Mikä on tekosyysi sille, ettet ole näin timmi?
Mitä tekosyitä olet keksinyt, ettet ole yhtä timmi kuin tämä nainen?
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:35"]
Oikein kunnon katkerien läskien mammojen kokoontumisajot täällä. Käsi pois sieltä karkkipussista!
[/quote]
Joo, nyt me heti kaikki uskotaan, että sä oot samanlainen kuin tuo kuvan nainen. Ihan varmasti uskotaan, kyllä kyllä!
Oikein kunnon katkerien läskien mammojen kokoontumisajot täällä. Käsi pois sieltä karkkipussista!
[/quote]
Jos ei näytä ap:n esimerkiltä syystä tai toisesta on läski? Oookkkeiiii.... Kaikkea sitä oppiikin..
Terveisin alle 60kg, urheilullinen, raskausarpinen, karkkiasyömätön läski mamma..
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 18:32"]
Olen laiska ja pidän hyvästä ruuasta. Mielummin valmistan ruokaa kotona ja leivon, kun treenaan pari tuntia päivässä. Ei tuon näköiseksi tulla muutamalla lenkillä ja normaaliruualla. Oikeastaan en edes haluaisi näyttää tuolta, vaan mielummin omalta normaalipainoiselta itseltäni.
[/quote]
Amen.
[/quote]
Tiesittehän, että ulkonäöstä 90 % tulee syömisistä ja vain 10% treenaamisesta. Ja kuten maria sanoo, hän treenaa vain 30-60 min päivässä. Todella ihailtavaa.
[/quote]
Tiedän. Mutta, jos haluan nauttia niistä hyvistä ruuista ja leivonnaisista, niin 30-60 min päivässä ei riitä tuollaisen vartalon saamiseen. Jos se olisi niin helppoa, niin näyttäisimme kaikki yhtä hyville. Minä valitsen mielummin lasillinen viiniä silloin tällöin, kolmen ruokalajin illallisen parin viikon välein ja pitsan laiskoina päivinä kuin ikuisen dieetin. Lähden muuttamaan ruokavaliota vasta sitten, jos tarve laihtua tulee mutta normaalipainoisena haluan myös nauttia elämästä ja hyvistä mauista.
[/quote]
Aika valikoiden luet kommentit. Suurimmassa osassa ei ole katkeruudesta tietoakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:05"]
Niin, ja jos tuo nainen ihmettelee, miksi hän sai paskaryöpyn niskaansa, voisko syynä olla ihan se kuvan teksti, ei itse kuva? Ja sitten se, että käyttää raskautta "tekosyynä" olla harrastamatta liikuntaa... mulla ainakin ekassa raskaudessa oli selkä niin kipeä koko ajan plus mun oiti istukan takia varoa nostamisia, että ei oikein liikkuminen maistunut. Annoin muuten periksi joka ikiselle jäätelöhimolle, mutta mulle ei kertynyt lainkaan raskauskiloja laihdutettavaksi (kaikki jäivät sairaalaan). Että hähäh vaan!
Nyt oon toista kertaa raskaana aika pienillä viikoilla ja mulla on heti selkä kipeä! Toivon, että se ei lamauttaisi mua niin paljon kuin viime raskaudessa, mutta ei se oikein ole mun toiveista kiinni.
[/quote]
Ja kohta joku tulee saarnaamaan miten olisit välttynyt selkäkivuilta jos olisit ollut timmi jo ennen raskautta....
[/quote]
Ennen kuin ne ehtii saarnaamaan, niin mä kerron, että luulen tän kivun olevan aika paljon samaa kuin menkkakivut, eli johtuu... mistä? En tiedä. Nyt mulla on kyllä paljon vahvemmat selkälihakset kuin ed. raskaudessa, mutta kipu tuntuu jo nyt, ihan alkuviikoilla.
Ei teko syitä. Olen ihan yhtä timmi kahden lapsen äiti. Mitään urheilua en harrasta silti lihakset näkyy.
[/quote]
Missä?
Suurin osa sanoo ihan rehellisesti ettei viitsi keskittyä niin paljon ulkonäköön kuin tuollainen vaatisi. Eivätkä kaikki edes halua näyttää tuolta - ja vaikka se kliseistä onkin, hyvä niin.
Näytän tuolta, mielestäni jopa paremmalta ainakin käsistä :) tosin lapsia vain yksi... hyvät geenit, vähän treeniä ja ennen kaikkea oikeanlainen ruokavalio. Tykkään herkutella, mutta on niissä syömissäni määrissä vissi ero lihavien kavereideni herkkumääriin verrattuna. Ei kaikkien kuitenkaan tarvitse näyttää tuolta, pääasia että on tyytyväinen peilikuvaansa.
Linkin nainen ei ole kauneus ihanteeni mukainen. Eli en halua edes tavoitella tuollaista ulkonäköä.
[/quote]
Niinpä. Jollakin on sentään itsekuria toisin kuin monella suomimammalla. Lapsien saanti on tekosyy läskiin.
Mies
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:52"]
[/quote]
Niinpä. Jollakin on sentään itsekuria toisin kuin monella suomimammalla. Lapsien saanti on tekosyy läskiin.
Mies
[/quote]
Vakka löysi kantensa :DD
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:44"]
[/quote]
Missä?
Suurin osa sanoo ihan rehellisesti ettei viitsi keskittyä niin paljon ulkonäköön kuin tuollainen vaatisi. Eivätkä kaikki edes halua näyttää tuolta - ja vaikka se kliseistä onkin, hyvä niin.
[/quote]
Ah hetken luulin, että kysyit missä se karkkipussi on, ja ajattelin, että I like the way you think. Mut se olinkin vaan mä.
Kauhee pallonaama. Koko ajanko se on sit niissä biksuissa? Vaatteet päällä näyttää kuitenkin vaan pullskalta oravalta.
Kauhee pallonaama. Koko ajanko se on sit niissä biksuissa? Vaatteet päällä näyttää kuitenkin vaan pullskalta oravalta.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 20:19"]
[/quote]
Ei vaan naama takaa sen, että kaikki tunnistaa naiseksi myös vaatteet päällä. Monesta klohmoleukaisesta kuivanaama-fitnessmöykystä ei voi sanoa samaa.
Kaunis nainen! Olin yhtä timmi 3 lapsen jälkeen 30v:nä mutta nyt 20v myöhemmin on tullut 10 kg lisää. Onneksi vielä normaalin bmin rajoissa:) Hyvästä ruuasta olen nauttinut aina.
Oikeassahan tuo on; jos haluaa näyttää yhtä hyvältä ja timmiltä se vaatii itsekuria. Turha siitä on suuttua:) Tuolta nuoren äidin tulee näyttää!
Mun mielestä toi kuva oli oikeasti loukkaus niitä kohtaan, joilla on ihan oikeat syyt olla olematta noin timmi. Ajatelkaapa, kuinka paskalta tuntuu siinä vaiheessa, kun olet saanut koliikki-/refluksi/allergialapsen nukahtamaan 11 tunnin huutamisen ja kantamisen jälkeen, takana max 2 tunnin yönet ja koti ku pommin jäljiltä, ja sen jälkeen eteen läväytetään tollanen naikkonen, joka kysyy "mikä on sinun tekosyysi?"
Eikö ihmisellä OIKEASTI ole mitään tajua?
Olen 53-vuotias enkä ole niin hölmö, että tavoittelisin nuoren naisen vartaloa. Haluan olla ennemminkin tasapainoinen joogamummo.