Mitä välipalaa teidän 1-2v lapset syövät?
Minä annan 1-vuotiaalle yleensä jogurttia + marjoja/hedelmäpilttiä. Leipä ei oikein uppoa... Banaanikin on aika yleinen meillä.
Mitä te muut annatte? Haluaisin olla vähän monipuolisempi. Mitään kovia isoja paloja en uskalla vielä antaa, siksi esim. omenanlohkot ovat poissa laskuista. Toki sitä voisi raastaa, mutta laiskuus...
Kommentit (3)
Leipää, jugurttia, hedelmiä.
mä en ihan ymmärrä sellaista että annetaan vaan sellaisia ruokia mitkä maistuu? nimenomaan pitäis totuttaa monipuolisen ruokaan. Tarjoa vaan sitä leipää, syö sen minkä syö.
ja kai se omenakin alkais menemään kun annat harjoitella? Onhan noita muitakin hedelmiä, esim kiivi, appelsiini, mandariini, viinieypäleet, päärynä jne.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:24"]
Leipää, jugurttia, hedelmiä.
mä en ihan ymmärrä sellaista että annetaan vaan sellaisia ruokia mitkä maistuu? nimenomaan pitäis totuttaa monipuolisen ruokaan. Tarjoa vaan sitä leipää, syö sen minkä syö.
ja kai se omenakin alkais menemään kun annat harjoitella? Onhan noita muitakin hedelmiä, esim kiivi, appelsiini, mandariini, viinieypäleet, päärynä jne.
[/quote]
ai niin ja avokado, raejuusto(höystettynä vaikka ananasmurskalla) karjalanpiirakka, viili, marjarahka.
Banaani, omena (osaa haukata sopivia paloja)
Hedelmäsoseet
Köyhät ritarit
Banaanilätyt
Jogurtti
Talk-murut