Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskaperäinen huimaus, kokemuksia?

Vierailija
29.11.2023 |

Niska jumissa, useamman viikon jo. Huimausta päivittäin, maa keinuu. Miten tämän saa loppumaan? Niskaa kevyesti venytetty, lihasrelaksantti kokeiltu.  Lämpöhoitoa kokeiltu. Yhä huimaa ja kiristää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, pistää veren kiertämään. vähemmän tietokonetta ja istumista

Vierailija
2/13 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten auttoi kännykästä vieraantuminen ja pään pitäminen suorassa, siihen päälle venyttelyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska jonkin verran varmasti kenossa ihan työn takia. Olisiko kokemuksia kuinka kauan kesti ennenkuin huimaus loppui?

-ap

Vierailija
4/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut huimausta (ja pahoinvointia) kuukausitolkulla. Kiropraktikosta tai fysioterapiasta ei juuri apua. Viimeisimpänä saanut oikeasti apua jumeihin osteopaatilta. 

Vierailija
5/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lihasrelaksanttia kokeilit?

Vierailija
6/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy valtavasti tietoa hakusanalla asentohuimaus. Itselläni on se enkä siihen mitään lääkkeitä tietenkään syö. 

Vierailija
7/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

salillle mars. Toki hommaat sitä ennen ohjeet fyssarilta.

Tuommoset ongelmat hyvin helppo hoitaa pois, jos  itse on valmis tekemään jotain.

Vierailija
8/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohuimaus on korvasta johtuva vaiva.

Eri asia kuin niskan lihasjumeista tulevat huimaukset.

Vierailija
9/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko niskajumin syypää oli lopulta purentalihaksissa, mutta harva ammattilainenkaan osaa katsoa asiaa näin laaja-alaisesti. Purentakiskot oli jo käytössä ennen tätä, mutta asiaan erikoistunut fyssari sai laukaistua jumit hieromalla.

Vierailija
10/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitempään jatkunut vaiva? Itse kävin vuosien mittaan lääkärissä monta kertaa, mutta vasta personal trainer tuntui olevan oikeasti hyödyksi. Lääkäri vain antaa noita lihasrelaksantteja eikä osaa muuta.

Lihaskuntotreeni alkoi auttaa, pitää vaan jaksaa käydä salilla säännöllisesti. Mikään muu ei tunnu tehoavan.

Tosin minulle sattui ehkä poikkeuksellisen osaava pt, tuskin kaikki ovat yhtä asiantuntevia.

Vierailija
11/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä. Äkkiä tutkimuksiin. 

Vierailija
12/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin aloittaa liikunta kehonpainotreenillä. Ei mitään painoja heti alkuun. Eikä niitä välttämättä myöhemminkään tarvita. YouTube ja 'qualified trainer'. Esimerkiksi erilaiset lose arm fat -treenit auttavat paljon ylävartalon niveliin, niskaan ja liikkuvuuteen. 

Kärsin aiemmin asentohuimauksesta. Kävin kiropraktikolla säännöllisesti. Olin parikymppinen. Juoksin ja treenasin salilla. Nyt olen nelikymppinen. Teen näitä kehonpainotreenejä Youtubesta. Ei ole enää näitä vaivoja. Ei maksa mitään. Bonuksena nätti kroppa.

Vierailija
13/13 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi