Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit huutelee "wou ou ouuuuu" ja "wuhuuuu" päivittäin

Vierailija
05.09.2020 |

Kuinka typerä voi olla, että täytyy joka ikinen päivä huudella tuollaista? Mitä hemmettiä?

t. olen muuttamassa

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajilta kysyisin, ettekö te koskaan naura tai huudahtele tai muulla tavoin ilmaise tunteitanne kotona? Minä olen masentunut ihminen, mutta silti minulla on elämässä tällaisia ilon pilkahduksia. Millaista elämää te vietätte, jos ette koskaan koe tällaisia hetkiä? 

En mä ainakaan koskaan huuda kotona. Nauraa saatan jollekin hauskalle videolle. Kuinka yksinkertainen pitää olla, että huutaa kerrostalossa kuin joku mölyapina? Ei tässä talossa onneksi asu kalluja kun tässä ei ole juurikaan vuokralla asuvia.

Vierailija
22/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajilta kysyisin, ettekö te koskaan naura tai huudahtele tai muulla tavoin ilmaise tunteitanne kotona? Minä olen masentunut ihminen, mutta silti minulla on elämässä tällaisia ilon pilkahduksia. Millaista elämää te vietätte, jos ette koskaan koe tällaisia hetkiä? 

En mä ainakaan koskaan huuda kotona. Nauraa saatan jollekin hauskalle videolle. Kuinka yksinkertainen pitää olla, että huutaa kerrostalossa kuin joku mölyapina? Ei tässä talossa onneksi asu kalluja kun tässä ei ole juurikaan vuokralla asuvia.

En tiedä, millaisesta mölyämisestä tässä nyt puhutaan. Minä puhun nyt sellaisesta reagoinnista, jota näkee esimerkiksi Sohvaperunat -ohjelmassa. Sellainen kyllä ainakin meillä kuuluu välillä naapurista, mutta ei se ole mielestäni häiritsevää vaan normaalia elämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukovat siellä ilmeisesti positiivisia tt-tukipäätöksiä: ajokortti, auto, lastenvaunut, tv, satelliittilautanen, lentoliput synnyinmaahan, pesukone, harrasterahat, koronalisät, sänky, matto..

Vierailija
24/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä nauraa, mutta tarvitseeko päivittäin täyttä kurkkua huutaa woooou ouuuu ja wuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu? 

No en minä nyt kurkku suorana huudakaan, mutta normaalia puheääntä kovemmalla äänellä kyllä. Jos katsot esimerkiksi Sohvaperunat -ohjelmaa, eikö sen kaltainen "voi ei, apua" -reagointi ole ihan normaalia? Olen luullut, että kaikki tekevät niin. 

Mikään ”voi ei apua” ei kuulu koko talon läpi. Siinä tarvitaan kunnon wooohoo palosireeniä.

Vierailija
26/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä nauraa, mutta tarvitseeko päivittäin täyttä kurkkua huutaa woooou ouuuu ja wuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu? 

No en minä nyt kurkku suorana huudakaan, mutta normaalia puheääntä kovemmalla äänellä kyllä. Jos katsot esimerkiksi Sohvaperunat -ohjelmaa, eikö sen kaltainen "voi ei, apua" -reagointi ole ihan normaalia? Olen luullut, että kaikki tekevät niin. 

A. En edes katso tuollaisia tv-ohjelmia.

B. Ei tulisi mieleenkään huudella kotona noin. Se ei ole normaalia. Pidän todella junttina ja vähä-älyisenä sellaista huutelevaa ihmistä.

Vierailija
27/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ”voi ei apua” ei kuulu koko talon läpi. Siinä tarvitaan kunnon wooohoo palosireeniä.

Ai nyt se kuuluikin jo koko talon läpi. Aloituksessa sanottiin vain, että naapurista kuuluu tällainen ääni. Meillä kuuluu joskus naapurista ihan tavallinen puheäänikin, jos vain seisoo sopivassa kohdassa. 

Vierailija
28/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölistään vähän oudosti välillä, sori siitä. Ollaan silti suht normaaleja. Olen ajatellut että eipä täällä kerrostalossa tarvitse hiljaa olla kun yläkerran lapsiperhe terrorisoi päivin ja öin töminällä, juoksemisella ja kiljunnalla. Rappukäytävässä pitää ravata koko ajan, paiskoa ovia ja kiljua. En aio itsekään olla hiljaa. En sentään hypi tasajalkaa kämpässä enkä kanta-astu, en ole niin kettumainen kus-pää.

Vierailija
29/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B. Ei tulisi mieleenkään huudella kotona noin. Se ei ole normaalia. Pidän todella junttina ja vähä-älyisenä sellaista huutelevaa ihmistä.

Eli et ole katsonut tätä ohjelmaa, mutta silti tiedät, millä tavalla siinä huudetaan ja millaisia ihmisiä siinä on. :D Näinpä tietysti. 

Vierailija
30/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole katsonut tätä ohjelmaa, mutta silti tiedät, millä tavalla siinä huudetaan ja millaisia ihmisiä siinä on. :D Näinpä tietysti. 

Ei vaan

A. En katso tuontyyppisiä tv-ohjelmia ollenkaan.

B. Pidän junttina ja vähä-älyisenä jokaista, joka mölyää ja huutelee kotonaan, tai missään muuallakaan.

Vierailija
31/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naapuri huutaa joka päivä ihan täysillä ja monta kertaa F*CK YOUUUU. Siis aikuinen mies ja oikein karjuu. Säälittävä pelle. Aikuinen mies pelaa jotain räiskintäpeliä ja karjuu joka päivä, voiko olla säälittävämpää.

Vierailija
32/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan

A. En katso tuontyyppisiä tv-ohjelmia ollenkaan.

B. Pidän junttina ja vähä-älyisenä jokaista, joka mölyää ja huutelee kotonaan, tai missään muuallakaan.

Minua ei kiinnosta pätkääkään, millaisia ohjelmia sinä katsot. Tuo oli esimerkki tähän keskusteluun, että kaikki voisivat nyt suunnilleen ymmärtää, millaisesta reagoinnista tässä nyt puhutaan. Ellet nyt suostu edes pientä pätkää tuota ohjelmaa kurkkaamaan tietääksesi, mitä tarkoitan, keskustelua on turha jatkaa. 

Vierailija
33/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity lajitovereiden mylvintään

Vierailija
34/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naapuri huutaa joka päivä ihan täysillä ja monta kertaa F*CK YOUUUU. Siis aikuinen mies ja oikein karjuu. Säälittävä pelle. Aikuinen mies pelaa jotain räiskintäpeliä ja karjuu joka päivä, voiko olla säälittävämpää.

Osta sinäkin pelikonsoli ja liity iloisten pelaajien riemuisaan joukkoon! Elämässä pitää olla jotain kivaakin. Ankeuttajillekin soisin iloisempaa täytettä elämään.

Minua ei häiritse normaalit elämisen äänet, siivoamisesta kuuluva meteli, imurin huuto ja kolina, pesukoneen linkous, konsolipelaavat naapurit, satunnaiset huudahdukset, perheriidat, bileet, koirien haukkumiset kerrostalossa. Jos haluaisin hipihiljaisuutta, muuttaisin omakotitaloon harvaan asutulle alueelle.

Vierailija
35/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannaan ne kyseen.

Vierailija
36/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä puhuta musta? Pelaan tietskalla ja joskus huudan todella, siis todella kovalla äänellä KUOLE! KUOLE! tai MÄ KUOLEN!! ja tietysti kirosanoja..

Vierailija
37/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laulan täyttä kurkkua joka päivä ja asun kerrostalossa.

Vierailija
38/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kesällä uuden naapurin, parikymppisen tytön, joka viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa parvekkeella. Todella usein hän pitää siellä sellaista ihmeellistä UMMAMMAA-OLLALLAA-UUUUAAAUUII -hoilotusta. Siis jopa samaan aikaan kun kaverit juttelevat vieressä, tämä tyttö lallattaa taustalla itsekseen. Hän vaikuttaa kuitenkin muuten ihan normaalilta, joten olen ihmetellyt tätä. Luulisi että niitä kavereitakin ärsyttäisi tuollainen?

Vierailija
39/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä puhuta musta? Pelaan tietskalla ja joskus huudan todella, siis todella kovalla äänellä KUOLE! KUOLE! tai MÄ KUOLEN!! ja tietysti kirosanoja..

No toivottavasti kuolet pian ja naapurisi saavat olla taas rauhassa.

Vierailija
40/49 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo mitään. Antaa huudella. Meillä alakerran juoppo ukko huutaa välillä vaimolleen "saa ta nan huo raa!. yms. Kumpi sit on kivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi