Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa ketä on tänään vieraina?
Näkee telsusta/ telkusta/ylen sivuilta. Iisii.
Joo elämä on iisii ja kaikki löytyy netistä. Minä tulinkin tänne keskustelu mielessä.
Täällä on mukavaa keskustelua joka on pääasiassa keski-ikäisten tai eläkeläisten vänkäämistä, vailla tolkun häivää.
Tervetuloa, ja ole varovainen ainakin yhden nimen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo elämä on iisii ja kaikki löytyy netistä. Minä tulinkin tänne keskustelu mielessä.
Täällä on mukavaa keskustelua joka on pääasiassa keski-ikäisten tai eläkeläisten vänkäämistä, vailla tolkun häivää.
No hei sinä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä mitenkään lopettaa ihmisten haukkumisen ja nimittelyn? Osaatko sellasta? Joka viestissä sun näköjään pitää käyttää jotain alentavaa sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha et taaskaan voinut olla tuomatta esille yhtä henkilöä. On se kumma. Mene tekemään sille se oma ketju jo.
Harri Henttinen, Mika Poutala, Mira Potkonen, Kike Elomaa ja Antti Kaikkonen tänään vieraina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa, ja ole varovainen ainakin yhden nimen kohdalla.Voisitko sä mitenkään lopettaa ihmisten haukkumisen ja nimittelyn? Osaatko sellasta? Joka viestissä sun näköjään pitää käyttää jotain alentavaa sanaa.
Kuka mitä hä ?
Vierailija kirjoitti:
Harri Henttinen, Mika Poutala, Mira Potkonen, Kike Elomaa ja Antti Kaikkonen tänään vieraina.
Ihan hyvät vieraat
En tiedä kuin 2 viimeistä. Ketä on muut?
Odotan mielenkiinnolla millaiset ovat Miran ja Kiken biisit ja ovatko jotain ihan muuta kuin urheilu-uraan jotenkin linkittyviä 💪.
Henttinen on se oudosti pukeutuva persoonallinen pappi jolta varmaan räväkkä biisi. Poutala on uskossa oleva ex-pikaluistelija jolta juttu luistaa. Potkonen on toisia naisia ennen lyönyt, jo lopettanut olympiamitalisti ja äiti. Nyrkkeilyksi kutsuvat. Elomaa on entinen bikinitähti, siis lihaksia esitellyt sporttinainen. Myös levylaulaja ja tanssilavoja kiertänyt solisti. Myös entisen kansanedustajan Arvo Sainion tytär. Leski, omistaa parit isot koirat. Kotoisin samasta paikasta kuin Ilkka Kanerva. Synt. 1955. Kaikkonen on entisen kansanedustaja Satu Taiveahon entinen aviopuoliso. Kahden pienen lapsen isä. Puhelee Horneteista ym. raudoista ja on vakava. Tulevaisuus kyllä kirkas. Työn puolesta usein Saulin tykönä.
HH on meikkaava kirkkoherra.
Mika Poutala pikaluistelija joka nyk uudella uralla.
Mira Potkonen mestariluokan nyrkkeilijä joka on siirtynyt valmennusduuneihin.
Diandra(ko) laulaa hyvin tuon inkkarilaulun :)
Hyvin kyllä laulaa tämä Diandra
Outoa kun Didillä ei ollut mustat vaatteet nyt päällä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun Didillä ei ollut mustat vaatteet nyt päällä.
Ei sillä aina ole.
En tunnistanut Diandraa....ihan uus tyyli ja eleet!
Noi taustatanssiat häiritsee.