En tule koskaan saamaan kavereita tai ystäviä
Kukaan ei tule pitämään minusta vaikka en tiedä syytä. Olen yrittänyt ystävystyä mutta ei ikinä onnistu
Kommentit (49)
Miten olet yrittänyt? Millaisia ystäviä haluat?
Älä vaivu synkkyyteen ystävä hyvä
Zinc
Jos yhtään lohduttaa niin et oo ainut. Olen nelikymppinen nainen eikä mullakaan ole koskaan ollut ystäviä. Työkaverieita toki. Mutta ei vapaa-ajalla ketään koskaan. Lapsena oli muutama kaveri, mutta nekin sitten aikuistuessa löysivät miehet ja/tai kiinnostavampia kavereita kuin tällainen tylsä meikäläinen.
Olen koko aikuisikäni viettänyt yksin!
Joitakin äijiä olen tapaillut, mutta nekin kokemukset on vain vahvistaneet sitä havaintoa, että en ole sellainen ihminen jonka seuraa kaivataan. Mussa on jotain perustavanlaatuista vikaa ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Hki
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa niin et oo ainut. Olen nelikymppinen nainen eikä mullakaan ole koskaan ollut ystäviä. Työkaverieita toki. Mutta ei vapaa-ajalla ketään koskaan. Lapsena oli muutama kaveri, mutta nekin sitten aikuistuessa löysivät miehet ja/tai kiinnostavampia kavereita kuin tällainen tylsä meikäläinen.
Olen koko aikuisikäni viettänyt yksin!
Joitakin äijiä olen tapaillut, mutta nekin kokemukset on vain vahvistaneet sitä havaintoa, että en ole sellainen ihminen jonka seuraa kaivataan. Mussa on jotain perustavanlaatuista vikaa ihan oikeasti.
Sulle on valittu toisenlainen polku maan päällä.
Zinc
Tunteeko kukaan ketään, jolla olisi ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla kiltti ja hyvä ystävä. Olen hiljainen kuitenkin. Kukaan ei koskaan silti muista minua vaikka yritän jutella.
Haluan kilttejä ja muutenkin kivoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla kiltti ja hyvä ystävä. Olen hiljainen kuitenkin. Kukaan ei koskaan silti muista minua vaikka yritän jutella.
Haluan kilttejä ja muutenkin kivoja
Oletko osannut osoittaa muille, että olet todella heistä ja heidän asioistaan kiinnostunut?
Voisin olla sun ystävä. Mutta tuskin haluaisit olla mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Hki
Täällä toinen samanlainen naapurikaupungista!
En pidä juoruilusta, muiden arvostelusta, tai pelailusta. Tykkään nähdä asioihin erilaisia näkökulmia ja keskustella niistä. Jotenkin kuitenkin koen että minulla on suurimman osan kanssa vähän keskusteltavaa.
Minullakaan ei ole ystäviä. Hiljaisena ja ujona tyyppinä kavereita on vaikea löytää näin aikuisena.
200 €/tunti ja oon paras ystäväsi.
Minkälaiset kriteerit sinulla on ystävälle?
Minkä ikäinen hänen pitäisi olla, nainen vai mies, homo, hetero, siltä väliltä? Minkälainen koulutus tai ammatti? Minkä näköinen? Voiko olla esimerkiksi lyhyt ja lihava tai tosi pitkä ja laiha vai pitääkö olla tavallinen, joka ei erotu? Voiko hänellä olla vahvoja mielipiteitä vai pitääkö olla hissukka? Miten hänen olisi hyvä pukeutua? Minkälainen asumismuoto olisi paras, voiko hän asua esimerkiksi keskellä metsää yksin vai pitäisikö olla kerrostalokämppä? Mitkä harrastukset olisivat hyviä, mitkä huonoja? Entä alkoholi, tupakka ja muut päihteet, voiko esim. tupakoida tai juoda alkoholia? Entä kotieläimet?
Enemmän sulla on mahdollisuuksia kuin ujoilla ja hiljaisilla koska oot aktiivinen ja yritteliäs..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ansaitse ystäviä.
Kiitos, olipa julmasti sanottu. Mun mielestä jokainen ansaitsee vähintään yhden ystävän.
Missä asut?