Mitä kivaa ostaisit itsellesi 100 eurolla?
Huom, täytyis siis käyttää kaikki rahat ITSEESI, mitä ostaisit, tai miten rahat käyttäisit? :)
Kommentit (58)
Mä menisin joko kampaajalle (en ole käynyt vuoteen) tai sijoittaisin auton määräaikaishuoltoon. Tosi tiukka rahatilanne ollut jo monta kuukautta.
Ostaisin joko superdryn talvitakin tai menisin johonkin kasvohoitoon
Käytän muutnkin rahaa lähinnä itseeni, joten varmaan raha menisi ihan peruskulutukseen. Jos vaikkapa joku vanhempi sukulaiseni löisi satalappusen kouraan ja käskisi käyttää sen johonkin mukavaan, tarjoaisin varmaan jollekulle ystävälleni päivällistä tai ostaisin pullon viskiä.
Kengät pitäisi ostaa kun ei enää kauan voi kulkea lenkkareila, mutta ei ole rahaa..
Juuri nyt ostaisin sillä hajuveden (entinen on finaalissa), suklaata ja uuden Bridget Jones -kirjan.
Käytän kyllä jatkuvasti satasia itseeni, just nyt ostaisin ehkä nilkkurit, tosin en usko että löytäisin satasella mieluisia. Mutta jos tosiaan on vaan satanen, ehkä sittenkin kävisin ulkona syömässä ja juomassa viiniä.
Ostin juuri hienot nilkkurit ulkomaan nettikaupasta, maksoi kuluineen noin 80 e. Eli mulle jäisi vielä parikymppiä muuhunkin: konserttilippuun tai saappaiden sävyisiin paksuihin sukkiksiin!
Pitkiä paitoja raskautta ajatellen. Ehkä myös äitiyshousuja.
Kenties kampaaja. Ja sitten mukaan jotain kotihoitotuotteita. Paitsi että sitten se satanen olisi ylitetty.
Talvitakki olisi kanssa hakusessa - mutta satanen on outo raha siihen. Joko ostan primasta sen 40e kertakäyttötalvitakin tai sitten laitan toisen satasen että saan kunnon villakangastakin. Haaveilen täyspitkästä joutsenen untuvatakista...
Kävisin hierojalla tai kampaajalla. Jumiutunut niskani rakastaisi esim. kuumakivihierontaa!
Miksi ette osta talvitakkia kevätalennusmyynneistä? Kaupoissa on silloin tangot täynnä lämpimiä takkeja puoleen hintaan tai jopa 70 prosentin alennuksella. Nyt on mahdollisesti huonoin aika ostaa talvitakki. Jos ennakoisitte ja suunnittelisitte vähän paremmin, ette ehkä joutuisi valittamaan rahan puutetta koko ajan.
Ostaisin varmaan muutaman paidan ja bambupitkikset sekä vedenpitävät pyöräilyhanskat.
Kävisin varmaan ravintolassa syömässä ja kahvilla kivassa kahvilassa. Sitten ostaisin loppurahalla kirjoja. Voinpa ehkä tehdä nämä muutenkin lähiaikoina...
Minä myös menisin joko hierojalle tai kosmetologille kasvohoitoon. Tarvetta olisi kumpaankin.
Juuri nyt talvitakin (kun se, joka laittoi mulle täältä sähköpostia ja lupasi auttaa, ei sitten auttanutkaan).