Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi
Kommentit (181)
Mielenkiintoinen ketju. Harmi ku niin pitkä ja vanha. Ehkä joku vois aloittaa kokonaan uuden..
Meillä ei ole ollut seksiä 9 vuoteen. Vaimo ei ole riisunut seksin aikana yöpaitaa 20 v aikana, ei halua että nuolen tai kosken paljaisiin rintoihin.
M 59 v kirjoitti:
Meillä ei ole ollut seksiä 9 vuoteen. Vaimo ei ole riisunut seksin aikana yöpaitaa 20 v aikana, ei halua että nuolen tai kosken paljaisiin rintoihin.
Sääliksi käy sinua. Voi luoja...vaihda akka parempaan. Mä taas saan tehdä mitä vaan, myös kakkosta saisin mutta en halua, homojen hommaa.
Harrastamme parinvaihtoa ja kolmansia pyöriä. Mieheni kiihottuu kun näkee toisen miehen panevan minua. Hän haluaa heti liukkaille kun vieras on laskenut lastina sisääni. Meillä käy viikonloppuisin muita pareja kylässä. Joskus olen miettinyt mitähän naapurit ajattelevat. Vaikka asumme omakotitalossa olemme monesti ulkona paljulemassa ja kesällä terassilla monesti naimassakin.
M 59 v kirjoitti:
Tosi surullista. :(
Luulen, että vaimollasi on melkoisen paha ongelma vartalonsa suhteen. Hänen pitäisi jotenkin oppia hyväksymään itsensä ja huomata, että sinua kiihottaisi katsella ja koskea hänen vartaloaan.
Ja näitä tarinoita täällä kertoessa kannattaa muistaa, että kaikki ei ole niin anonyymiä kuin kuvitellaan...
Tuo aiemmin tässä ketjussa ollut piiskausjuttu kiihottaa mua. Pitäisi varmaan yrittää kokeilla vaimon kanssa. Voisi ehkä suostuakin? Kun vielä itsekin saisi piiskaa kun nain niin huh...
Onko muilla kokemuksia tuollaisesta vähän pienemmästä piiskaamisesta, joka ei ole varsinaista sm-meininkiä?Miten teette sitä? Kiihottuuko nainen siitä?Millä piiskaatte?
Meillä leikkinä toimii ns. "ignorance". Eli toinen on muka täysin tietämätön siitä toisesta ja sen tekemisestä. Tai ei ehkä tietoinen, mutta että "ei voisi vähempää kiinnostaa" -asenne. Esimerkiksi nainen menee istumaan haarat levällään sohvalle ja alkaa tehdä jotain, lukea lehteä, meikata, mitä tahansa. Ei kiinnitä mitään huomiota siihen, että mies tulee ja nuolee. Aivan kuin mitään ei tapahtuisi. Ei edes katso siihen suuntaan. Toimii myös toisinpäin, että mies vaikka kaikessa rauhassa ajaa partaansa peilin ääressä ja samalla nainen ottaa poskeen. Mies on kuin ei huomaisikaan.
Toimii molemmin päin. Kokeilkaa!
Pystyn puhumaan avoimesti seksielämästämme ja usein näistä asioista pariskuntailtamissa kavereiden kanssa juttelemmekin. On kuitenkin yksi asia, josta en ikinä kehtaa puhua, eikä miesystäväkään saa tästä kertoa kenellekkään. Minua kiihottaa valtavasti erilaisten lakkien päässä pitäminen kun ratsastan miehelläni. Etenkin armeijan koppalakit ovat parhaita. Neuvostohenkiset eritoten.
En tiedä miksi tämä nolottaa minua ihan valtavasti.
Ihmettelen näitä, jotka ovat tulleet tähänkin ketjuun kertomaan, että ei kuulu muille, mitä meidän lakanoissamme tapahtuu. Kehtaan arvella, että tuskin paljon mitään.
Asiaan: meillä ei järisyttäviä ihmeellisyyksiä, mutta joskus nuolen vaimoni peppua. Siitä ei paljon puhuta. Minä olen joskus pitänyt naidessamme naistenvaatteita, mutta toisaalta, näkeväthän lähiomaiset ne vaatteet muutoinkin. Eli aika vähän mitään kummallista. Joskus vaimo pissasi päälleni suihkussa, mikä kiihotti minua rajusti. Hän ei niinkään innostunut.
Lissuu kirjoitti:
Harrastamme parinvaihtoa ja kolmansia pyöriä. Mieheni kiihottuu kun näkee toisen miehen panevan minua. Hän haluaa heti liukkaille kun vieras on laskenut lastina sisääni. Meillä käy viikonloppuisin muita pareja kylässä. Joskus olen miettinyt mitähän naapurit ajattelevat. Vaikka asumme omakotitalossa olemme monesti ulkona paljulemassa ja kesällä terassilla monesti naimassakin.
Olen kade minä olisin vaikka valmis maksamaan siitä että avovaimo naisi jonkun toisen kanssa ja minä saisin katsoa tai edes kuunella miten avovaimo vikisee. Tai kävisi edes vieraissa ja tulisi spermaisen pillun kanssa kotiin ja pääsisin liukkaille mutta ei. Avokki ei halua.
Alasti sängyssä nahkarukkaset kädessä hyväilemme ja työntelemme peukaloita toistemme reikiin
En jaksa näitä jo kerrottuja peppupuolen juttuja mainita tai pikkualistamisia, kun niin moni muukin niitä tuntuu harrastavan. Ei näitä joka kerta meillä harrasteta, mutta usein silloin kun on riittävästi aikaa.
Itse miehenä kiihotun lisäksi siitä, että naiseni kiusaa ja alistaa minua vaatteet päällä ja itse olen jo täysin alasti. Esimerkiksi makaan käskytettynä lattialla alasti ja naiseni tulee kyykkyyn korkokengät jalassa ja tiukat farkut päällä kyykkimään naamalleni ja samaan aikaan kiusaa vehjettäni.
Mies alistaa minut kotiorjaksi, jonka tehtävä on totella kaikessa isäntää. Kotiorja voi vaikkapa tiskata pelkissä stayupeissa samalla kun isäntä panee per see seen. Joskus minut alistetaan konttaamasn ja ryömimään lattialla kaulapanta kaulassa ja nuolemaan lattialle roiskuneen pil lu mehut.
Minulla on aika voimakas sukka/sukkisfetissi ja joskus laitankin kotona jalkaan sukkahousut tai stayupit ihan vain kotiverkkareiden alle. Vaimo sitten huomaa tämän ja rankaisee "pikku hinttaria" sträppärillä tai sauvalla. Ihan siis semmosta kunnon alistusta. Joskus joudun pukemaan vielä rintsikat, korkkarit ja hameenkin. Tähän liittyy joskus myös sitomista ja sauvan imemistäkin. Tämä on meidän salainen pikku pervoiluleikki jota en ikinä kertoisi kellekään kasvotusten :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika voimakas sukka/sukkisfetissi ja joskus laitankin kotona jalkaan sukkahousut tai stayupit ihan vain kotiverkkareiden alle. Vaimo sitten huomaa tämän ja rankaisee "pikku hinttaria" sträppärillä tai sauvalla. Ihan siis semmosta kunnon alistusta. Joskus joudun pukemaan vielä rintsikat, korkkarit ja hameenkin. Tähän liittyy joskus myös sitomista ja sauvan imemistäkin. Tämä on meidän salainen pikku pervoiluleikki jota en ikinä kertoisi kellekään kasvotusten :D
Tykkään tällaisista
Vierailija kirjoitti:
Lissuu kirjoitti:
Olen kade minä olisin vaikka valmis maksamaan siitä että avovaimo naisi jonkun toisen kanssa ja minä saisin katsoa tai edes kuunella miten avovaimo vikisee. Tai kävisi edes vieraissa ja tulisi spermaisen pillun kanssa kotiin ja pääsisin liukkaille mutta ei. Avokki ei halua.
Tää on fantasiana mahtava, mutta uskotko että pystyisit tositilanteessa viemään sen läpi? Lisäksi kumin käyttö vieraan kanssa olisi välttämätöntä.
t. samaa mietiskellyt
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää, että käytän nahkahanskoja...
Panohanskat... nahkaiset, mustat kynsikkäät
Nuolen vaimoni pyllynreikää ja hän tykkää siitä.