Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin hätiköiden hakemaan työpaikkaa ja nyt kaduttaa jos tärppää

Vierailija
13.10.2013 |

Nimittäin oli lyhyt harkinta.aika (vain pari tuntia). Tein hätiköidyn päätöksen hakea paikkaa jonne matkaa yli puolituntia, ja ei mua vaan enään seuraavana päivän napannut koko touhu, koska mulla mukava työpaikka jonne lyhyt matka. Nyt pelottaa että mut valitaan tai saan kutsun työhaastatteluun, koska joudun jotenkin kieltäytymään tai esittämään epämiellyttävää, ettei valita. Tosi tyhmä juttu :(  En kehtaa sanoa, että kadun hätäistä hakua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ekana päivänä kännissä töihin, niin eiköhän se siitä. ;)

Vierailija
2/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, etta tuli muuta...nain oon itse tehny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät mailia ko. työnantajalle ja kerrot, että tilanteesi on muuttunut ja kohteliaasti  pyydät heitä jättämään sinun hakemuksesi huomiotta. Ei siinä sen kummempia selittelyitä tarvita. Rekrytoijat ovat toki tottuneet siihen, että näinkin voi käydä.

Vierailija
4/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että ihan puoli tuntia matkaa töihin. Kyl sun varmaan täytyy jättää menemättä. =D

Vierailija
5/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Menet haastatteluun ja jos saat paikan, et ota sitä vastaan. Ei kai tuo nyt ole sen kummempaa. Ja siihen mennessä, kun joudut (mahdollisesti) perustelemaan tuon asian, olet ehtinyt keksiä syyn mikset ota paikkaa vastaan. Joko oikean (sen, minkä juuri kerroit tai sitten jonkin toisen).

Vierailija
6/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on stressillä aihe. Jos nyt niinkin imartelevasti käy, että saat kutsun työhaastatteluun, voinet vastata siihen kiittäen mielenkiinnosta ja todeta, että tilanteesi muuttui, etkä olekaan enää käytettävissä. Toivota perään vielä onnea sopivan työntekijän löytymiseksi niin olet hoitanut tilanteen ihan mallikkaasti. Todennäköisesti kiittävät vastauksesta ja toivottavat hyvää jatkoa jos mitään sen kummemmin vastaavat. Ihmisiä ne on ja niin luultavasti sinäkin ;)

Vierailija
7/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:30"]

Ai, että ihan puoli tuntia matkaa töihin. Kyl sun varmaan täytyy jättää menemättä. =D

[/quote]

Joo on kyllä ihan pirun pitkä työmatka nyyhkis :'''''(

Vierailija
8/8 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaksi kertaa työhaastattelussa sanonut, että anteeksi, että olen tuhlannut aikaanne, mutta voitte jättää minut huomioimatta valinnassa. Työhaastattelussa ilmeni asioita, jotka vaikuttivat niin, etten enää halunnut ko. paikkoihin. Luulisin, että ei tuo ennenkuulumatonta ole. Ja vielä parempi, jos laitat etukäteen sähköpostia, ennen kuin kutsuvat haastatteluun. Ei sinun tarvitse edes mitenkään perustella päätöstäsi.