Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT! Erika ja Danny - ERO!

Kommentit (269)

Vierailija
181/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, asian vierestä hieman, mutta mitähän muotovaahtoa mahtaa Danny käyttää jotta saa tuollaisen kuohkean näköisen pehkon?

varmaan samaa ku mr president Trumplandiassa

Vierailija
182/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine ja Erika Vikman <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa miltä näyttää kun ikäihminen pumppaa takaapäin tätä nuorta tyttöä?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Dannyn-77-kohuttu-avustaja-Helmi-Loukasma…

Siis mikä ihme kultti tuolla Dannylla on.

"Mallin mitoissa oleva 19-vuotias Helmi on aiheuttanut Dannyn kaveripiirissä positiivista vipinää. – Vanha veljeskuntamme tykästyi Helmiin kovasti, musiikkineuvos myhäilee."

Jeps! Tulee mieleen kuinka sedät ahnaasti syö tyttöä silmillään

Näitä klaaneja on olemassa ihan jokaisella työpaikalla, jossa vain esiintyy useampia miessukupuolen edustajia. Musiikkialakin on edelleen miesvaltainen - oikea ikämiesten temmellyskenttä! Sedät tykkäävät näistä nastoista pimuista.

Vierailija
184/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ennustan että nyt Erika vaihtaa tyyliään nykyaikaisemmaksi ja alkaa seurustelemaan naisen kanssa.

Jokin raju & rohkea suunnanmuutos tässä on tapahtumassa! Aallon seurassa viihtyminen ja syntisten pöydistä hoilaaminen antanevat hieman osviittaa tulevaisuuden kuvioista.

#strongindepentendwoman

Vierailija
185/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää teidän kaikkien Erikan ja Dannyn mollaajien puolesta.

https://anna.fi/eta-aiti/dannyn-ja-erikan-iso-ikaero/ .

No kyllä minusta tässä parissa on alusta asti ollut muutakin omituista kuin ikäero. Jos Erika olisi nyt eronnut ikäisestään miesystävästä, eikö kenenkään korvaan muka särähtäisi ilmaisu "on aika lentää pesästä". Ja sanovathan tässäkin, että alusta asti oli selvää, että suhteen ei ole tarkoituskaan kestää ikuisesti. Millä ihmeen logiikalla nyt siis syytetään mediaa tai yleisöä, jos itsekin ovat päättäneet erosta jo heti alussa? 

Vierailija
186/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Erika ottanut jotain täytteitä naamaansa, kun näyttää siltä kuin päätä olisi painettu kasaan. Silmät hautautuvat täytettyihin poskipäihin.

Vierailija
187/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Suun yläosa ja nenän välinen alue näytti oudolta.

Vierailija
188/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minäkin sitten 80-vuotiaana ukonrähjänä pääsisin paneskelemaan parikymppisiä, kauniita ja hyväkroppaisia nuoria naisia :(

Vierailija
189/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ennustan että nyt Erika vaihtaa tyyliään nykyaikaisemmaksi ja alkaa seurustelemaan naisen kanssa.

Jokin raju & rohkea suunnanmuutos tässä on tapahtumassa! Aallon seurassa viihtyminen ja syntisten pöydistä hoilaaminen antanevat hieman osviittaa tulevaisuuden kuvioista.

#strongindepentendwoman

Vahvat ja itsenäiset naiset ei etene vanhojen ukkojen reisiä pitkin päästäkseen eteenpäin. Erika on jo korttinsa pelannut.

Vierailija
190/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt nuoremmille Dannyn hiussalaisuuden. Danny käyttää paplareita. Eli kotona on tiukka rullalla niin näyttää aina tuuheelta.

Vierailija
191/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#strongindepentendwoman

Vahvat ja itsenäiset naiset ei etene vanhojen ukkojen reisiä pitkin päästäkseen eteenpäin. Erika on jo korttinsa pelannut.

Oletko koskaan harkinnut sitä ajatusta, että juuri niinkin he tekevät? Vahvat etenevät keinoja kaihtamatta.

192/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se miestanssija oli, josta oli huhuttu Erikan yhteydessä ?

Vierailija
193/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minusta tässä parissa on alusta asti ollut muutakin omituista kuin ikäero. Jos Erika olisi nyt eronnut ikäisestään miesystävästä, eikö kenenkään korvaan muka särähtäisi ilmaisu "on aika lentää pesästä". Ja sanovathan tässäkin, että alusta asti oli selvää, että suhteen ei ole tarkoituskaan kestää ikuisesti. Millä ihmeen logiikalla nyt siis syytetään mediaa tai yleisöä, jos itsekin ovat päättäneet erosta jo heti alussa? 

Koko "suhde" on ainakin Erikan osalta ollut pelkkä mainostemppu jossa on hyödynnetty Dannyn suhteita, rahoja ja media-arvoa.

Samalla tavoin "eroa" on nyt hyödynnetty oman julkisuuden lisäämiseksi. Jotenkin huvittaa kaikki osanotot ja tsempin eron johdosta, kun se "suhde" ei ole käytännössä muuttunut miksikään vaan ovat ystäviä kuten ennenkin,

Vierailija
194/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kuka se miestanssija oli, josta oli huhuttu Erikan yhteydessä ?

