Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi

Vierailija
12.10.2013 |

omalla nimelläsi kellekään missään muualla.

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otetaa sillon tällön milking table esiin. Penishieronta siinä loppuun asti. ;)

Ei mikään erityisen extreme juttu mutta luulen että hyvin harva on ikinä edes kokeillu kun meillä sitä on välillä aika useinkin.

122/181 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lissuu kirjoitti:

Harrastamme parinvaihtoa ja kolmansia pyöriä. Mieheni kiihottuu kun näkee toisen miehen panevan minua. Hän haluaa heti liukkaille kun vieras on laskenut lastina sisääni. Meillä käy viikonloppuisin muita pareja kylässä. Joskus olen miettinyt mitähän naapurit ajattelevat. Vaikka asumme omakotitalossa olemme monesti ulkona paljulemassa ja kesällä terassilla monesti naimassakin.

Olen kade minä olisin vaikka valmis maksamaan siitä että avovaimo naisi jonkun toisen kanssa ja minä saisin katsoa tai edes kuunella miten avovaimo vikisee. Tai kävisi edes vieraissa ja tulisi spermaisen pillun kanssa kotiin ja pääsisin liukkaille mutta ei. Avokki ei halua.

Tää on fantasiana mahtava, mutta uskotko että pystyisit tositilanteessa viemään sen läpi? Lisäksi kumin käyttö vieraan kanssa olisi välttämätöntä.

t. samaa mietiskellyt 

Ollaan vaimon kanssa 24v.

Minun kaverit on ollut meidän kanssa sängyssä vaimoa naimassa kanssani jo pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olimme kahdestaan kotona niin puoliso yllätti minut täysin. Olimme olleet läheisissä tunnelmissa koko päivän. Sitten illalla saunan jälkeen vaimo meni kylppäriin ja tuli sieltä seksikkäät pitsi hepeneet päällä. Heti alkoi kutsumaan minua isiksi ja keikisteli edessäni. Innostuin heti tästä ja sittenhän leikimme pitkän kaavan mukaan ja vaimokin oli huomattavasti estottomampi kuin ennen. Lopussa vielä pannessamme sanoi että haluaa isin laukevan pikkupimppiin ja siittävän. Hoki kuinka haluaa isin spermat pikkupimppiin ja hetkessä minä laukesinkin. Tuo oli mahtava ilta.

Vierailija
124/181 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aviollinen seksielämämme on ihan tappavan tylsää. Vaimoni makaa ääneti ja liikkumatta sängyssä lahnana ja odottaa, että minä ensin hoitelen hänen orgasminsa joko suulla tai käsin. Tämän jälkeen hoitelen itseni yhtymällä häneen pikaisesti edelleen ilman minkäänlaista elettä häneltä. Hänellä ei ole kiinnostusta puhua seksin laadusta ja vaikuttaa olevan tyytyväinen tilanteeseen. Olen varovasti useaan kertaan kertonut kertonut mistä pidän, mutta hänellä ei ole mielenkiintoa kehittää seksielämäämme. Hän ole koskaan vielä ottanut yhdestäkään toiveistani vinkkiä. Tällä samalla kaavalla on menty viimeiset kymmenen vuotta.

Vierailija
125/181 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset strap-onilla miehen panemiset, naamalle pissaamiset ja ryhmäseksit kehtaan kertoa ihan normaalisti kavereille, mutta jostain syystä sellaisia ei kehtaa kertoa, jos on antanut miehen panna täysillä suuhun, saanut piiskaa kun on syönyt herkkuja, antaa aina kun mies haluaa tai tykkää herätä yöllä siihen, että mies alkaa (unissaan) panemaan.

Tuollaisten juttujen kertojaa pidetään helposti jonain epäfeministisenä, alistuvana raukkana joka ei tajua surkeaa tilannettaan, joten olen mieluummin hiljaa.

Vierailija
126/181 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme seksiä julkisilla paikalla autossa. Esim. Suihinottoa ruuhkaliikenteessä Helsingissä ja lukuisten kauppakeskusten parkkihalleissa.

Vierailija
127/181 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T&M...

Vierailija
128/181 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että joskus sidon kumppanini tiukasti kiinni tolppaan, kädet selän taakse ja suuhun gägi.

Vierailija
129/181 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että seksimme on minulle kuin henkistä väkivaltaa. Mies ei koskaan halua panostaa minun nautintooni ja jään lähes aina ilman orgasmia. Nyt viimeisin on ollut hänen ihastumisensa. Se on oikeastaan se ja sama kuka siinä häntä hoitelisi kun ajatukset ovat selvästi jonkun muun luona. Olen tämän kaiken myötä hävittänyt naiseuteni ja olen aivan loppu koko kuvioon. Haluaisin niin kokea että minua halutaan eikä niin että pilluani halutaan.

