Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautui henkilökohtaisesti ja sanoi ettei halua jatkaa suhdetta jos en pysty hyväksymään miehen salaisuutta

Vierailija
05.09.2020 |

En olisi koskaan arvannut mutta mies kertoi olleensa autokolarissa nuoruudessa jonka takia miehen jaloissa on metallinpalaset. Ihan uutta mulle. Lääkäri oli epäillyt ettei mies pysty enää kävelemään mutta ihmeen kaupalla parani ja pääsi eroon pyörätuolista. Sängyssä ei olla oltu mutta miten metallipalaset vaikuttaa siihen? Jatkaisitteko suhdetta? Mies on komea ja hyvä mies että en ihan turhaan viitsi erota näin alussa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join lasin vettä. Voidaanko nyt pohtia sitä?

Vierailija
42/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä join lasin vettä. Voidaanko nyt pohtia sitä?

Mikä olo? Ei varmaan kiva juoda metallinpaloja veden seassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin, että AP on itse mies, jolla on metallia jaloissaan, ja tämä on hänen yrityksensä tiristää naisilta rehellinen vastaus siihen, että kelpaisiko. Tai paremminkin vahvistus sille, että jalkojensa takia hän ei kelpaa.

Vierailija
44/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mullakin on metallia jaloissa - molemmissa! Ranteessakin on. Voi hyvä ihme, olenko tehnyt väärin kun en ole ajatellutkaan mainitsevani asiasta treffikumppneille? Kauheaa, mitä olen mennyt salailemaan!

Ap:n pokkis on varmaan 19 (kun ajokorttikin jo on ja 18 ikä on jo kaukanan menneisyydessä :D) ja ap varmaan 17 vuotias. Hän tuntee itsensä kovin arvostetuksi ja luottamuksen arvoiseksi kun tällainen kamala salaisuus "miehen", eli teinipojan menneisyydestä on paljastettu - vain hänelle!

Vanheneminen, josta jokunen jo mainitsi, liittyy tähän siten, että vanhemmiten nivelten kuluessa niitä uusitaan. Laitetaan tekoniveilä polviin ja lonkkiin. Aik-kamala! Kyllä salaisuuksista avautumista on vielä luvassa :D

Vierailija
45/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, metalliset palat vaikuttavat modellakin tavalla.

Metalli imeytyy miehen vereen ja aiheuttaa verenkiertohäiriöitä, esim erektion saaminen on vaikeampaa. Myös öisin metallit jaloissa aiheuttaa leivottomien jalkojen oireryhmää, eli potkii paljon jalkojaan öisin. Myös uudet 5G yhteydet tulevat vaikuttamaan metalliosiin ihmisten sisällä ja ne tulevat saamaan metallin leviämään kehoon yhä enemmän, myös siittiöihin. Jos haluatte lapsia niin näitä metallisoluja kulkeutuu sperman mukana ja aiheuttaa sikiöille mutaatioita, lapset ei synny normaaleina. 5G ja metallipalat myös lähettävät avaruuteen signaaleja aivan uudenlaiselle rodulle, liskoihmisille, jotka saatuaan tarpeeksi signaaleja lähettävät oman armeijan tänne ja he tulevat hakemaan sinut ja miehesti omalle planteetalleensa, jossa ne aikovat palvoa miehesi metallijalkoja ja huutaa ihihihih samalla tanssien miehesi jalkojen ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi