K*sipäisimmät eksät - peukutusketju
Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:
Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.
Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.
Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.
Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.
Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️
Ap
Kommentit (306)
suhteen aikana selvisi, että pitikin omasta sukupuolestaan. oli pieni ongelma, sillä luulin häntä heteroksi. ei ollut kehdannut tunnustaa asiaa, koska ei halunnut leimaantua homoksi vanhempiensa silmissä ja pikkukaupungissa.
R*iskasi mut ja sit hämmästeli, miksen kyennyt jatkamaan seurustelua tuon jälkeen.
Olimme molemmat teini-ikäisiä.
Ex latasi meidän yhdessä kuvaamat seksivideot itselleen eron tullessa. Olimme siis sopineet jo niitä kuvatessa, että jos joskus ero tulisi, niin ne poistetaan. Sitten varmaan vuoden ajan se laittoi viestiä, että "katoin taas miten otit multa suihin ja tulin sille". Se oli henkistä alistamista. Ihan itsekin totesi, että "mihin mä sua tarvin, kun mulla on nämä videot ja sä nyt annat nyt joka ilta". Henkinen väkivalta loppui kun löysi sitten itselleen uuden naisen.
Ex-vaimoni.
Avoliitossa ollessamme petti mua työmatkalla työkaverinsa kanssa. Ei kertonut asiasta. Pettämisen jälkeen vonkui kosintaa ja tyhmänä kosin, kun en tiennyt pettämisestä. Saatiin lapsi ja mentiin naimisiin. Tunnusti lopulta pettäneensä, kun oma tunto alkoi kolkuttaa. Oli ollut epävarma haluaako jatkaa kanssani. Pettäminen oli saanut ymmärtämään, että halusi jatkaa seurustelua. Mua ei kiinnostanut jatkaa avioliittoa tuon tiedon jälkeen.
Pakotti minut anaaliseksiin ja ihmetteli kovin jälkeenpäin, miksi itken ja miksi haluan erota.
Mies jätti ollessani 4. kk raskaana ja ehti toisen kanssa naimisiinkin ennen tämän synnyttämäni lapsen ristiäisiä. Isyyttä ei koskaan selvitetty, onneksi.
Exäni halusi erota rakastuttuaan toiseen. Kuitenkin kysyi, voisinko hoitaa avioeron hakemisen, kun hän ei tiedä mistä sitä haetaan. Nauroin, että saa hoitaa ihan itse, jos erota haluaa.
Uskomaton vastuunpakoilija.
Ap, ihan hirveä tuo exäsi! Onneksi pääsit tuollaisesta eroon ja löysit paremman tilalle!
Työnsi hieromasauvani pyllyynsä ja jouduin sen ööh... Ulosteen hajuisen välineen sitten heittämään roskiin. :D Olikin biseksuaalimies. Tuolloin asuimme eron jälkeen vielä yhdessä hetken olosuhteiden pakosta.
Entiseni kertoi hankkivansa avioeron kaikille muille, paitsi mulle. Näin kuukausien ajan entiseni perhettä ja ystäviä, jotka olivat ihmeen vaivaantuneita, mutta kukaan ei kertonut minulle syytä. Entiseni vanhemmat tiesivät erosta puoli vuotta ennen minua. Kun ihmettelin vanhemmille tilannetta, he vain totesivat, että tärkeintä on, että heidän lapsensa on onnellinen. Viis siitä, että perhe hajosi, kunhan heidän lapsensa saa vapaana panna menemään kaikkea mikä liikkuu.
Meillä ei siis ollut mitään syytä erolle kuin se, että entiseni ei sittenkään halunnut sitoutua vielä tässä iässä. Sitä olisi kannattanut miettiä silloin naimisiin mennessä.
Mua sapettaa, kun ero tuli miehen pettämisen vuoksi 2 vuotta häiden jälkeen. Olin 26 v ja eronnut, hävetti ja v*tutti. Eroani ihmeteltiin hurjasti pikkupaikkakunnalla ja sain vastata puolituttujen uteluihin. Minulta mm. kysyttiin, oliko mieheni homo, kuinka usein harrastimme seksiä ja olinko antanut avioelämän lopahtaa, kun mies petti. Mies muutti toiselle paikkakunnalle ja mä sain selostaa ihmisille, miksi mulla on taas tyttönimi ja mihin se Mikko lähti...
Ex jätti mut toisen takia ja hoiti eroilmoituksen puhelimessa 7 yhteisen vuoden jälkeen. Eron yhteydessä kysyi, voisiko saada puolet mun edesmenneiden isovanhempien meille antamasta lahjarahasta. Isovanhemmat olivat antaneet meille rahaa yhteisen kodin ostoa varten, jota emme siis koskaan ehtineet hankkia. Oli exällä pokkaa. En todellakaan antanut rahoja, miksi olisin palkinnut toisen pettämisestä?
entinen avovaimo uhkasi t*ppaa kissani, kun hän lähti yhteisestä kodista
Kaikki exmiehet ovat narsisteja (naistenlehtien sääntö nro 1)
Vierailija kirjoitti:
Ex jätti mut toisen takia ja hoiti eroilmoituksen puhelimessa 7 yhteisen vuoden jälkeen. Eron yhteydessä kysyi, voisiko saada puolet mun edesmenneiden isovanhempien meille antamasta lahjarahasta. Isovanhemmat olivat antaneet meille rahaa yhteisen kodin ostoa varten, jota emme siis koskaan ehtineet hankkia. Oli exällä pokkaa. En todellakaan antanut rahoja, miksi olisin palkinnut toisen pettämisestä?
😂
Vierailija kirjoitti:
Pakotti minut anaaliseksiin ja ihmetteli kovin jälkeenpäin, miksi itken ja miksi haluan erota.
Vaikea uskoa tätä, ei se mene sinne kuivana.
Exäni muuttui lapsen saannin myötä mustasukkaiseksi, väkivaltaiseksi kaljankittaajaksi. Jouduin yksin huolehtimaan talon, pihan ja tytön. Kävin vielä kahdessa työssä, jotta sain elätetty itseni ja tyttöni. Siitä seurasi valitusta, etten ole tarpeeksi kotona ja samalla, etten anna hänelle tarpeeksi rahaa {kulut puoliksi +maksoin vuokraa hänelle, kun asuimme hänen omistamassaan talossa). No onneksi mies jätti minut, kun ihastui toiseen naiseen. Nyt on yksinäinen, kun se nainen ei ihastunutkaan takaisin ja itse en enää tuota miestä huoli
Tämä ei ole mulle itselleni sattunut juttu mutta kerran yhdessä samanlaisessa ketjussa toisella palstalla ensimmäisen kommentin heitti nainen joka kertoi ex:änsä tappaneen heidän lapsensa eli ns. perhesurma. Eipä siinä sitten sen pahempaa kukaan tuonutkaan esiin mutta tuli muitakin tosi pahoja. Nuo tuossa edelläoleva pettämiset ja muut jutut aika keveitä niihin verrattuna.
Entiseni tiesi, että olin kokenut nuorena s*ksuaalista v*kivaltaa, joten s*ksi oli mulle herkkä asia.
Entiseni oli päättänyt erota, mutta tuon hiljaa mielessään tekemän eropäätöksen jälkeen harrasti yhä s*ksiä kanssani. Jättäessään kuvaili, kuinka s*ksi kanssani oli ollut huonoa. Koskaan ei ollut sanonut tuota aiemmin. Kommentista jäi paha olo ja tunne, että entiseni oli pettänyt minua parisuhteemme aikana (hänellä ei ollut aiempia s*ksikumppaneita, koska olin hänelle ensimmäinen).
Tuntui pahalta ja eron jälkeen meni pitkälti toista vuotta, ennen kuin kykenin menemään sänkyyn kenenkään kanssa.
"En oo pitkään aikaan kuvitellut hankkivani lapsia sun kanssa!"
Mm. tämän Ex:n sanoi jättäessään minua. Tiesi, kuinka valtavasti haaveilin lapsista ja olin unelmoinut omasta perheestä. Viilsi syvältä.