Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit huutelee "wou ou ouuuuu" ja "wuhuuuu" päivittäin

Vierailija
05.09.2020 |

Kuinka typerä voi olla, että täytyy joka ikinen päivä huudella tuollaista? Mitä hemmettiä?

t. olen muuttamassa

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne panee

Vierailija
2/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Varmaan joku penkkiurheilupelle. Woohoo! Voi vttu! Yes! Täysillä huutaen toki aina.

Vierailija
4/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kivaa!

On kivaa yötä päivää kun möykätään niin paljon kun mahdollista. Apinoita.

Vierailija
5/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä samat naapurit? Täällä naapurin muija ja lapsenlapsensa käyvät päivittän ulkona ja kumpikin pitää tuollaista mölinää. Lapsi on jotain 2v ja huudahtelee äää ööö uuu huu hii. Käsittääkseni hän ei osaa vielä juurikaan puhua. Eikä siinä mitään, mutta tämä nainen vastaa niihin huuteluihin aina samalla tavalla?? Ensin lapsi huutaa hii ja sitten mummo vastaa hiii huu. Ja aina nimenomaan huutamalla. Joka jumalan kerta kun nämä tulevat ovesta ulos, alkaa tämä älytön mölinä.

Vierailija
6/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katsoo 90 päivää morsiamena -ohjelmaa. Sitä ei vain voi katsoa ulvomatta. Kokeilepas itse. 

Vierailija
7/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä samat naapurit? Täällä naapurin muija ja lapsenlapsensa käyvät päivittän ulkona ja kumpikin pitää tuollaista mölinää. Lapsi on jotain 2v ja huudahtelee äää ööö uuu huu hii. Käsittääkseni hän ei osaa vielä juurikaan puhua. Eikä siinä mitään, mutta tämä nainen vastaa niihin huuteluihin aina samalla tavalla?? Ensin lapsi huutaa hii ja sitten mummo vastaa hiii huu. Ja aina nimenomaan huutamalla. Joka jumalan kerta kun nämä tulevat ovesta ulos, alkaa tämä älytön mölinä.

Tuskin, ei niillä lapsia ole kun bilettävät joka päivä. 

Vierailija
8/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavat jotain. Ne on yleensä idiootteja aaveemammoja ja niiden miehiä.

Vierailija
9/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naapureilla on kesämökki minun mökkini naapurissa.

Voin kertoa, että ko suvun kaikki kolme sukupolvea huutaa ja ölisee samalla lailla,non stop, täyttä kurkkua ja tutikausia putkeen. Se on niillä geeneissä.

Vierailija
10/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se katsoo 90 päivää morsiamena -ohjelmaa. Sitä ei vain voi katsoa ulvomatta. Kokeilepas itse. 

Ap:n naapuri ilmoittautui.

Vierailija
11/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n naapuri ilmoittautui.

Juu, täällä ollaan. Eilen katsoin Katiska-dokumenttia ja siinäkin ulvoin tuskasta ja turhautumisesta, miten tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. 

Ap, tule toki ensi kerralla käymään, niin katsotaan yhdessä. 

Vierailija
12/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja eduskunnan kyselytunnillekin eilen naureskelin täällä hysteerisenä. Ai että! Juu, minulla ei ole elämää.. :D 

Vierailija
13/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huutelee "ALOOOOO" ja "ÄH UH HÄH" tms. Ja sitten kolistellaan läpi yön. Ja herätys 10 maissa ja heti "ALOOOOO HUH ÄH HÄH"

Vierailija
14/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä huutelee "ALOOOOO" ja "ÄH UH HÄH" tms. Ja sitten kolistellaan läpi yön. Ja herätys 10 maissa ja heti "ALOOOOO HUH ÄH HÄH"

"Alooooo" tyyppistä kuuluu myös täällä, erilaisia möykkäysvariaatioita. Hyvä luoja kuinka rasittavaa. Olisivat edes yhden päivän hiljaa, mutta ei.

Vierailija
15/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutkohan meistä? Ja meidän naapuri muutti just...🤔

Meillä on usein kivaa miehen kanssa ja reagoidaan juttuihin!

Vierailija
16/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajilta kysyisin, ettekö te koskaan naura tai huudahtele tai muulla tavoin ilmaise tunteitanne kotona? Minä olen masentunut ihminen, mutta silti minulla on elämässä tällaisia ilon pilkahduksia. Millaista elämää te vietätte, jos ette koskaan koe tällaisia hetkiä? 

Vierailija
17/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajilta kysyisin, ettekö te koskaan naura tai huudahtele tai muulla tavoin ilmaise tunteitanne kotona? Minä olen masentunut ihminen, mutta silti minulla on elämässä tällaisia ilon pilkahduksia. Millaista elämää te vietätte, jos ette koskaan koe tällaisia hetkiä? 

Voihan sitä nauraa, mutta tarvitseeko päivittäin täyttä kurkkua huutaa woooou ouuuu ja wuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu? 

Vierailija
18/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit imee huutamiskulttuurin telkkariohjelmista. Pakko minunkin kun nekin siellä suuressa maailmassa. Ja kuulee kaikki miten hyvä tyyppi oon!

Vierailija
19/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko aasialaisia? Meillä oli edellisessä asunnossa naapurissa heitä, ja aivan erikoinen tyyli päästää noita kiekaisuja - ilmeisesti jotakin huomionhakua. Ja aivan aikusia ihmisiä. Minäkin kerran juttelin rouvan kanssa pihassa, kerroin jonkun positiivisen tapahtuman, ja saman tien tuota wouw-wouw-ulinaa. Olin hetken hiljaa, tuijotin ja lähdin pois sanomatta sanaakaan.

Vierailija
20/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä nauraa, mutta tarvitseeko päivittäin täyttä kurkkua huutaa woooou ouuuu ja wuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu? 

No en minä nyt kurkku suorana huudakaan, mutta normaalia puheääntä kovemmalla äänellä kyllä. Jos katsot esimerkiksi Sohvaperunat -ohjelmaa, eikö sen kaltainen "voi ei, apua" -reagointi ole ihan normaalia? Olen luullut, että kaikki tekevät niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän