Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä välipalaa teidän 1-2v lapset syövät?

Vierailija
15.10.2013 |

Minä annan 1-vuotiaalle yleensä jogurttia + marjoja/hedelmäpilttiä. Leipä ei oikein uppoa... Banaanikin on aika yleinen meillä.

Mitä te muut annatte? Haluaisin olla vähän monipuolisempi. Mitään kovia isoja paloja en uskalla vielä antaa, siksi esim. omenanlohkot ovat poissa laskuista. Toki sitä voisi raastaa, mutta laiskuus...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani, omena (osaa haukata sopivia paloja) 

Hedelmäsoseet

Köyhät ritarit

Banaanilätyt

Jogurtti

Talk-murut

Vierailija
2/3 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää, jugurttia, hedelmiä.

mä en ihan ymmärrä sellaista että annetaan vaan sellaisia ruokia mitkä maistuu? nimenomaan pitäis totuttaa monipuolisen ruokaan. Tarjoa vaan sitä leipää, syö sen minkä syö.

ja kai se omenakin alkais menemään kun  annat harjoitella? Onhan noita muitakin hedelmiä, esim kiivi, appelsiini, mandariini, viinieypäleet, päärynä jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:24"]

Leipää, jugurttia, hedelmiä.

mä en ihan ymmärrä sellaista että annetaan vaan sellaisia ruokia mitkä maistuu? nimenomaan pitäis totuttaa monipuolisen ruokaan. Tarjoa vaan sitä leipää, syö sen minkä syö.

ja kai se omenakin alkais menemään kun  annat harjoitella? Onhan noita muitakin hedelmiä, esim kiivi, appelsiini, mandariini, viinieypäleet, päärynä jne. 

[/quote]

ai niin ja avokado, raejuusto(höystettynä vaikka ananasmurskalla) karjalanpiirakka, viili, marjarahka.