Kukas siinä danny näytelmässä sit olikaan tanssimassa. Täytyy varmaan googlettaa sitä näytelmää.

Vierailija
195/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron nyt nuoremmille Dannyn hiussalaisuuden. Danny käyttää paplareita. Eli kotona on tiukka rullalla niin näyttää aina tuuheelta.

Frederik on myöntänyt, että 70-luvun kiharat tehtiin paplareilla, eikä hän ollut ainoa paplareita käyttänyt.

Vierailija
196/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö. Mitä omituista tässä parissa on mielestäsi ollut?

On aika ymmärrettävää, että elämäntilanne vaikuttaa yhteiseen tulevaisuuteen. Itse olen ollut monessa suhteessa, jossa on ollut kaikki täydellistä tiettyyn elämänvaiheeseen, mutta on ollut alusta asti selvä, ettei suhde jatku "kunnes kuolema meidät erottaa", koska elämäntilanne vain saneli tietyt realiteetit ja elämät vain olivat menossa eri suuntiin. Esim. tulevaisuudelta toivotaan eri asioita. Voisin hyvin kuvitella, että Erikalla ja Dannylla on ollut tämä ymmärrys alusta asti, vaikka toisiinsa rakastuivatkin. 

Rakkaus ilmenee monella tavalla, eikä siinä ole mitään tiettyjä sääntöjä. Ei rakkautta voi edes järjellä hallita. Mutta kyllä tuo "lintu lentää pesästä"-kuvaus on aika kauniisti sanottu. Minulle se kertoo siitä, että lintu on saanut kasvaa niin vahvaksi, että uskaltaa ja voi lentää pois turvasatamasta, koska rakkauteen kuuluu vapaus. Itse olen ollut parisuhteissa, jossa molemmat auttavat ja tukevat toista kasvamaan ja tulemaan siksi ihmiseksi joksi haluaa tulla. Mielestäni se on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista hyvässä parisuhteessa. 

Miksi sinä olet ollut parisuhteissa? 

Entä oletko miettinyt miksi sinulla on noin tuomitseva käsitys Erikan ja Dannyn suhteesta?  

Vierailija
197/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois joku parturi siistiä nuo kauhtuvat ukilta

Vierailija
198/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, asian vierestä hieman, mutta mitähän muotovaahtoa mahtaa Danny käyttää jotta saa tuollaisen kuohkean näköisen pehkon?

. . . samaa kuin Mattiesko Hytönen? Ja Trump?

Vierailija
199/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö. Mitä omituista tässä parissa on mielestäsi ollut?

On aika ymmärrettävää, että elämäntilanne vaikuttaa yhteiseen tulevaisuuteen. Itse olen ollut monessa suhteessa, jossa on ollut kaikki täydellistä tiettyyn elämänvaiheeseen, mutta on ollut alusta asti selvä, ettei suhde jatku "kunnes kuolema meidät erottaa", koska elämäntilanne vain saneli tietyt realiteetit ja elämät vain olivat menossa eri suuntiin. Esim. tulevaisuudelta toivotaan eri asioita. Voisin hyvin kuvitella, että Erikalla ja Dannylla on ollut tämä ymmärrys alusta asti, vaikka toisiinsa rakastuivatkin. 

Rakkaus ilmenee monella tavalla, eikä siinä ole mitään tiettyjä sääntöjä. Ei rakkautta voi edes järjellä hallita. Mutta kyllä tuo "lintu lentää pesästä"-kuvaus on aika kauniisti sanottu. Minulle se kertoo siitä, että lintu on saanut kasvaa niin vahvaksi, että uskaltaa ja voi lentää pois turvasatamasta, koska rakkauteen kuuluu vapaus. Itse olen ollut parisuhteissa, jossa molemmat auttavat ja tukevat toista kasvamaan ja tulemaan siksi ihmiseksi joksi haluaa tulla. Mielestäni se on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista hyvässä parisuhteessa. 

Miksi sinä olet ollut parisuhteissa? 

Entä oletko miettinyt miksi sinulla on noin tuomitseva käsitys Erikan ja Dannyn suhteesta?  

Mitä omituista? Juurihan sen tuossa selitin. Normaalit pariskunnat eivät puhu kumppanistaan, että toinen lentää nyt pesästä, ikään kuin olisi suhteen ajan ollut valmistautumassa omaan itsenäiseen elämään. Silloinhan se suhde on ollut vain väline johonkin muuhun eikä itse tarkoitus. Motiivi suhteelle on ollut, että siitä pääsee joskus eroon. Eikö se ole sinusta omituista? 

Ja itsekin sanot, että rakkauteen kuuluu vapaus. Mitä tämä suhde sitten on ollut, ellei siinä ole ollut vapautta ja rakkautta? Eivätkö he koko ajan ole nimenomaan korostaneet, että ovat suhteessaan täysin vapaita? Miksi siis pitää erota ollakseen vapaa ja osoittaakseen rakkautensa? 

Vierailija
200/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja miksi minä olen ollut parisuhteessa? siksi, että haluan jakaa elämääni toisen ihmisen kanssa ja ikuisen ystävyyden. en ole koskaan ajatellut parisuhdetta väliaikaisena ratkaisuna vaan aina olen ajatellut, että tämä ihminen on toivottavasti kanssani aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme