Naapurit huutelee "wou ou ouuuuu" ja "wuhuuuu" päivittäin
Kuinka typerä voi olla, että täytyy joka ikinen päivä huudella tuollaista? Mitä hemmettiä?
t. olen muuttamassa
Kommentit (49)
Jos monessa kerrostalossa on tuollaisia mölyapinoita, alan ymmärtää ihmisiä, joiden mielestä kunnon väki asuu omakotitalossa.
Asutkohan meidän naapurissa? Samanlaista mölyä kuuluu ja hirveää naputtelua (huono äänieristys), myöskin aikamoista kiroilua ajoittain. Taitaa olla jotkut tietokonepelit meneillään tuolla.
No ei kuulosta minulta ja mun mieheltä tämä, mutta anteeksi naapureilleni, jos joskus silloin tällöin joutuvat myöhään illalla kuuntelemaan kirosanoja, "EIIIIII, NOOUUU"-huutoja ja "MITÄH!??"- karjaisuja.
Pelaan iltaisin ja välillä eläydyn liikaa, kun keskityn täysillä vihollisten hakkaamiseen ja sitten kaikki meneekin päin prinkkalaa ja häviän niin saatan huomaamatta huudahtaa jotain tai kiroan surkean tiimikaverin emämokaa. Olen yrittänyt pitää mölyt mahassani.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo mitään. Antaa huudella. Meillä alakerran juoppo ukko huutaa välillä vaimolleen "saa ta nan huo raa!. yms. Kumpi sit on kivempaa.
Jep. Itselläkin kokemusta narkkarinaapuripariskunnasta, jotka pölli toisten omaisuutta, kauppas huumeita yötä myöten, sekavaa porukkaa notkui meidän oven edessä ja riitojen tullessa kuului "haista v*ttu saa*anan h*mo". Sen jälkeen ei tuo naapurin "wuuuuuu" -huutelu niin tunnu miltään. Terkuin tuo, jonka naapuri myös huutelee pelatessaan.
Mulla asuu rapussa joku lapsi joka mölyää niin että rappu raikaa. TTAA TAA TAAA PÖÖ PÄÄ PÖÖ ja tömistää rapussa.
Täällä naapurista kuuluu välillä älä lyööööö yääääää äääää äläääää...
Eipä kivaa kuunneltavaa sekään.
Mies ei ole suomalainen... Koittaa varmaan laittaa tossunsa alle suomalaista nuorta naista. Naisessakin pakko kyllä olla vikaa, kun sietää tuollaista kohtelua.
Tourette voi myös aiheuttaa tälläsiä huuteluita.
Mä muutin koska en jaksanut kuunnella samassa rapussa asuneen penkkiurheilijan eläimellistä mölinää joka helvetin ilta ja yö. Päättelin, että katseli jostain Eurosportilta urheilua ja/tai pelasi jotain urheilupelejä. Ihan ok sinänsä, mutta kun jokaista onnistumista tai epäonnistumista piti kuuluttaa naapureille samalla volyymilla kuin MM95 pippaloissa aikoinaan. Itse piti sitten kuunnella kännykällä musiikkia tai podcastia, että pystyin nukkumaan ja heräämään aikaisin töihin.