Mikä on tekosyysi sille, ettet ole näin timmi?
Mitä tekosyitä olet keksinyt, ettet ole yhtä timmi kuin tämä nainen?
Kommentit (153)
Jos saisitte vaihtaa nykyisen kroppanne tuon naisen kroppaan, vaihtaisitteko? Miksi/miksi ette?
Käsi sydämellä! Rehellisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:13"]
Jos saisitte vaihtaa nykyisen kroppanne tuon naisen kroppaan, vaihtaisitteko? Miksi/miksi ette?
[/quote]
Käsi sydämellä ja rehellisesti en vaihtaisi.
Olen omassa kropassani tyytyväinen. Olen 54v nainen, kenellä on useita synnytyksiä takana. Mahassa on muutama leikkausarpi. Kropassani on myös yksi isompi leikkausarpi, mistä on leikattu kasvain alkuvaiheessa.
Silti en vaihtaisi tässä iässä elämää nähnyttä kroppaani nuoren naisen timmiin vartaloon. Vaikka mietin tätä kysymystä aika lailla ja pohdin, olenko nyt itselleni rehellinen, olen minä. Minä en tee tässä iässä ja tällä elämänkokemuksella mitään jonkun nuoremman naisen kropalla.
En usko, että sopeutuisin elämään sen kanssa. Olen ihan onnellinen tämän 175cm pituuden ja 59 kiloni kanssa leikkausarpineni kaikkineni.
Jaa. Ei tuo minun silmään ole mitenkään maininnan arvoisesti timmi, vaan ihan normaali? Oikein nätti nainen kyllä.
Itse kyllä väittäisin olevani timmimpi, lähinnä siksi että olen vähän hoikempi. En ole mikään lihaskimppu enkä ole koskaan edes muodikkaasti treenannut ulkonäön vuoksi, mutta minulla on ollut lapsesta saakka varsin liikunnallinen elämäntapa.
Mielestäni ihmisen (edes äidin) ei millään tapaa tarvitse olla timmi eikä silloin ole tarvetta tekosyillekään jos ei sellainen satu olemaan.
Ei ole tekosyitä, olen yhtä timmi neljän pienen lapsen äiti :D
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:13"]
[/quote]
En, on vähän turhan pullava omaan makuun. Ihan sopivasti lihasta perusnaiselle, mutta itsellä on vähemmän rasvaa siinä päällä.
Ja siis lisättäköön että tuo nainen on oikein hyvännäköinen tuollaisena, tunnen myös äärettömän upeannäköisiä reippaasti ylipainoisia naisia. En vain ITSE haluaisi olla pyöreämpi.
Mikä on tekosyysi sille, että et puhu täydellistä mandariinikiinaa?
Mä aloin ymmärtämään terveellisen ruuan ja liikunnan ilon päälle vasta aivan liian myöhään. Olin jo saanut kaksi lasta ja lihonnut raskauksien aikana aivan liikaa. Vaikka kuinka muutin elämäntapani, ei "etureppuni" häviä ilman kirurgin veistä. Nyt olen kolmannen kerran raskaana ja huomaan raskauden olevan helpompaa kun elää terveesti. Tiedän kuitenkin, etten koskaan saa vatsaani timmiksi.
Olen hoikempi, mutta lihaksia ei ole noin paljon, koska joutuisin näkemään niiden eteen vaivaa ja treenaamaan tosissani. Nykyisessä kunnossa pysyn pelkällä hyötyliikunnalla ja joogaamalla vähän. Enempään ei oikein ole aikaa eikä jaksamistakaan.
Syy on tämä: http://2.bp.blogspot.com/-oXBPhnbPm_4/TYHmx4YXXtI/AAAAAAAAAFs/LqA48F37Tn8/s1600/VolvoFH16700_1.jpg
Ja siinä vaiheessa kun tuo tyttö tulee tekemään 15h työpäivän, hoitaa lapset ja kodin siihen päälle ihan yksin ja ehtii nukkumaan n. 4h yössä, voidaan keskustella asiasta uudemman kerran.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 12:24"]
- En jaksa olla timmi
- Olen mukavuudenhaluinen
- Tykkään itsestäni tällaisena epä-timminä
- Olen rakastettu muutenkin
- Muut asiat kiinnostaa enemmän
- Olen sen ikäinen, etten välitä toisten mielipiteistä p**aakaan
[/quote]
Mulla syyt on aika samankaltaiset. Treenaan tosin kuntosalilla mut painoa on liikaa ollakseni timmi.
Itseäni taas ärsyttää tuonkaltaiset inspiraatiokuvat, koska jos painaisin vähemmän, ruumiinrakenteeni ei muutu. Minulla on myös pömppövatsa, joka ei häviä treenillä. En siis saa tuollaista vartaloa enkä nätimpää naamaakaan treenaamalla. Siksi en keskity treenauksessani painontarkkailuun vaan ennemmin iloitsen treenauksessa muista asioista ja hyväksyn oman ruumiinrakenteeni sellaisena kuin se on.