Mies avautui henkilökohtaisesti ja sanoi ettei halua jatkaa suhdetta jos en pysty hyväksymään miehen salaisuutta
En olisi koskaan arvannut mutta mies kertoi olleensa autokolarissa nuoruudessa jonka takia miehen jaloissa on metallinpalaset. Ihan uutta mulle. Lääkäri oli epäillyt ettei mies pysty enää kävelemään mutta ihmeen kaupalla parani ja pääsi eroon pyörätuolista. Sängyssä ei olla oltu mutta miten metallipalaset vaikuttaa siihen? Jatkaisitteko suhdetta? Mies on komea ja hyvä mies että en ihan turhaan viitsi erota näin alussa.
Kommentit (45)
Sun ehkä pitää siltä mieheltä kysyä miten metallinpalaset vaikuttavat sängyssä?
En kyllä aloituksen tiedoilla keksi yhtäkään syytä miksi en jatkaisi suhdetta.
En tiedä miten vaikuttaa. En ole ikinä ollut sängyssä tuollaisen umpi-idiootin kanssa, mutta mies varmaan kertoo millaista se on kunhan harrastatte seksiä.
No nyt se salaisuus on koko kansan salaisuus.
Unohda jääkaappimagneetit sisustuksessa. :(
Tyttöystävälläni oli hammasimplantti. Hän ei ollut sanallakaan maininnut tästä pikku salaisuudestaan ennen kuin aloimme seurustelemaan. Kuinka joku voi pitää tällaisen kamalan asian salaisuutena ja kuvitella ettei se tule koskaan ilmi? No, arvaahan sen, että erohan siitä tuli. Onneksi emme ehtineet kokeilla suuseksiä, siinähän olisi voinut käydä vaikka mitä!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten vaikuttaa. En ole ikinä ollut sängyssä tuollaisen umpi-idiootin kanssa, mutta mies varmaan kertoo millaista se on kunhan harrastatte seksiä.
Ketä ja miksi haukut idiootiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sun ehkä pitää siltä mieheltä kysyä miten metallinpalaset vaikuttavat sängyssä?
En kyllä aloituksen tiedoilla keksi yhtäkään syytä miksi en jatkaisi suhdetta.
Tietysti ne vaikuttaa, kaikki tietää miten pillussa on voimakas magneetti joka häiritsee toimintaa.
Mulla on titaania leuassa, joskus kutsuttiin kokoon kun murtui.
Eipä mulla ole käynyt mielessä että tästä pitäisi erikseen mainita.
Jos sen nivelet alkaa narista niin öljyä ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Metallica.
Ei mies tykkää Metallicasta vaan on balladimiehiä.
Piippaako miehen jalat turvatarkastuksessa?
Miten tuo asia nyt olisi kynnyskysymys parisuhteelle?
Vaikutat tunteettomalta ja epäinhimilliseltä. Miksi kyselet typeriä? Liitymme tuohon kuoroon, että ero ehdottamastasi syystä, miehen onnettomuushistorian vuoksi, olisi aivan turha.
Mutta sitävastoin sun tunne-elämä vaikuttaa oudolta kun et osaa arvostaa toisen selviytymistä tiukasta paikasta. Onkohan itselläsi tarpeeksi henkistä kanttia, pitkäaikaiseen ihmissuhteeseen? Etsitkö Keniä, ja olet itse kuin perfect Barbi. Se epäilys tässä taisi monella herätä.
No eihän tosta nyt mitään tule! Se alkaa kuitenkin jossain vaiheessa voivotella niitä metallisia jalkojaan! Kolottaa ja sen takia väsyttää ja se ei jaksa lähteä yhessä mihkään. Ihan toivotonta.
Se ei pääse metallinpaljastimista läpi.
Zinc
Jätä se sika