Gallup: kuinka monennella yrityskerralla raskaaksi?
laitetaan gallup pystyyn:
kuinka monennella yrityskerralla tulitte raskaaksi? Itsellä puoli vuotta yritystä takana ja epätoivo valtaa jo mielen :(
Kommentit (56)
YK.3, YK.3, YK1, ja nyt menossa nelonen toiveissa YK.2 edellisistä aikaa monta monta vuotta ja ikää tullut lisää ym... Joten jänskättää kuinka tällä kertaa käy.Toivitaan parasta kaikesta huolimatta :) sinulle myös :)
YK 1, YK 1 ja no, tämä 3 tuli ehkäisystä huolimatta.
5 lasta: yk1, yk1, yk1, yk10, yk1
Nyt raskaana, tärppäs yk1, meni kesken ja sit tärppäs yk3.
10v pillereiden popsimisen jälkeen kolmas kierto ilman ehkäisyä onnisti. Eipä tuota yrittämällä yritetty, mutta toki sai tulla kun oli tullakseen. Nyt varovaisia viikkoja kyllä vasta 6+3, kaikki vielä mahdollista.
Joka kerta ekalla yrittämällä (nelonen yrittämättä), nyt odotan viidettä. Ehkäisynä oli viimeksi kuparikierukka, jonka otatin pois tammikuussa. Helmikuussa olinkin sitten jo raskaana. Suosittelen lisäämään ruokavalioon greippiä (mä syön sitä aina, kun tykkään siitä). Mun ystävä, jolla oli ongelmia raskaaksi tulon kanssa testasi myös tätä neuvoa ja tulikin sitten raskaaksi pitkähkön yrityksen jälkeen. Ainakaan siitä ei voi olla mitään haittaa! Tsemppiä!
Yk4 tärppäs tän ekan kanssa! :) Ihan käsittämättömän pitkältä ajalta tuntui tämäkin aika, vaikka todellisuudessa tärppäs aika helposti.
Ensimmäistä aloin odottamaan pillereiden syönnistä huolimatta, toinen tärppäsi yk5 ja silloin ressasin raskaaksi tuloa aivan kauheasti. Kolmas tärppäs yk1 ja tämä neljäs myös yk1. Minulla on ihan sellainen tunne, että toinen antoi odottaa itseään ihan vain sen minun turhan ressaamisen takia, mutta tiedän tunteen kun vauvaa ei yrityksestä huolimatta kuulu! Tsemppiä! =)
Ekalla, ei edes yritetty mutta syntymäpäiväni kunniaksi vedettiin 3 päivää putkeen ilman kondomia ja tänään plussasin :)
Jänskättää!
Ennen esikoista tulin raskaaksi noin 3kk yrittämisen jälkeen mutta meni kesken ja sen jälkeen noin 4kk jälkeen. Esikoinen syntyi. Nyt kakkosta odotan ja tulin heti ekasta raskaaksi. Olin kierukan juuri poistanut ja ei ehtinyt edes menkat alkaa kun jo tätä pikkuista aloin odottamaan. Huomenna syntyy <3
9kk yritystä oli takana, en noista kerroista tarkalleen ole laskenut, kun niin epäsäännölliset kuukautiset 39-70pv. Ja vihdoin sitten tärppäsi. nytten 4+5 joten ihan alkumetreillä jännittelen.
Sen mitä tein erilailla nytten viimesellä kierolla, niin lopetin stressaamisen turhista asioista, sekä otin rennosti ja join vähäsen enemmän kuin normaalisti (ilman alkoholia olin suurimmaksi osaksi ennen tätä viimeistä kiertoa).. ja näköjään auttoi!
Tsemppiä sinne! Ja kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen :)
Moi! Minä olen nyt 4. kertaa raskaana, itse asiassa tänään sain plussan ja olen aivan haltioissani ja sanoinkuvaamattoman innoissani! :) Näistä kerroista minulle on siunaantunut kuitenkin vain yksi lapsi maailmaan asti, kaksi muuta ovat suruksemme olleet keskenmenoja. Mutta nyt siis ihanasti jälleen raskaana!! :) Kaikki raskauteni ovat alkaneet aina ensimmäisestä yrityskerrasta, ja tämä onkin ollut kohdallani todella helpottava ja jaksamaan auttava asia. On huojentavaa tietää, että raskautuminen on minulle ollut helppoa ja toivottavasti tulee olemaankin. Nyt aion pitää kiinni tästä masumatkalaisesta kynsin ja hampain, ja saada pikku neitosellemme se kauan kaivattu pikkusisar <3
Täällä yksi juurikin tänään plussannyt, yrityskertoja tasan yksi! Sillä perjaatteella oltiin että vauva saa tulla jos on tullakseen ja heti ekalla se sitten tärppäsi :) nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy mukana <3
Ensimmäisellä yrityskerralla. E-pillerit lopetettu vuosi sitten, kierto ei ollut vieläkään säännöllistynyt joten tätä ihmettelin suuresti. Sillä idealla oltiin että saa tulla jos on tullakseen, en olisi kyllä kuvitellut että se sitten ekasta nappaa :D
Ekasta yrityskerrasta tärppäsi tämä ensimmäinen :) ihan alussa vasta ollaan, plussa tuli toissapäivänä.
Ensimmäinen ekasta yrityskerrasta ja toinen plussattu nyt 9kk yrityksen jälkeen.
Helpompaa sanoa kun toteuttaa, mutta älä stressaa ja muista, että elämässä on muutakin kuin yrittäminen! Sekun saattaisi jopa tärpätä paremmin silloin...
Hei,
Täällä tuntuu olevan paljon helppoja alkuja liikkeellä :)
Itselläni kaksi ensimmäistä lasta saivat alkunsa toisella yk:lla luomuna.
Kolmanteen raskautumiseen menikin sitten melkein 8 vuotta!!
8 vuoteen mahtuu 3 erillistä hedelmöityshoitokertaa ja niistä viimeisellä onnisti!
Tällä hetkellä viikkoja kasassa 11+6 joten vielä ei uskalla riemusta kiljahdella.
Halusin vain jakaa sen, että aina raskaaksi tuleminen ei ole helppoa!
Ja toivoa on vaikka välillä toivottomuus iskee :)
Uskoa, toivoa ja ennenkaikkea sinnikkyyttä niille, jotka eivät ole vielä onnistuneet <3
Irinja 11+6
Ite lopetin pillerit 11/12 ja positiivinen raskaustesti tuli 10/13, eli vuosihan sitä yritettiin. Nyt rv 14+0.
Ei muutaku pitkiä hermoja vaan. Ite ku lopetin asiasta murehtimisen niin melkeen hetinmiten tärppäs :)
Lopetin pillerit heinäkuussa, yhdet normi kuukautiset kerkesi tulla, kun tärppäs (eli yk2?). Se raskaus päättyi keskenmenoon. Keskenmenon jälkeen tuli jälleen yhdet kuukautiset (suositus oli, että ensimmäiset kuukautisten jälkeen vasta saa alkaa yrittää, mutta emme kuitenkaan käyttäneet ehkäisyä) ja seuraavasta kierrosta tärppäsi eli yk1. tämä sintti on vielä pysynyt matkassa, nyt rv 9+3.
Odotan esikoista, tärppi tuli yk3. Raskaus nyt vasta ihan alussa eli kaikki mahdollista vielä..
Molemmista heti ekalla yrittämällä, mutta tuntuu kyl ettei tarvi sanoo ku käsi päivää eteisessä niin tärppää :D mutta älä todellakaan vaivu mihkään epätoivoon, kyllä se tärppää, ehkäpä sillon kun sitä
vähiten odotat ! ;-)