Mikä on tekosyysi sille, ettet ole näin timmi?
Mitä tekosyitä olet keksinyt, ettet ole yhtä timmi kuin tämä nainen?
Kommentit (153)
Onpa hyvännäköinen!
Kerrankin myös hyvät hiukset... olin ihan varma, että siellä on taas joku piikkisuorahiuksinen tekoblondi perse pystyssä peilin edessä. Positiivinen yllätys.
Ei ole mitään tekosyitä. On vaan ihan syitä :)
No mä olen kyllä noin timmi, kunhan pääsen taas raskauden jälkeen treenaamaan kunnolla.
En ole ikinä ajatellut, että voisin olla noin timmi, tai että pitäisi olla noin timmi. Ylipainoa ei ole, olen normaalipainon alarajoilla luonnostani, mutta en myöskään ole mikään himourheilija, eli tiettyä löysyyttä (ei kyllä niinkään läskiä, vaan sellaista...muodotonta lihaa :D) on havaittavissa.
Ehkä joskus huvittaa tehdä asialle jotain, jos tämä nykytila alkaa ärsyttää tai jotain.
On kyllä tosi timmi nainen. :)
En ole koskaan yrittänyt (tai halunnut yrittää) olla noin timmi. Normaalivartaloinen tietysti mutta ei mulla ole mitään tarvetta olla vartaloltani tuon näköinen. Eikä tuollaista vatsaa kyllä tulisikaan, ihan vaan koko vatsaa peittävän arpikerrostuman takia (ehkä tämä oli nyt se tekosyy?)
:)
Väsyneeltäpä näyttää tuokin nainen, joten ei siitä timmeydestäkään mitään apua ole, jos muu olemus ei iske.
-Mami-
Olen laiska ja pidän hyvästä ruuasta. Mielummin valmistan ruokaa kotona ja leivon, kun treenaan pari tuntia päivässä. Ei tuon näköiseksi tulla muutamalla lenkillä ja normaaliruualla. Oikeastaan en edes haluaisi näyttää tuolta, vaan mielummin omalta normaalipainoiselta itseltäni.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 18:32"]
Olen laiska ja pidän hyvästä ruuasta. Mielummin valmistan ruokaa kotona ja leivon, kun treenaan pari tuntia päivässä. Ei tuon näköiseksi tulla muutamalla lenkillä ja normaaliruualla. Oikeastaan en edes haluaisi näyttää tuolta, vaan mielummin omalta normaalipainoiselta itseltäni.
[/quote]
Amen.
Eihän tolla ole edes erottuvaa sixpackia. Helppo nakki.
5
En halua. Siinä syy. Olen kyllä saman kokoinen, mutta koska olen juoksija, en kerää lihasmassaa.
Se, että minusta ei tulisi noin timmiä, vaikka kuinka koittaisin. Enkä kyllä haluisikaan.
On timmi, mutta mitä se kertoo ihmisestä että pitää vähätellä muita?
"Katsokaa mihin pystyin, olet vain laiska ja saamaton jos et tee perässä".
OT, edes mun tytär ei ole noin timmissä kunnossa, vaikka urheilee ja on vasta teini... ei kaikista ole noin timmeiksi, onneksi ei kait tarvitsekaan.
Vietän mieluummin aikaa lasteni kanssa kuin salilla.
Miksi tarvitsisin siihen (teko)syytä? Olen terve ja voin hyvin ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen. Elämänarvoni ovat muualla kuin ulkonäössäni. Aika itsekeskeisen oloinen nainen, ja kokenee jostakin alemmuutta, kun tuntee tarvetta syyllistää muita.Olisi vaikka laittanut tekstiin olevansa itsestään ja omasta saavutuksestaan ylpeä, mutta tärkeintä olikin muiden mollaaminen.
Jaa, että mikä on tekosyyni sille, etten ole tuollainen narsisti kuin tuo nainen? Varmaan vääränlainen kasvatus on se "tekosyy".
Hirveä lehmä.
Ei ole rahaa lähteä veitsen alle.
"I'm sorry you took an image and resonated with it in such a negative way. I won't go into details that I struggled with my genetics, had an eating disorder, work full time owning two business', have no nanny, am not naturally skinny and do not work as a personal trainer. I won't even mention how I didn't give into cravings for ice cream, french fries or chocolate while pregnant or use my growing belly as an excuse to be inactive."
Liian laiska ja tykkään hyvästä ruuasta :D ja haluan viettää aikaa myös perheen kanssa ja nukkua. Tänäänkin olisi voinut aloittaa aamun jumpalla mutta kun nukutti. Terveelliseen elämään riittää vähempikin rehkiminen:)
huono provo.