Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
2741/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ohjelmasta ja kiva, että vieraina on erilaisia ja harvemmin julkisuudessa olleita henkilöitä.

Katja Ståhl on aivan mainio juontaja. Hyvä huumori ja rennon rempseä ote.

Eilisestä sen verran, että kyllä oli Vesteriseltä upea tulkinta. Olen miehen livenä nähnyt, mutta en osannut odottaa hänen olevan näin taitava ranskankielen tulkitsija.

Ja kyllä vaan on Pirkko Mannola ollut kaunis nuorena. Siinä valokuvassa olisi hyvin voinut olla kaksi Hollywood - tähteä.

Kaikilla oli eilen hyvät tarinat ja jokaisen kappaleestakin pidin.

Positiivista palautetta on kiva antaa.

Pirkko Mannola oli hurjan kaunis nuorena.  Ja hän oli erittäin hyvä näyttelijäkin, lahjakas ja taitava.  Valitettavasti joutui esiintymään niin monissa kökkömäisissä suomalaisissa oman aikansa elokuvissa, mutta oli siellä joitakin ihan hyvinkin tehtyjä ja katsottaviakin ja Pirkko tosi söpö!

Pirkko ei ole onneksi lähtenyt tekemään mitään operaatioita kasvoilleen, on sen näköinen kuin on.  Suupielessä olleen luomen hän on poistattanut, se näkyy vielä joissain vanhoissa filmeissä.  Muuten taitaa olla ihan luonnollinen.  Katri-Helenasta kävi nyt kyllä pieni epäilys....  mutta mitä siitä.  Nykyaikana saa tehdä kun on mahdollisuudet.  

Minä muuten arvasin kaikki oikein.  Ihmettelin vähän itsekin, että halusivatko nämä osallistujat vain tahallaan veikata väärin, kun oli aika selkeästi arvattavissa oikeinkin.  Ei kai nykynuoret mitään Aznavouria enää tiedä olleen olemassakaan, vaikka olisivat Ranskassa visiteeranneetkin.  

Aznavouria kuunneltiin Suomessa juuri silloin, kun Katri-Helena oli nuori tyttö.  Oli varmaan listoillakin Katrin Puhelinlankojen kanssa samaan aikaan.

Katri Helena ei tykkää jos kirjoitetaan nimi väliviivalla. Varma tieto tämä. Häntä ärsyttää se suuresti.

Kaiketi siksi että Katri Koistinen ei ehkä olisi ollut kovin myyvä nimi, vähän Kaija Kokkolan tapaan?

Taisi olla ekojen levytyksien aikaan Katri Turunen.

Vierailija
2742/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandralla hyvä ääni. Samaten Saara Aallolla, Jarkko Aholalla ja Valtteri Torikalla. Mutta jotenkin en tykkää näistä. Jäävät kylmäksi. Tiedän että ovat kouluttautuneet äänineen ja kuulostavat lähes täydellisiltä, mutta jotenkin tulos on aina niin kliininen. Ei mitään "rosoa", tunnistettavuutta, persoonaa äänissä. Ja covereita, valmiita musiikin helmiä, esittävät suurelta osin, esim. Diandra kaipaisi omia biisejä.

Kieltämättä persoonatkin vaikuttavat, tekemiset, sanomiset julkisuudessa ja juorulehdissä. Vahvistavat käsitystäni että en vaan tykkää.

Kaikkia olen kuullut keikalla tai rauhallisemmissa kirkkokonserteissa (nekin yhdistävät näitä kliinisiä laulajia, satunnainen suuri yleisö ehkä tykkää kun äänet ovat helppoja kuunneltavia tutuissa lauluissa), joten turha sanoa että kuuntele edes. Mahdollisuuden olen antanut, ei toiminut.

Et ole kuitenkaan JAn konserteissa käynyt jos niputat hänet samaan kastiin näiden kolmen kliinisen laulajan kanssa.

Minä olen käynyt ja on Ahola kliininen. Ei saa tunnetta lauluihinsa, mutta yli-dramaattisuutta kylläkin, mikä taas on aivan eri asia eikä hyvällä tavalla.

Minä koen toisin - Aholahan nimenomaan saa koulittuun ääneensä ladattua valtavasti sävyjä ja on eräs herkimmistä mieslaulajista mitä nyt meillä ylipäänsä on. En tiedä ketään muuta joka paljastaa itsensä, viattoman särkyvän herkkyytensä niin avoimesti kuin Ahola. Ei laulussaan vaikutusta edes etupäässä tee ne korkeat tekniset kantavat äänet niitä hevi- ja oopperalaualjiahan on useita jotka laulavat upeasti korkealta ja kovaa.  Vaikutuksen tekee se paljas särkyvä herkkyys ja äly.

Toisaalta ymmärrän kyllä että vaatii vastaanotostakin herkkyyttä, eli turha tästä on kiistellä, jokaiselle omat puhuttelijansa. Paljastinpahan vain miksi itse kuuntelen.

Viattoman särkyvän herkkyyden? Ahola? No nyt tuli hyvät naurut! Miehessä on vaikka mitä, mutta tuo on se viimeinen.

Pilkkaat niitä jotka kertovat miten itse asiat kokevat? Ei taida jättää mysteeriksi sitä miksi sinä et tunnista herkkyyttä.

Voitteko tehdä tälle Aholalle oman ketjun? Ei esiinny enää ko. ohjelmassa niin olisi kiva jos keskityttäisiin nykyisiin artisteihin.

Ei Aholalle taas omaa ketjua, mutta juu ei täällä myöskään tartte hänestä pölistä.

Niin siis miksi tämä Aholan vastustaja saa riehua ja määrätä mitä koko Vauva.fissä keskustellaan? Aholalle oli oma ketju mutta sinnekin tämä tyyppi rynni riitelemään ja provoamaan ja koko ketju poistui.

Elämäni Biisin tuotanto sanoi hyvin selvästi että Pepe Willberg ja Ahola kuuluvat yhä Elämäni Biisin perheeseen. Joten kuuluvat myös tämän ketjun aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Elämäni biisin Ukraina-erikoisjaksoon ei ollut yleisölle lipunmyyntiä? Ylen mukaan sellainen on kuvattu, mutta Elämäni biisin nettisivuilla mainitaan vain yksi erikoisjakso joka on Loiri-jakso!

Vierailija
2744/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandralla hyvä ääni. Samaten Saara Aallolla, Jarkko Aholalla ja Valtteri Torikalla. Mutta jotenkin en tykkää näistä. Jäävät kylmäksi. Tiedän että ovat kouluttautuneet äänineen ja kuulostavat lähes täydellisiltä, mutta jotenkin tulos on aina niin kliininen. Ei mitään "rosoa", tunnistettavuutta, persoonaa äänissä. Ja covereita, valmiita musiikin helmiä, esittävät suurelta osin, esim. Diandra kaipaisi omia biisejä.

Kieltämättä persoonatkin vaikuttavat, tekemiset, sanomiset julkisuudessa ja juorulehdissä. Vahvistavat käsitystäni että en vaan tykkää.

Kaikkia olen kuullut keikalla tai rauhallisemmissa kirkkokonserteissa (nekin yhdistävät näitä kliinisiä laulajia, satunnainen suuri yleisö ehkä tykkää kun äänet ovat helppoja kuunneltavia tutuissa lauluissa), joten turha sanoa että kuuntele edes. Mahdollisuuden olen antanut, ei toiminut.

Et ole kuitenkaan JAn konserteissa käynyt jos niputat hänet samaan kastiin näiden kolmen kliinisen laulajan kanssa.

Minä olen käynyt ja on Ahola kliininen. Ei saa tunnetta lauluihinsa, mutta yli-dramaattisuutta kylläkin, mikä taas on aivan eri asia eikä hyvällä tavalla.

Minä koen toisin - Aholahan nimenomaan saa koulittuun ääneensä ladattua valtavasti sävyjä ja on eräs herkimmistä mieslaulajista mitä nyt meillä ylipäänsä on. En tiedä ketään muuta joka paljastaa itsensä, viattoman särkyvän herkkyytensä niin avoimesti kuin Ahola. Ei laulussaan vaikutusta edes etupäässä tee ne korkeat tekniset kantavat äänet niitä hevi- ja oopperalaualjiahan on useita jotka laulavat upeasti korkealta ja kovaa.  Vaikutuksen tekee se paljas särkyvä herkkyys ja äly.

Toisaalta ymmärrän kyllä että vaatii vastaanotostakin herkkyyttä, eli turha tästä on kiistellä, jokaiselle omat puhuttelijansa. Paljastinpahan vain miksi itse kuuntelen.

Viattoman särkyvän herkkyyden? Ahola? No nyt tuli hyvät naurut! Miehessä on vaikka mitä, mutta tuo on se viimeinen.

Alkoi naurattaa täälläkin, sillä tuli mieleen Teräsbetonin Taivas lyö tulta biisi. Nimenomaan, puuttuu se särkyvä herkkyys - eritoten herkkyys, kyllähän tuossakin biisissä särkyy ja paljon, ääniala ihan kammottava.

Niin, senhän kuuluukin olla vähän naurettava mutta samalla voimakas. Ja sitä se onkin. Jarkko pystyykin kaikkeen, okkalla vedettäviin naurettavuuksiin ja niihin herkkiin. Vaatii sitä älyä ja muuta ettei jää asemalle kättelyssä.

Vierailija
2745/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaat niitä jotka kertovat miten itse asiat kokevat? Ei taida jättää mysteeriksi sitä miksi sinä et tunnista herkkyyttä.

Voitteko tehdä tälle Aholalle oman ketjun? Ei esiinny enää ko. ohjelmassa niin olisi kiva jos keskityttäisiin nykyisiin artisteihin.

Ei Aholalle taas omaa ketjua, mutta juu ei täällä myöskään tartte hänestä pölistä.

Niin siis miksi tämä Aholan vastustaja saa riehua ja määrätä mitä koko Vauva.fissä keskustellaan? Aholalle oli oma ketju mutta sinnekin tämä tyyppi rynni riitelemään ja provoamaan ja koko ketju poistui.

Elämäni Biisin tuotanto sanoi hyvin selvästi että Pepe Willberg ja Ahola kuuluvat yhä Elämäni Biisin perheeseen. Joten kuuluvat myös tämän ketjun aiheeseen.

Hei hei, en ole ainoa jonka mielestä tähän ketjuun ei Ahola tällä hetkellä kuulu. Suomessa on vielä sanan vapaus ja mielipiteet sallittuja, että äläs nyt saa itseäsi solmuun. Jos haluat puhua Aholasta koko ajan, siitähän vaan sitten aloitat taas hänen oman ketjun.

Vierailija
2746/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä Aholan ketjuja ole yllin kyllin jo? Ainakin olen nähnyt vaikka kuinka monta. Sinne vaan naputtelemaan hänestä.

Vierailija
2747/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, suuri teatraalisuus on se mikä Diandrassa tökkii. Hän koittaa ulkokohtaisesti eläytyä, tekee lavastuksen ja siksi lopputulos on kiusallinen ja koominenkin.

Heiluttaa käsiään kuin tuulimylly vahvistaakseen sanoman perillemenoa koko ajan.

Ja ne korokepohjakengät hän voisi jo unohtaa.

Siitä viis miten käsiään pitää tms, mutta Diandra on ehdottomasti yksi parhaimpia tulkitsijoita laulajien puolelta. Siitä on vuosia ja Diandra oli vielä " noviisi" laulamisen saralla, mutta muista Esa Niemisen toteamuksen, että Diandrasta kuullaan vielä ja on jo nyt erinomainen. Esa Nieminen muisteli ettei Suomessa ole monta ollut joilla on yhtä huikeaa tulkintaa ja nosti esiin Marjorien, jonka laulutaitoa ja monipuolista osaamista ihaili. Harmi, kun Marjorie sitten häipyi kokonaan pois estraadeilta. Kuunnelkaa joskus Marjorien lauluja niin uskon, että olette samaa mieltä.

Siitä nyt on jo kauan aikaa kun Nieminen noin puhui. Ja arvatenkin silloin mietti, kuinka d vois kasvaa taiteilijana. Kypsymistä ja kasvua ei ole tapahtunut. Äänessähän olisi kaikki mahkut. Sikäli ollu pettymys. Mites se sananlasku sanoo et olet vain helisevä kulkunen tai kumiseva vaski, jos ei ole syvällistä sanottavaa aidosti. Teknikko voi olla, mutta taiteilijuus vaatii syvempää otetta, omaa tunnetta ja sanomaa. Ulkoa opeteltu ja päälle liimattu tulkinta jättää kuulijan kylmäksi.

On siitä aikaa, mutta uskon musiikin ammattilaisiin, että he näkevät kenestä voi kehittyä oikea taituri laulajana. Vallan usealla iskelmälaulajalla on tosi kapea ääniala, eivätkä voi laulaa lauluja jotka vaativaa tulkintaa. Suurin osa taitaa vain yksitoikkoista "jollotusta".  Kiitos ylläolevasta Marjorien linkistä. Häneltä sujui hoitui huikeat ylä-ääneetkin.

Niin, Esa Nieminen on musiikkimestari ja auktoriteetti jonka kommentin Diandrasta luin äskettäin ilmestyneestä elämäkerrasta. Ehkä vanhat kauan aikaa sitten kerrotut jutut on kierrätetty kirjaan. Tai sitten Esa on vieläkin samaa mieltä.

Kyllä minäkin diggasin Diandran Led Zeppelin tykitystä Tähdet tähdet kisassa. Sanoisin että R.Plant oli aika ahtaalla jos tulkinnasta puhutaan.

Vierailija
2748/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjorie onkin myös sielukas. Olen miettinyt mikä Diandran tulkinnoissa monia kiehtoo. Sen täytyy olla jotain hyvin perinteiseen naisellisuuteen liitettyä suloisuutta, turvallisuutta, säröttömyyttä joka heitä puhuttelee jotka Diandran laulusta muutoinkin kuin taituruutena vaikuttuvat. Jotain sellaista 1950-l amerikkalainen houswife tyylistä tai Suomen Harmony Sisters. Koska en saa siitä itse lainkaan kiinni.

Mulle tulee hänen englannin kielen tulkinnoistaan joistain biiseistä mieleen 70-luvun amerikkalaiset vaikuttavat ballaadit. Semmoista isonluokan meininkiä. Ei tätä suomalaista nykykuiskailua ja ininää nuotin vierestä.

Vierailija
2749/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra on yksi parhaimpia suomalaisia nykyartisteja ja niin monipuolinen tulkinnoiltaan.

Vierailija
2750/4192 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Esa Nieminen on musiikkimestari ja auktoriteetti jonka kommentin Diandrasta luin äskettäin ilmestyneestä elämäkerrasta. Ehkä vanhat kauan aikaa sitten kerrotut jutut on kierrätetty kirjaan. Tai sitten Esa on vieläkin samaa mieltä.

Kyllä minäkin diggasin Diandran Led Zeppelin tykitystä Tähdet tähdet kisassa. Sanoisin että R.Plant oli aika ahtaalla jos tulkinnasta puhutaan.[/quote]

Oletko oikeasti naama vakavana kirjoittanut tuon viimeisen lauseesi?

Vierailija
2751/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin diggasin Diandran Led Zeppelin tykitystä Tähdet tähdet kisassa. Sanoisin että R.Plant oli aika ahtaalla jos tulkinnasta puhutaan.

Oletko oikeasti naama vakavana kirjoittanut tuon viimeisen lauseesi?[/quote

No en tietenkään! Robertti on ihan viimevuosinakin vocalisoinut komeasti. Kokeilin vain tätä näiden sivujen tekniikkaa tuoda oman elämän surkeus kaikkien tietoon haukkumalla edes jotain. En kyllä onnistunut. Pakko tyytyä vain kehumaan omia suosikkeja. Elämäni biisi kaikki vocalistit täyttää paikkansa erinomaisesti.

Vierailija
2752/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Elämäni biisin Ukraina-erikoisjaksoon ei ollut yleisölle lipunmyyntiä? Ylen mukaan sellainen on kuvattu, mutta Elämäni biisin nettisivuilla mainitaan vain yksi erikoisjakso joka on Loiri-jakso!

Yleisönä oli ukrainalaisia sotaa paenneita ihmisiä.

https://yle.fi/uutiset/3-12640662

Vierailija
2753/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas Aholaa. Hän ei todellakaan ole oopperalaulajien tasolla. Älkää nyt hulluja puhuko.

Aholalle tarjottiin osaa jossakin oopperassa Savonlinnan oopperajuhlilla. Hän kieltäytyi, koska ei osaa lukea nuotteja.

Vierailija
2754/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yleisöksi kutsuttiin uk rai na laisia p a k o l a i s i a.

No menihän tämä vastaus vihdoin läpi. Ilmeisesti tuo p:llä alkava sana on palstalla kielletty!

- sama

Vierailija
2755/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandra on yksi parhaimpia suomalaisia nykyartisteja ja niin monipuolinen tulkinnoiltaan.

Hän osaa laulaa ja on saanut esitettäväkseen monenlaista materiaalia. Mutta tulkinta on mystinen juttu, jäinkö ilman elämystä vai mikä se taika on, että kappaleen esittäminen koskettaa. Äänenväri, henkilön olemus (söpö, pirtsakka jne, vaiko jo valmiiksi tietoinen, keskittynyt ja laulamiseensa latautunut artisti). Kokekoon jokainen kuulija tietysti tämän aistimuksen tykönänsä. Myös ennakko-odotukset vaikuttavat.

