Tyttö 5v hyppää uimahallin 3m ponnahduslaudalta... :/
olivat sitten päiväkodissa antaneet muksun hypät. Ei siinä mitään ihanaahan tuo on kun muksu on noin rohkea ja osaa ja haluaa, mutta kyllä äitiä vähän hirvittää. Kävi toisena päivänä vielä isänsäkin kanssa ja isä sanoi että hyvin meni.
Hyppääkö teidän 5v tytöt hyppyaltaassa?
Kommentit (26)
Meidä viisi-vuotiaat ovat molemmat hypänneet kolmosesta, toinen jopa vitosesta. Serkun tyttö hyppäsi 7v. kympistä, eli kyllä näitä riittää.
Vanha keskusktelu, mutta meidän neiti hypänny 3metristä 3vuotiaana monta kertaa. Osaakin kyllä jo 3veenä alkeisuinnit ym. Sekä käynyt koko ikänsä uimassa 😅
Minun molemmat lapset hyppivät 5-vuotiaina viidestä metristä ja esikoinen oli muistaakseni 8, kun hyppäsi ensimmäisen kerran kympistä. Usein joku tuli asiaa minulle ääneen ihmettelemään eli ei liene ihan tavallista, mutta kyllä näitä rohkeita lapsia kuitenkin on.
Kyllä meilläpäin ainakin 70-luvun alussa uimarannalla missä oli hyppytelineet yks jos toinenkin alle kouluikäinen hyppeli vitosesta. Minä myös, toki piti olla uimataitoa sen verran että pääsi takaisin laiturille. Itse taisin olla juuri sen viiden vuoden verran kun siirryin viiteen metriin. Meillä ei ollut mahdollisuutta hypätä sitä korkeammalta. Toki kiivettiin sinne hyppytornin kaiteelle että saatiin metrin verran lisää. Omia lapsianikin kehotin heti osasivat uida samoihin hommiin. Koska se on kivaa!
Kylläpä onkin rohkea tyttö!
Mä 29v uskallan just ja just hypätä siitä metrin ponnistuslaudalta :D Mua pelottaa se tunne kun ei pääse heti pintaan. Osaan kyllä uida hyvin, noin niinkun muuten. :D
En anataisi laudalta hyppiä. Lauta on hengenvaarallinen jos siitä ei osaa hypätä