Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja kaivataan: Köpis vai Berliini matkakohteeksi lokakuussa?

Vierailija
26.09.2013 |

Jompikumpi harkinnassa lokakuulle. Mukana reissussa kaksi pientä lasta, kummassakin kaupungissa ollaa käyty, mutta vuosia vuosia sitten, eli kumpikin tavallaan uusia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menisin Berliiniin.  Köpiksessä olen käynyt kerran ja berliinissä kahdesti.  silti menisin 3 kerran berliiniin

Vierailija
2/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin Köpikseen, jos mukana kaksi pientä lasta. Helpompi liikkua ja pienempi, Kööpenhamina on kaupunkinakin jotenkin sympaattisempi. Berliinikin on kiva, mutta niin iso, että täytyy käyttää julkisia ja muutenkin joutuu kävelemään paljon jos mitään haluaa nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini on sisämaakaupunki eli käy raaka merituuli syksyllä. Ja kyllähän Berliinissä katsomista ja kokemista riittää. Selaa vähän nettiä!

Vierailija
4/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpiksessä olen käynyt kahdesti niin kuin Berliinissäkin kun lapset jo aikuisia. En lähtisi lasten kanssa kaupunkilomalle jos aikomus katsoa nähtävyyksiä.

Vierailija
5/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä arvostatte. Berliinin hyvät puolet: halpa kaikin puolin, erinomaiset shoppailumahdollisuudet. Huonot puolet: ruma ja likainen, paljon epämääräistä väestöä, iso, joten kävellen ei oikein voi kaikkialle mennä. Köpiksen hyvät puolet: siisti ja sympaattinen, hyvät shoppailumahdollisuudet, mukavaa väkeä. Huonot puolet: aikamoisen kallis. Lopuksi vielä totean, että kaupunkiloma lasten kanssa voi olla aika rankka... esim. museoista eivät kaikki lapset kauheasti välitä. Niin, ja sekä Köpiksessä että Berliinissä olisi parasta käydä lämpimällä kelillä: olin itse huhtikuun alussa Köpiksessä, ja siellä oli aivan järkyttävän kylmä, samoin Berliinissä maaliskuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä