Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kuinka monennella yrityskerralla raskaaksi?

16.10.2013 |

laitetaan gallup pystyyn:

kuinka monennella yrityskerralla tulitte raskaaksi? Itsellä puoli vuotta yritystä takana ja epätoivo valtaa jo mielen :(

Kommentit (56)

41/56 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy lopetettiin viime syksyn aikana. Ei varsinaista yrittämistä. Tammikuussa laskeskelin optimaalisia päiviä, ja tässä sitä ollaan 5 + 3 tilanteessa. Kaikki on vielä mahdollista, mutta ainakin alkuun on päästy :) 

42/56 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk 6, 14 vuoden pillereiden jälkeen. Nyt vasta rv 10+2, joten toivotaan, että tämä raskaus päättyy iloisesti tuhisevaan vauvaan :) Ei kannata huolestua, jos hormonaalisen ehkäisyn jälkeen kestää saada vauva, monilla kestää vuosikin. Ja ystäväpiirissä kovin monella on mennyt 1.5 vuotta ja kaikki tapahtunut luomusti silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/56 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk 8. Seitsemän totista yrityskertaa (ovulaatiotestejä, greippimehua, vitamiineja, gynellä ramppausta yms.), kahdeksannella lähdettiin reissuun ja unohdettiin koko asia ja heti tärppäsi! Nyt rv 19+3 <3

44/56 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa sanoa näin, kun lasta nyt odotellaan (rv 24), mutta tosiaan "yllätyksenä" tuli ja siis tärppäsi sillä ainoalla kerralla kun nyt ei ehkäisyä ollut. (Jälkiehkäisy haettiin, mutta...)

MUTTA, ettei nyt kellekkään epäselväksi jää niin täysin innoissaan nyt odotellaan kuitenkin sitten sitä esikoista <3

45/56 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk 1 :) Pillereiden syöntiä takana reilut 10 vuotta:)

rv20+6

46/56 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla yrityskerralla tulin raskaaksi, vaikka useampi lääkäri oli sanonut, että raskaaksi tuleminen on minulle vaikeaa pahan endometrioosin vuoksi. Joskus näinkin päin siis! :)

47/56 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen yk 1 ja nyt toinen yk 1 :)

Tsemppiä yritykseen!

48/56 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista aloin odottaa tokalla yrityksellä,toista ja kolmatta ekalla yrityksellä.ennen neljättä oli keskenmeno ja 4 vuotta myöhemmin uudella yrityksellä tuulimunaraskaus jonka jälkeen tärppäsi.eli 2-kymppisenä se oli helpompaa.laskin vain missä kuussa halusin lapsen syntyvän.

49/56 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista tehtiin epätoivon vimmalla kolme vuotta. Ekan lääkäritutkimuksen jälkeen sitten tärppäsi heti! Eli olin vähän kuin että herran haltuun, nyt joku muu ottaa ohjat. Nyt odotetaan 3 vuotiaalle pirpanalle sisarrusta viikolla 7 ja risat varhaisultra oli eilen, kaikki ok. Tämä lähti täsmäiskulla kerrasta! Täytin just 37, toivottavasti pikkukaveri pysyy kyydissä <3

50/56 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetimme pillerit heinäkuussa ja ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen tulin raskaaksi (oliko se sitten yk1/2 riippuu varmaan miten ajattelee, itse näkisin että ekalla tärppäsi, koska en olettanutkaan että heti pillereiden lopetuksen jälkeen raskautuisin). Tämä raskaus päättyi keskenmenoon 6+0. Keskenmenon jälkeen täytyi odotella yhden kuukautiset ennenkuin sai yrittää ja tulinkin sitten raskaaksi heti kun saimme luvan yrittää. Nyt on menossa 16+2, eli periaatteessa toisesta yrityskierroksesta tulimme raskaaksi vaikka aikaa pillereiden lopetuksesta toiseen plussan kerkesi kulua 4kuukautta. 

51/56 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun itelläkin olisi noin helppoa että ensimmäisestä tärppäisi. :)

Pillerit jätin pois kesäkuussa 2013, eikä vieläkään näy eikä kuulu. :/ Nyt tosin jännitän, että oliskohan nyt tärpännyt. Normaalisti kierto on 32vrk, mutta nyt menossa jo 39. 

52/56 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisessa meni n. 3 vuotta mut mulla oli koulu kesken ja se siinä sitten vähän loi pientä henkistä ehkäisyä, kun valmistuin ja sain työpaikan raskauduin.  Toista nyt yritetty  vuoden verran, 2 raskauduin viime vuonna mutta menivät kesken. 

Tintti

53/56 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt jo kohta 2v ja vieläkään ei raskaana. Minulla olisi pitänyt kuukautisten olla 21.-24.12.17 mutta ei oo näkynyt. Jätin e-pillerit pois maaliskuun puolessa välissä 2017. Tänään tein apteekin digitaalisen testin joka näyttää kuinka pitkällä raskaus on jos olen raskaana. Vastaus oli EI RASKAANA, vaikka mulla raskausoireita on ollut

Vierailija
54/56 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle raskaudelle (06) annettiin lupa tulla, jos tulee. Sanoisin, että ehkäisyn lopettamisen jälkeen noin neljä kuukautta meni. Nyt lähes 12 vuoden jälkeen uutta raskautta yritettiin toden teolla ja yk 5 tärppäsi. Viikolla 13 todettiin keskeytynyt keskenmeno (vko 7), ja edelleen odottelen menkkoja alkavaksi, että voisi uusi yritys alkaa. Keskenmenosta jo 10 viikkoa...

55/56 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus toisesta yrityskerrasta, tämä toinen raskaus myös. Sinänsä jännä, että kierto on aika tarkasti 28 pv ollut aina ja joka toinen kuukausi tunnen ovulaation juuri kierron puolivälissä. Kipu on kova. Toista ovulaatiota en tunne, mutta se on tullut valkovuodosta päätellen viikkoa myöhemmin eli viikkoa ennen alkavia kuukautisia. Juuri tästä ovulaatiosta olen aina raskautunut, vaikka pidin tuota "selvempää" pomminvarmana. Siitä ei ole koskaan tärpännyt.

Vierailija
56/56 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli vahinko. Toinen raskaus 14 vuotta myöhemmin neljännesta kierrosta. Tällä hetkellä 28+0 :)