettiin tekemään tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta, mutta se meni kesken - sitten tuli yhdet menkat välissä ja sitten nappasi :)
Nyt vanhempana on ollut huomattavasti hitaampaa - itseasiassa luulin jo, etten tule enää raskaaksi. OIen nyt uudessa parisuhteessa ja kovasti toivoimme yhteistä lasta, mutta ei vaan alkanut kuulumaan. Keskustelimme jo adoptiostakin... Mutta 1v10kk ehkäisyn poisjättämisen jälkeen natsasi ja nyt laskettu aika 8.5.2014 :) Melkein kaksi vuotta meni raskautta toivoessa ja ehdin jo tosiaan heittää pyyhkeen kehään...mutta näin se elämä yllättää :) <3