Laitan vertailuun Anna Erikssonin biisin Kaikista kasvoista. Miksi se tavoittaa minut heti syvemmältä, aidosti ja koskettavasti....näitä juttuja siis pohdin .

Ei sentään tämän kummallisempaa murhetta tähän aamuun, kaikki on hyvin ja loput kukkasipulitkin pääsivät multaan odottamaan kevättä!

Vierailija
2756/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi naurattaa täälläkin, sillä tuli mieleen Teräsbetonin Taivas lyö tulta biisi. Nimenomaan, puuttuu se särkyvä herkkyys - eritoten herkkyys, kyllähän tuossakin biisissä särkyy ja paljon, ääniala ihan kammottava.

No jos herkkyyttä kaipaat, sitä ei varmaan kannata etsiä juuri tuosta biisistä tai tuosta bändistä? Ehkä Teräsbetonin tarkoitus ei ollut olla herkkä? Keskustellaan vain laulajien hyvistä ja huonoista puolista, mutta kommenteissa pitäisi olla jotain järkeä. Ihan sama kuin jos minä ottaisin esimerkiksi vaikka jonkin herkän rakkauslaulun, joka on tarkoitus tulkita pehmeästi, ja alkaisin nillittää ettei tulkinnassa ole tarpeeksi heviä.

Ja mikä on "kammottava ääniala"?  Ääniala tarkoittaa niitä sävelkorkeuksia, joissa laulaja pystyy laulamaan. Se mitataan oktaaveissa. Esim. kyseisen artistin ääniala on yli kolme oktaavia, joskus ehkä ollut jopa kolme ja puoli vaikka ei varmastikaan enää iän myötä ihan noin laaja. Ääniala ei voi olla "kammottava", koska siinä ei ole kyse mielipiteistä vaan mitattavista sävelkorkeuksista.

Eli jotain rajaa nyt näihin typeryyksiinkin. En minäkään oikein tykkää ko. artistin nykyisestä tyylistä, mutta fakta on, että hänellä on laaja ääniala.

- eri 

Vierailija
2757/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas Aholaa. Hän ei todellakaan ole oopperalaulajien tasolla. Älkää nyt hulluja puhuko.

Aholalle tarjottiin osaa jossakin oopperassa Savonlinnan oopperajuhlilla. Hän kieltäytyi, koska ei osaa lukea nuotteja.

Niin, tuo on se tarina joka on kerrottu, mutta tuo ei ole se oikea syy.

Vierailija
2758/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä huvitti (hyväntahtoisesti), kun Linnea kertoi tarinan koskettavan biisinsä taustalta. Koki suurena elämän vastoinkäymisenä sen kun ei päässyt tokalla yrittämällä teatterikorkeaan. En halua väheksyä kuitenkaan. Eikä noin nuoren tarvi pahemmista vastoinkäymisistä vielä tietääkään. Hyvä ja persoonallinen näyttelijä joka on ollut jo monessa mukana. Varmasti hieno ura edessä.

Vierailija
2759/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei hei, en ole ainoa jonka mielestä tähän ketjuun ei Ahola tällä hetkellä kuulu. Suomessa on vielä sanan vapaus ja mielipiteet sallittuja, että äläs nyt saa itseäsi solmuun. Jos haluat puhua Aholasta koko ajan, siitähän vaan sitten aloitat taas hänen oman ketjun.

Juuri näin. Ainakaan minua ei kiinnosta muut kuin kunkin jakson vieraat, heidän tarinansa ja kuullut kappaleet. Viimeksi kävin katsomassa tätä ketjua sunnuntaina ja nyt poistun, koska Aholasta joku aina vaan jaksaa länkyttää. Minua Ahola kiinnostaa vain, kun hän on esittänyt tämän ketjun aiheen ohjelmassa jonkin biisin. Mahdollisesti tulen keskustelemaan ensi sunnuntaina lauantain jaksosta. Jos sitten täällä puhuttaisiin taas ihan asiastakin. En ole siitä kyllä ihan varma. 🙄

Vierailija
2760/4192 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä huvitti (hyväntahtoisesti), kun Linnea kertoi tarinan koskettavan biisinsä taustalta. Koki suurena elämän vastoinkäymisenä sen kun ei päässyt tokalla yrittämällä teatterikorkeaan. En halua väheksyä kuitenkaan. Eikä noin nuoren tarvi pahemmista vastoinkäymisistä vielä tietääkään. Hyvä ja persoonallinen näyttelijä joka on ollut jo monessa mukana. Varmasti hieno ura edessä.

Nuori? 28-vuotias? Selevä. 🙄