Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo rupsahtaa!!

Vierailija
13.10.2013 |

Hei,

Ehkäpä tämä on oikea sivusto tähän, mitä voin tehdä?!?.. Meillä on toi kaksivuotias tossa, se kyllä kasvaa ja kaikki on OK, mut toi vaimo tuppaa rupsahtamaan!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:32"]

Hei, ymmärrän sua. Kukaan mies ei oikeasti kykene rakastamaan yli 30-vuotiasta naista. Se kuka muuta väittää on itsepetoksen mestari. Nainen alkaa rupsahtaa noin 24 vuotiaana ja nelikymppistä on tosi vaikeaa, ellei mahdoton enää panna. Oma ikä ei siihen vaikuta. Itse olen 52 vuotias enkä voisi kuvitella seksiä yli 35 vuotiaan kanssa. Tämä asia on tabu ja saa naiset raivoihinsa mutta totuus on että harva yli 25 vuotias enää panettaa ketään miestä. Synnyttäneet menettää sex appealinsa vielä nopeammin.

[/quote]

Heh, hyvä, että kurttuvaarilla on mielikuvitustyttöystäviä. Pysyt sitten paremmin kotona, etkä ole katukuvaa rumentamassa.

Vierailija
62/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten rupsahtamiseen liittyvät provot suututtavat av-mammoja aina eniten. Miksiköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rups rups

Vierailija
64/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nykyisen mieheni kolmekymppisenä kahden lapsen äitinä, ojakkoon joutui parikymppinen tyttöystävä joka oli jo haaveillut avioliitosta. Nyt minulla on neljä lasta ja olen nelikymppinen. Edelleen jaksaa mies huomauttaa että olen hyvännäköinen. Niin olenkin. Meillä kaikilla on erillainen perimä ja elämäntavat. Mun mies on rupsahtanut aikojen kuluessa, maha on kuin raskaana olisi ja yläkroppa vetäytynyt etukenoon, harmaatakin ilmestynyt ohimoille. Ei haittaa, rakastan häntä jos mahdollista enemmän kuin koskaan aiemmin. Parempaa isää ja puolisoa en olisi voinut rinnalleni toivoa ja vaikka hän lupaava oli alussakin niin isommaksi aarteeksi on osoittautunut. 

Koska olen raskaana ollut kahdesti suhteemme aikana olen pyöristynyt ja laihtunut, näky ei aina ole ollut kovin ihana. Mieheni on tähän sanonut että se on hänen mielestään mielenkiintoista ja normaalia että naisen vartalo muuttuu. Ei se ole vaikuttanut haluihin millään tavalla.

Vierailija
65/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 16:20"]

Nämä naisten rupsahtamiseen liittyvät provot suututtavat av-mammoja aina eniten. Miksiköhän?

[/quote]

Koska epäoikeudenmukaisuus raivostuttaa. Naiset ovat muutakin kuin silmänruokaa miehille, ja miehetkin rupsahtavat - usein pahemminkin.

Vierailija
66/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ymmärrän sua. Kukaan mies ei oikeasti kykene rakastamaan yli 30-vuotiasta naista. Se kuka muuta väittää on itsepetoksen mestari. Nainen alkaa rupsahtaa noin 24 vuotiaana ja nelikymppistä on tosi vaikeaa, ellei mahdoton enää panna. Oma ikä ei siihen vaikuta. Itse olen 52 vuotias enkä voisi kuvitella seksiä yli 35 vuotiaan kanssa. Tämä asia on tabu ja saa naiset raivoihinsa mutta totuus on että harva yli 25 vuotias enää panettaa ketään miestä. Synnyttäneet menettää sex appealinsa vielä nopeammin.

[/quote]

Kuinkakohan monen naisen unelma on 52v mies? Oot vanhempi kuin mun isä, ällöttää pelkkä ajatuskin.

Vierailija
67/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provohan tämä on ja huono sellainen... Mutta silti minusta on outoa että kaikki viestit joissa puoliso harmittelee naisensa/miehen ulkönäköä lihomista ym. heti lytätään.

Kyllä ihminen tarvitsee myös fyysistä vetovoimaa puolisoaan kohtaan ja kyllähän se harmittaa jos toinen kamalasti lihoo, ei huolehdi ulkonäöstään ja terveydestään. Ei se silti tarkoita etteikö toista rakastaisi. Tuntuu että tämä aihe on tabu josta ei saisi puhua ilman että heti on kamala ihminen.

Vierailija
68/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vai mies ei voi harrastaa seksiä yli nelikymppisen naisen kanssa. No sepä harmillista. Sille miehelle. :D

Vierailija
69/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ewwwww....52-vuotias vanhus....

T: 23-v

[/quote]

Vierailija
70/70 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kovin vaikea hyväksyä vanhenemista ja miesten kiinnostuksen haihtumista, kun nuoruusvuodet on saanut tottua prinsessana olemiseen. Sitten uskotellaan itselle, että kyllä miehet vieläkin minua entiseen tapaan katselevat. On myös suorastaan hienoa naureskella miesten eturauhasvaivoille (siis todellakin naureskella toisen sairaudelle, edes vitsillä?) ja fantasioida Sinkkuelämästä opitulla puumailulla. Kaikesta huolimatta en lakkaa ihmettelemästä lähinnä sitä, miten ketään viisikymppistä kiinnostaa, miten hän vertautuu johonkin teini-ikäisiin tyttöihin?

Miehille vanheneminen on helppoa, sillä juuri kukaan heistä ei koskaan ole saanut elämässä ilmaiseksi mitään sen takia, että sattuu olemaan nuori mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän