Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?
Aion mennä joulumyyjäisiin ja nyt jo ajattelin alkaa tehdä myytäviä tuotteita mutta mitä? Mitä sinä ostasit sieltä?
Kommentit (27)
Kuivakakkuja ja ison kranssin oveen
Saaristolaislimppua ostaisin minäkin. Ja villasukkia. Ehkä myös nättejä kynttilöitä saattaisin ostaa.
Itse käyn aina joulumyyjäisissä, joissa kalastaja myy tuotteitaan. Niitä ostan varmasti.
Villasukkia, rannekkeita ja säärystimiä.
Kakut on kestosuosikkeja. En niitä itse kyllä koskaan osta myyjäisistä, mutta tiedän että ne menee aina kaikki kaupaksi.
Itse ostaisin luomuleivonnaisia, sekin riittäisi jos tekisi luomujauhoihin, aitoon voihin ja punaiseen luomumaitoon mitä ikinä sitten tekisikään. Luomuleipää, sämpylöitä, pullaa - kaikkea hamstraisin jos joku niitä itse tekisi myyjäisiin.
Saaristolaisleipää tai joululimpun.
Jos myyjäiset ovat ajoissa, niin persoonallisia joulukortteja. Ei tottuja vaan enkeleitä tai lumihiutaleita tms.
Jotain käsintehtyä lahjapaperia tai joulukortteja/pakettikortteja
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 16:14"]
Jos myyjäiset ovat ajoissa, niin persoonallisia joulukortteja. Ei tottuja vaan enkeleitä tai lumihiutaleita tms.
[/quote]
tottuja ->tonttuja
En mitään syötävää.
Mahdollisesti havukoristeita. Yhtenä vuonna ostin tosi hienosti jouluhenkeen tuunatun pihaharjan.
kauniin havupallon tai ovikranssin ulos
Mäkin katsoisin villasukka- ja lapastarjonnan, jos joulumyyjäisiin päätyisin.
Kuivakakkuja, kaali- tai lihapiirakkaa (levy), korvapuusteja. Piparit eivät kiinnosta, niitä saa joka paikassa ja kaupastakin saa ihan hyviä.
Villasukat, myssyt ja lapaset ovat myös kivoja, jos ne on saatu hinnoiteltua suhteellisen edullisesti.
Himmelin. Jotain virkattuja juttuja, esim. heijastimia. Kransseja tai tyylikkäitä, moderneja koristeita, ei mitään perustonttuja. Koruja kenties.
Villasukat. Jouluisen makuisen kuivakakun..
Ihania kuivakakkuja aivan ehdottomasti. Olisi ihana, jos kuivakakkuun olisi laitettu resepti mös, jos se ei ole salainen. Ja koristeltuja pipareita. Mitä kauniimmin koristeltuja, sitä parempi! Oikeita taidonnäytteitä! Ja villasukkia, pitkävartisia, 45-kokoisia. Niitä ostan. Aina.