Mies avautui henkilökohtaisesti ja sanoi ettei halua jatkaa suhdetta jos en pysty hyväksymään miehen salaisuutta
En olisi koskaan arvannut mutta mies kertoi olleensa autokolarissa nuoruudessa jonka takia miehen jaloissa on metallinpalaset. Ihan uutta mulle. Lääkäri oli epäillyt ettei mies pysty enää kävelemään mutta ihmeen kaupalla parani ja pääsi eroon pyörätuolista. Sängyssä ei olla oltu mutta miten metallipalaset vaikuttaa siihen? Jatkaisitteko suhdetta? Mies on komea ja hyvä mies että en ihan turhaan viitsi erota näin alussa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo asia nyt olisi kynnyskysymys parisuhteelle?
Provoissa pienetkin asiat on suuria.
Tän on pakko olla huono provo. Mulla on metallia molemmissa jaloissa ja kädessä. Ei muuten hälytä turvatarkastuksissa. Tunnen myös henkilön jolla on jalkaterä amputoitu ja hän kävelee aivan normmaalisti tekojalalla.
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla huono provo. Mulla on metallia molemmissa jaloissa ja kädessä. Ei muuten hälytä turvatarkastuksissa. Tunnen myös henkilön jolla on jalkaterä amputoitu ja hän kävelee aivan normmaalisti tekojalalla.
Tuomitsetko kaikki ajattelevat ihmiset? Mies luottaa muhun ja kertoi henkilökohtaisen asian jota en olisi päällepäin ikinä arvannut. Matkustelua en ole ottanut puheeksi. Mies ei halua jatkaa suhdetta jos metallinpalaset ovat minulle kynnyskysymys mutta eivät ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sen nivelet alkaa narista niin öljyä ajoissa.
Mies kertoi että metallia on polvessa ja nilkoissa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsetko kaikki ajattelevat ihmiset? Mies luottaa muhun ja kertoi henkilökohtaisen asian jota en olisi päällepäin ikinä arvannut. Matkustelua en ole ottanut puheeksi. Mies ei halua jatkaa suhdetta jos metallinpalaset ovat minulle kynnyskysymys mutta eivät ole. ap
Siinä on kaksi kummajaista sitten yhdessä. Miten aiotte selvitä siitä tosiasta, että vanhenette. Vai onko sekin taas uusi ylläri ja ihmetyksen aihe?
Onko se ajanut tieltä humalassa ja kyydissä olleet kuolleet? Eihän tossa mitään tolkkua ole.
Sivustaseuraava kirjoitti:
Vaikutat tunteettomalta ja epäinhimilliseltä. Miksi kyselet typeriä? Liitymme tuohon kuoroon, että ero ehdottamastasi syystä, miehen onnettomuushistorian vuoksi, olisi aivan turha.
Mutta sitävastoin sun tunne-elämä vaikuttaa oudolta kun et osaa arvostaa toisen selviytymistä tiukasta paikasta. Onkohan itselläsi tarpeeksi henkistä kanttia, pitkäaikaiseen ihmissuhteeseen? Etsitkö Keniä, ja olet itse kuin perfect Barbi. Se epäilys tässä taisi monella herätä.
En jaksa kaltaisiasi ihmisiä jotka vaahtoavat jollekin trolleille ääni väpättäen. Uskotko muutenkin ihan kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Sivustaseuraava kirjoitti:
Vaikutat tunteettomalta ja epäinhimilliseltä. Miksi kyselet typeriä? Liitymme tuohon kuoroon, että ero ehdottamastasi syystä, miehen onnettomuushistorian vuoksi, olisi aivan turha.
Mutta sitävastoin sun tunne-elämä vaikuttaa oudolta kun et osaa arvostaa toisen selviytymistä tiukasta paikasta. Onkohan itselläsi tarpeeksi henkistä kanttia, pitkäaikaiseen ihmissuhteeseen? Etsitkö Keniä, ja olet itse kuin perfect Barbi. Se epäilys tässä taisi monella herätä.
En jaksa kaltaisiasi ihmisiä jotka vaahtoavat jollekin trolleille ääni väpättäen. Uskotko muutenkin ihan kaiken?
Sinäkin olet kyllä yhdenlainen kummajainen, jos olet kuulevinasi äänen väpätystä kirjallisesta tekstistä.
eri
Hyvä, kun on jo nyt metallia jaloissa niin ei välttämättä vanhempana tarvitse lisää. Aika monella vanhalla ihmisellä voi tulla ikääntymisestä johtuvia vaivoja, voi olla sydän- ja verisuonisairauksia, syöpää, polvi- ja iskiasongelmia ja niin edelleen. Jos elinikäistä kumppania etsit, otat aina sen riskin, että tulee jotain terveyshaittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kaksi kummajaista sitten yhdessä. Miten aiotte selvitä siitä tosiasta, että vanhenette. Vai onko sekin taas uusi ylläri ja ihmetyksen aihe?
Miten vanheneminen liittyy asiaan mitenkään? Olet inhottavan suorasanainen etkä osaa keskustella asioista. Miehellä ei ole tapana pudotella pommia ensitreffeillä ja olemme vasta aloittaneet suhteemme joten mies koki että luottaa muhun tarpeeksi kertoakseen metallipaloista jaloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ajanut tieltä humalassa ja kyydissä olleet kuolleet? Eihän tossa mitään tolkkua ole.
Mies ei ole ajanut humalassa mutta vastaan ajanut oli humalassa ja törmäsi miehen autoon jonka seurauksena mies ja paras kaverinsa loukkaantuivat. Kukaan ei kuollut mutta sairaalareissu kesti pitkään ja autot meni lunastukseen. ap
Vierailija kirjoitti:
Piippaako miehen jalat turvatarkastuksessa?
Mulla piippaa rintaliivin kaarituet
Täällä moni nainen kyselee maailman tyhmempiä kysymyksiä että ihan itkettää miten voi olla niin yksinkertaista sakkia:D
Tiedän useita, joilla on metallia, arpia, elettyä elämää. Jotkut on eläneet muutenkin kuin vain nysvänneet kotona palstailemassa.
Ap on idari.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useita, joilla on metallia, arpia, elettyä elämää. Jotkut on eläneet muutenkin kuin vain nysvänneet kotona palstailemassa.
Ap on idari.
Kuin myös. Idiootti olet sinä kun haukut muita. Mies ei ole kertonut metallinpalasista kenellekään muulle naiselle, joten luottaa muhun paljon kertoessaan asiasta. ap
mammoille ei kelpaa mikään muu mies kuin jännäri ja sitten kitistään nurkassa kiljuen kuinka unelmien jännäri jätti. eihän mun make mussukka voi sellainen olla. missä teidän sydän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen nivelet alkaa narista niin öljyä ajoissa.
Mies kertoi että metallia on polvessa ja nilkoissa. ap
Parasta ois löytää ihan öljynippa mihin oikeen tippakannulla ruikkaisi. Jos ei muuta löydy niin miten se siinä polvien välissä?
Mikä ihme tämän "keskustelun" pointti oikein on?
Haluatko vastauksen johonkin kysymykseen vai halusitko vain päästä juoruamaan tuon "salaisuuden" jollekin vai leveilemään sillä, miten uusi miestuttavuus nyt heti "luottaa" sinuun vai mitä ihmettä? En tajua yhtään.
Saat siis unohtaa matkustelun ap ..
Zinc