N34

Vierailija
130/181 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan seksi asioista, siis fantasioistamme, emme puhu oikeastaan kenenkään suhteemme ulkopuolisen kanssa. Olisi oikeasti aika kiva jos olisi sellainen ystäväpariskunta jonka kanssa voisi sekstailla yhdessä. En tarkoita parinvaihtoa vaan seksikokemusten jakamista ja vaikka sekstailua samassa huoneessa. M31N29

Olisi kyllä kiva tutustua kaltasiinne ihaniin ihmisiin.

T. M 44N28

Tässä selkeästi ihan vaan teidän miesten fantasiat mutta kiva kun ootte noihin nimimerkkeihin liittäneet naisetkin "mukaan". Veikkaan, että turpaan tulis kotona tuollaisten ehdottelusta. :D

Vierailija
131/181 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aikamoinen määrä käsirautoja ja muita sidontavälineitä. :D

Vierailija
132/181 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En kyllä keksi mitään, mitä en uskaltaisi kertoa. Tykkään alistua, meillä on repullinen leluja ja mies käyttää kaikkia reikiäni halujensa mukaan. Nautin joka sekunnista enkä ymmärrä, mitä hävettävää siinä muka olisi.

Vierailija
133/181 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nämä mitään hardcorea ole, mutta en nyt silti muille huutele:

-Strapon leikit

-"Kolmen kimppa", jossa kolmas pyörä on dildo tai imukuppidildo

Jälkimmäisestä fantasioidaan molemmat että joskus olisi ihan oikea mies kolmantena. Ehkä joskus voi toteutua, ehkä ei.

Vierailija
134/181 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nykyään nahkasta tehty pieni vitsa, jolla pikkuisen ( en lujasti) piiskaan vaimoa useinkin pepulle ja takaa jalkojen väliinkin sopivasti kun makaamme kyljittäin ja hyväilemme kaikkialta. Hän hieroo klitoristaan kovaa kaluani vasten samalla ja kiihottuu , ääntelee ja voihkii jo. Joskus vielä nuolen hänelle yhden orgasmin hitaasti ennen kuin työnnyn sisään päältä tyyny vaimon pepun alla. Hän antautuu ihanasti siihen. Joskus hän nousee päälle myös. Hän välillä piiskaa sopivasti minua pepulle kun nain häntä päältä. Se on ihanan kiihottavaa hänenkin mielestään kun voihkin siitä. Joskus käytän värisevää penisrengasta ja se tekee hyvää molemmille. Vaimo kiihottuu lisää ja lisää sen hieroessa klitorista. Välillä työnnän sormea hänen pepöpuunsa vähän. Sitten on ihanaa tuntea ja kuulla kun hän laukeaa alla ja antaa itsekin tulla.. Olenne rakastelleet yhdessä jo 35 vuotta. Nykyisin noin kaksi kertaa viikossa yleensä.

Olen kokeillut myös nyt piiskata vaimoa hiukan , kun hän nai minua päältä.Se kiihottaa kuulemma ihanasti aina, kun se osuu vähän "sinne" asti.

Onko kenelläkään tällaista vastaavaa leikkiä pikku piiskalla molemmin puolin? Siis ei ruoskintaa.

Onko kokemuksia tällaisesta? Kertokaa millaisia........

Vierailija
135/181 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nykyään nahkasta tehty pieni vitsa, jolla pikkuisen ( en lujasti) piiskaan vaimoa useinkin pepulle ja takaa jalkojen väliinkin sopivasti kun makaamme kyljittäin ja hyväilemme kaikkialta. Hän hieroo klitoristaan kovaa kaluani vasten samalla ja kiihottuu , ääntelee ja voihkii jo. Joskus vielä nuolen hänelle yhden orgasmin hitaasti ennen kuin työnnyn sisään päältä tyyny vaimon pepun alla. Hän antautuu ihanasti siihen. Joskus hän nousee päälle myös. Hän välillä piiskaa sopivasti minua pepulle kun nain häntä päältä. Se on ihanan kiihottavaa hänenkin mielestään kun voihkin siitä. Joskus käytän värisevää penisrengasta ja se tekee hyvää molemmille. Vaimo kiihottuu lisää ja lisää sen hieroessa klitorista. Välillä työnnän sormea hänen pepöpuunsa vähän. Sitten on ihanaa tuntea ja kuulla kun hän laukeaa alla ja antaa itsekin tulla.. Olenne rakastelleet yhdessä jo 35 vuotta. Nykyisin noin kaksi kertaa viikossa yleensä.

Pikku piiskaus alkoi joskus kauan sitten eräänä syysyönä, kun tuli puheeksi alastomina, rakastelua aloitellessamme, että sellainen voisi kumpaakin kiihottaa. Hain sitten heti  takapihan koivusta puoliksi alastomana pienet vitsat ja vaimo kiihottui niistä alusta alkaen jo ihanasti, kun makasi sängyssä alasti vatsallaan  peppu pystyssä jalat auki vähän. Muistamme sen vieläkin .Pian hankimme sitten pienen piiskan...Emme ole mitään sm-ihmisiä kuitenkaan. Tuo vain tuntuu juuri ihanalle. Suosittelen kokeilemaan joskus...Tänään aamulla viimeksi teimme sitä. Emme ole koskaan kertoneet tätä kenellekään ystäville emmekä kerro.

Tää paitsi meillä se oon kyllä minä joka sen vitsan käy koivusta hakemassa ja aina jännittää niin hitosti näkeekö naapurit kun kekkuloin pihalla puolialasti. Sitten sidon vielä vitsan kiinni kauniilla nauhalla ja sitten kipin kapin takaisin makkariin ja polvilleen aviomiehen eteen ja vitsan ojennus hänelle. Hän mittailee vitsaa hitaasti käsillään (pituus, taipuisuus, paksuus) samalla kun polvillani valkoisessa yöpaidassani pitkät hiukset olkapään yli valuen "tunnustan syntini" eli kerron kaikki asiat missä oon päivän aikana mokannut, sanonut ja tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä ja pyydän anteeksi.

Olen jo oppinut, että vitsan on syytä olla riittävän paksu tekoihin nähden: kerran mies ei ollut tyytyväinen, taittoi vitsan polveaan vasten ja heitti sen takkaan. Silloin sain ensimmäistä kertaa elämässäni kunnolla vyöstä. En ole ikinä elämässäni vikissyt niin. Olin jo ihan lähellä antaa periksi ja sanoa turvasanan, mutta sitten mies työntyikin yllättäin kuumana valuvaan pimppiini kipeitä pakaroitani kourillaan puristellen, ja jostain syystä laukesin heti täristen. Mies ei välittänyt laukeamisestani muuten paitsi läimäisi minua mojovasti pepulle ja panna rynkytti pohjaan saakka loppuun asti vikinästäni välittämättä. Oli paikat hellänä vielä seuraavanakin päivänä.

Jos mies on vitsaan tyytyväinen (onpa joskus "synnintunnustuksen" jälkeen jopa nypännyt siitä pari oksaa pois ja sanonut, että nämä ovat niin pieniä rikkeitä etten näistä rankaise), riisun yöpaitani ja käyn nätisti peppu tarjolla nojalleni sängyn laitaa vasten ja mies antaa piiskaa sopivaksi katsomansa määrän, yleensä sen verran, että multa pääsee pieni itku, ja panee sitten mielensä mukaan, joskus illan kuluessa myös suuhun ja (mun kipeään) peppuun jos on sillä päällä. Molemmat ollaan koko touhun ajan ihan älyttömän kiihottuneita, mutta en silti ikinä kertois tätä kenellekään.

Vierailija
136/181 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakikumpanini halusi kokeilla olla maksullinen nainen. Haimne ilmoituksella halukasta miestä. Valkkasimme lähes sadasta miehestä sopivan ja cuckold-hengessö samssa hotelli huoneessa mies maksoi naiselleni ja nussi upeaa kumppaniani silmieni edessä. Miehen lähdettyä otin vielä ihan himokkaana naiseni takaapäin, myös naiseni oli ihan liekeissä koko illan...

Vierailija
137/181 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää panna mua strap-onilla pyllyyn. Minusta on kiihottavaa alistua ja olla hänen pantavana. Kuuluu meillä vakiosettiin.

M39

Vierailija
138/181 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suht normaalia. Kolmas mies on panemassa (dildoja muutama) vaimoa ja vaimo kuvittelee samaan aikaan saavansa vierasta / vieraita miehiä.

Välillä silmät peitettynä, välillä ei.

Minä sitten vaimon orgasmin jälkeen panen vieraissa käyneen vaimon enemmän vähemmän rajusti.

Jos olen ollut pidempään työmatkalla niin usein keskustelemme millaisia hyvännäköisiä naisia olen tavannut matkallani, kuvailen niitä vaimolleni ja kerron mitä olisin sellaiselle halunnut tehdä.

Vierailija
139/181 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tykkää panna mua strap-onilla pyllyyn. Minusta on kiihottavaa alistua ja olla hänen pantavana. Kuuluu meillä vakiosettiin.

M39

Oletko kokeillut viellä suukapula dildoa?

Vierailija
140/181 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran valot makkarissa päälle kesken touhujen. Sanomista tuli