Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te "vanhojen" äitien haukkujat ja kauhistelijat

Vierailija
05.09.2020 |

Jokaisen olisi hyvä muistaa, että kaikki eivät todellakaan voi valita milloin lapsen saavat tai saavatko ollenkaan. Se ei ole aina oman päätöksen tai aikataulutuksen asia. Elämä ei aina mene kuten on suunnitellut ja jokaisella on omat elämäntilanteensa. Toivoisin, että aikuisilta ihmisiltä löytyisi ymmärrystä ja hienotunteisuutta sen verran, ettei iän perusteella arvostella kenenkään vanhemmuutta.

Sama tietysti koskee myös nuorten äitien arvostelua. Nyt vaan on viime aikoina pistänyt silmään, että aika ala-arvoisesti keskustellaan esim. yli 40-vuotiaana lapsensa saaneista. Välillä hirvittää miten ilkeitä ja julmia aikuisia ihmisiä maa päällään kantaa. Pelottavinta on, että haukkujat on ilmeisesti itsekin vanhempia. Kiinnittäisin ikää enemmän huomiota siihen millaisen esimerkin toisen ihmisen kohtelusta ja kunnioituksesta omille lapsilleen antaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden epävakauden jälkeen olisin vasta nyt henkisesti kypsä äidiksi. N54

Vierailija
2/6 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisten äitien on hyvä muistaa että on hyvä olla turvaverkot olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole naiselle sopiva aika tehdä mitään, teit miten vaan, aina menee väärin. Energian haaskausta koittaa järkeillä haukkujille että ovat väärässä.

Vierailija
4/6 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuopuksen 38 vuotiaana takana oli 6 vuotta lapsettomuutta.

Ei sitä niin kipeää asiaa kuin lapsettomuus huudella ympäriinsä. Aihe on kipeä.

Minä sain lapset vanhana koska raskautuminen vei vuosia. Ei lapsia tehdä, niitä saadaan jos on saadakseen. Kaikki ei saa. Pidän itseäni onnekkaana, lääkäri oli kertonut että minun on vaikea raskautua.

Vierailija
5/6 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissä kukaan ei ole saanut lapsia nuorena vaan kaikki 35-45 -vuotiaina eikä kukaan ole kuulteni kritisoinut asiaa missään. Varmaan se on, että missä kuplassa kukin elää. Ehkä jossain kauhistellaan ja kritisoidaan sitten.

Vierailija
6/6 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep näin on. Ei todellakaan voi vaikuttaa. Lapseni kuoli kohtuun lähellä laskettua aikaa. Täysin terve lapsi Oli vaan napanuorassa niin paha solmu. Meni kolme vuotta ennen kuin kuopus ilmoitti tulostaan. Olin itse silloin 43. Toista elävää lasta odotettiin yhteensä lähes 9 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi