Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ajattelin kasvattaa kesäparran!
14.05.2026 |
Mitä mieltä olette tällaisesta?
https://akaanseutu.fi/wp-content/uploads/2015/05/JarkkoAhola8.jpg
Sain idean aamukakalla pytyn reunaan jääneestä kakkarannusta.
Kommentit (15)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Te partaiset ja viiksekkäät akat olette aika helvetin oksettavan näköisiä :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa vähän liikaa kiitoratamalliin sheivattua häpykarvoitusta.
Onko kakkarantu parempi mielleyhtymä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Hiero sitä paskaa naamaasi, mäntti!
Eikö parta kasva vai mikä noin kiukuttaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa kyllä ilman kasvattamistakin.
🤣
Mutta tarttuuko kakka pyttyyn?
Alue: Aihe vapaa
Älä, kesällä vielä tunkkaisempi kuin talvella.