Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo rupsahtaa!!

Vierailija
13.10.2013 |

Hei,

Ehkäpä tämä on oikea sivusto tähän, mitä voin tehdä?!?.. Meillä on toi kaksivuotias tossa, se kyllä kasvaa ja kaikki on OK, mut toi vaimo tuppaa rupsahtamaan!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rupsahda rauhassa, rakkaani mun,
aika luo taiteeksi kasvosi sun.
Joka uurre on tarina niin mielenkiintoinen.
Kyyneleet kaivavat kanjoneitaan,
nauru saa verkoston laajenemaan.
Oi rakkaani, rakkaani, oot ainutlaatuinen.

Vierailija
22/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rupsahda rauhassa, rakkaani mun,
aika luo taiteeksi kasvosi sun.
Joka uurre on tarina niin mielenkiintoinen.
Kyyneleet kaivavat kanjoneitaan,
nauru saa verkoston laajenemaan.
Oi rakkaani, rakkaani, oot ainutlaatuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 lisää tuolle kurttuvaarille että mee pois täältä haukkumasta naisia! Tai onhan sulla vapaus omaan mielipiteeseesi, mutta se on vaan ihan sun oma mielipide, etkä voi puhua kaikkien miesten puolesta. Olet takuulla melko surullinen tapaus kun yrität alentaa naisia noilla jutuilla....

Mä meen nyt oman, ihanan miehen viekkuun, öitä!

Vierailija
24/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta vaimoasi salitreenaukseen! Oma vaimoni (38v) on todella timmissä kunnossa 170/60 ja erittäin seksuaalisesti viehättävässä kunnossa, kiitos salitreenin. Ensimmäisen lapsen jälkeen alkoi tuo "rupsahtaminen" jolloin ehdotin tuota salitreeniä jota itsekin harrastan. Kyllä alkaa nainen kiinteytyä ja saada lihasten myötä muotoja joita mieskin arvostaa ;). Eli mars mars salille..

Vierailija
25/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo rupsahtaa, niin sitten vaihdetaan vaimoa. Helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija
26/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rupsahanut läskiperse menen jatkamaan iltaani oman miehen viereen, omaan ihanaan elämääni.

Jatka sinä ap ongelmiesi puimista netissä. =) 

Vierailija
27/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:18"]

Hei,

Ehkäpä tämä on oikea sivusto tähän, mitä voin tehdä?!?.. Meillä on toi kaksivuotias tossa, se kyllä kasvaa ja kaikki on OK, mut toi vaimo tuppaa rupsahtamaan!

[/quote]

Toivottavasti lapsenne perii älynsä äitinsä puolelta.

Vierailija
28/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

[/quote]

Onneksesi sinä et rupsahda. Se on hyvä. Mies kelpaa vaikka vähän kaljamahaisenakin aina yhtä upeana uroksena nuoremmallekin naiselle. Eikös vaan? 

- vai miten se oli...

Vierailija
29/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v ei käytä sanaa kuka.

Vierailija
30/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:44"]

Juu, ihan varmasti yli viisikymppiset äijät roikkuvat tällä palstalla :D

[/quote]

MYönnän roikkuvani jopa aika usein, surffaten seksipalstan ja tän palstan välillä.

[/quote]

Mielenkiinnosta; kumpi palsta kiihottaa eniten?

Vierailija
31/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:53"]

Anna vaimollesi omaa aikaa tai menette yhdessä harrastamaan liikuntaa. Uskon ettö jokaiselle löytyy joku laji mistä voi oikeasti innostua. Miten olisi paritanssikurssi? Lahjakortti kauneushoitolaan, menkää yhdessä vaikka kylpylään ja voit ostaa vaimolle siellä puolihuolimattomasti lahjakortin jonnekin hemmotteluhoitoon. Älä vaan sano rupsahtamisesta ääneen hänelle!

Oikeesti, millä perusteella te miehet naisenvalitsette? Eikö se persoona ole kuitenkin se tärkein? Toki ihminen on kokonaisuus, mutta kun naisella on vauva tai pieni lapsi, niin ulkonäöstä huolehtiminen ei olekaan välttämättä enää se tärkein juttu. 

Itsellenikään meikkaaminen ei ole enää ihan pakollista, mutta urheilua harrastan ihan oman hyvän olon ja jaksamisen takia. Jos mies alkaisi kritisoida niin en usko että siitä olisi kuin haittaa suhteellemme... Itse asissa hän on meistä se enemmän rupsahtanut! En minäkään kritisoi hänen rupsahtamistaan, päin vastoin, kerron että rakastan häntä eikä siihen muutama ylikilo vaikuta.

[/quote]

Vierailija
32/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:20"]

"Tuppaa rupsahtamaan" - rupsahtaminen on siis satunnaista ja hetkellistä eikä pysyvää?

[/quote]

joo, se on todella pysyvää. Se pihkura ei tee sille mitään!!

Vierailija
33/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 01:14"]

Hei,

[/quote]

Toivottavasti lapsenne perii älynsä äitinsä puolelta.

[/quote]

Vierailija
34/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nyt ihan oikein ymmärsin, toi tikkarin imemisen taito ei välttämättä ole se oleellisin asia elämässä, vai kkuinka ?

Vierailija
35/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:21"]

Niin se kuule sinäkin rupsahdat. 

[/quote]

Vierailija
36/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota joo.. sinulla on sana hallussa tosiaan. Niin kuin jo tiedät, tosi sovinistina, kuin  kuin myös minäkin, että miehet eivät rupsahtele... jos waikka seuraisit päyvatseja ja toteaisit/hyväksyisit, myöntymyksen kautta todellisen mieskuvan?

Vierailija
37/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 01:03"]

Kannusta vaimoasi salitreenaukseen! Oma vaimoni (38v) on todella timmissä kunnossa 170/60 ja erittäin seksuaalisesti viehättävässä kunnossa, kiitos salitreenin. Ensimmäisen lapsen jälkeen alkoi tuo "rupsahtaminen" jolloin ehdotin tuota salitreeniä jota itsekin harrastan. Kyllä alkaa nainen kiinteytyä ja saada lihasten myötä muotoja joita mieskin arvostaa ;). Eli mars mars salille..

[/quote]

joo, siis näitä mimmejä mä harrastan, tyttöystävinä ihan ok mut muuten ei. Keravan tarjonta on vaan aika heikkoa... Mut tosiaaan pidetään nää "tyttö"ystävät, "ystävinä"jookostajoo:) Pelle Hermanni sen on sulle jo kertonut! senkim hmo!

Vierailija
38/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:21"]

Niin se kuule sinäkin rupsahdat. 

[/quote]

tota, jos rupeaisit olemaan realisti... elämä helpottuisi aika,.. tai siis helvetisti.

Vierailija
39/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene heti ensi viikolla hakemaan uusi 18-v muija itelles.    Se ei ole vaikeaa. Jos olisi, siun olis vaan myönnettävä että olet rupsahtanut ja juuri niinkun vaimosi eli tilanne tasan ja kaikki hyvin.

Vierailija
40/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:32"]

Hei, ymmärrän sua. Kukaan mies ei oikeasti kykene rakastamaan yli 30-vuotiasta naista. Se kuka muuta väittää on itsepetoksen mestari. Nainen alkaa rupsahtaa noin 24 vuotiaana ja nelikymppistä on tosi vaikeaa, ellei mahdoton enää panna. Oma ikä ei siihen vaikuta. Itse olen 52 vuotias enkä voisi kuvitella seksiä yli 35 vuotiaan kanssa. Tämä asia on tabu ja saa naiset raivoihinsa mutta totuus on että harva yli 25 vuotias enää panettaa ketään miestä. Synnyttäneet menettää sex appealinsa vielä nopeammin.

[/quote]

Mua melkein naurattaa sun juttus. Siis sä et pysty panemaan yli neljäkymppisiä, se ei tarkoita etteivät muut miehet siihen kykenisi. SZulla on todennäk. jotain häikkää sun korvien välissä - ei siitä sen enempää. Mun mies rakastelee kanssani vaikka joka päivä ja olen 47 vuotias. Ja mä melkein voisin lyödä vetoa, että monet miehet katsoo mua vieläkin. Eikä tämä ole mitään itsekehua. Sun kanssasi en olisi isostakaan maksusta !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme